Wat?!quote:Op maandag 23 mei 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Willen jullie Frass' billen uit de OP halen bvd
niet meegemaakt dus kan niet oordelenquote:Op maandag 23 mei 2016 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En blondje die hij altijd belachelijke maakte was daadwerkelijk beperkt op het gebied van intelligentie..
Een beetje maar, en weggestopt.quote:
ik wel man, hier denk ik best veel over na. Ik wil niet dat mijn dochter denkt dat make-up de norm is en ze het nodig heeft om een vrouw te zijn maar ik wil haar ook niet het plezier van make-uppen ontnemen snapje. Dus ik weet niet waar ik die grens kan vinden.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier heb ik echt nog nooit over nagedacht
Nee, kontquote:
Heb je al een dochter dat jij je daar nu al druk om maakt? Jezus, Allah en Boeddha bij elkaar.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wel man, hier denk ik best veel over na. Ik wil niet dat mijn dochter denkt dat make-up de norm is en ze het nodig heeft om een vrouw te zijn maar ik wil haar ook niet het plezier van make-uppen ontnemen snapje. Dus ik weet niet waar ik die grens kan vinden.
echt hequote:Op maandag 23 mei 2016 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je al een dochter dat jij je daar nu al druk om maakt? Jezus, Allah en Boeddha bij elkaar.
Vergeet Wodan niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je al een dochter dat jij je daar nu al druk om maakt? Jezus, Allah en Boeddha bij elkaar.
zou t ook niet weten, maar zou me daar zoals de rest zegt ook nog niet druk om makenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wel man, hier denk ik best veel over na. Ik wil niet dat mijn dochter denkt dat make-up de norm is en ze het nodig heeft om een vrouw te zijn maar ik wil haar ook niet het plezier van make-uppen ontnemen snapje. Dus ik weet niet waar ik die grens kan vinden.
Wat had je willen hebben.quote:
Oh dat, zoek het zelf maar uit.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Rot op man, onzekere teef. Kap het af of wees jezelf.
Misschien krijg je alleen maar zonen.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat er geen make-up bij komt kijkenquote:
quote:
Ik weet niet wat jij doet met je leven maar ik heb doelen in mijn leven die ik van te voren uitstippelquote:Op maandag 23 mei 2016 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe eens normaal.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Rot op man, onzekere teef. Kap het af of wees jezelf.
Ik weet wat ik wel en niet wil, maar leef verder van dag naar dag.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:06 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat jij doet met je leven maar ik heb doelen in mijn leven die ik van te voren uitstippel
Ik streef ernaar om de best mogelijke versie van mijzelf te zijn voor de maatschappij en eventuele kinderen/partner.
ik maak me niet druk om dingen die ver in de toekomst liggen die nog niet eens zeker zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 20:06 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat jij doet met je leven maar ik heb doelen in mijn leven die ik van te voren uitstippel
Ik streef ernaar om de best mogelijke versie van mijzelf te zijn voor de maatschappij en eventuele kinderen/partner.
Zo kan ik niet leven, vind ik walgelijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet wat ik wel en niet wil, maar leef verder van dag naar dag.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat jij al jarenlang een vriendin had
Klinkt verkeerd na vanmiddag.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:09 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond sylvana simons bij rtl late night. en vandaag werd ook bekend dat er 2 pieten stoppen.
sylvana simons wordt hoofdpiet
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:09 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond sylvana simons bij rtl late night. en vandaag werd ook bekend dat er 2 pieten stoppen.
sylvana simons wordt hoofdpiet
Wat nu zeuren? Ik zei slechts dat ik niet mijn hele leven al heb uitgestippeld.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja zeur dan ook niet dat ik die keuze wel maak, dan was dit gesprek er niet.
Hebben bijna alle zulu's.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ze zou me best hoofd mogen geven. heeft ze de lippen wel voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |