net zoals rokenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:24 schreef JubaUrbicus het volgende:
dik zijn moet men niet normaal vinden en ook niet tolereren.
Verrassend weer.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef aloa het volgende:
De foto is van model Tess Holliday voor een evenement van een Australische feministische organisatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verrassend weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je verwacht het niet inderdaad
godverdetyfus.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel waar die hashtag voor is ja...
Lief gezichtje.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgaand op de kreten van het voetvolk hier, heeft Facebook een punt te pakken.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:55 schreef luxerobots het volgende:
Waarom bemoeit facebook zich ermee als een dik meisje wordt gebruik om een event te promoten?
De overgrote meerderheid van de modellen is slank/dun, er gebeurt hier niets strafbaars, lijkt me dat facebook er weinig mee te maken heeft.
Ben jij haar arts?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is een levensbedreigende vorm van obesitas
Ze is springlevend, hč. Zoals zoveel mensen met een postuur als het hare.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:17 schreef SpecialK het volgende:
Dat is geen plus size meer. Dat is dodelijke obesitas.
Vooralsnog. Er is een reden dat je dit soort mensen maar zelde met grijze haren ziet.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ze is springlevend, hč. Zoals zoveel mensen met een postuur als het hare.
Waar zeg ik dat er iets verboden moet worden? Als Facebook haar afbeelding niet willen tonen op hun bloedeigen website. Hun eigendom. Dan hebben ze daarin alle recht. Als ze het willen tonen, ook.quote:Waarom zou haar beeltenis verboden moeten worden?
Software die foto's automatisch beoordeeld. Deze foto bevat teveel huidskleur dus men gaat ervan uit dat het een naaktfoto is.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:55 schreef luxerobots het volgende:
Waarom bemoeit facebook zich ermee als een dik meisje wordt gebruik om een event te promoten?
De overgrote meerderheid van de modellen is slank/dun, er gebeurt hier niets strafbaars, lijkt me dat facebook er weinig mee te maken heeft.
Vanwaar dan deze tekst?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Software die foto's automatisch beoordeeld. Deze foto bevat teveel huidskleur dus men gaat ervan uit dat het een naaktfoto is.
Ik had de OP niet gelezen.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vanwaar dan deze tekst?
''Volgens het advertentieteam bij Facebook mag de foto niet worden gebruikt, omdat mensen bij het zien ervan "slecht over zichzelf denken".
graag spoiler de volgende keer (wel een maat-je meer spoiler vermoed ik)quote:Op maandag 23 mei 2016 18:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn ze bang dat mensen met een BMI van 75 zich nog meer gaan volproppen doordat ze denken dat het volkomen normaal is ofzo om je hart letterlijk kapot te laten drukken door de rest van je lichaam.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vanwaar dan deze tekst?
''Volgens het advertentieteam bij Facebook mag de foto niet worden gebruikt, omdat mensen bij het zien ervan "slecht over zichzelf denken".
Sorry, ik probeerde het nog maar het paste niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:30 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
graag spoiler de volgende keer (wel een maat-je meer spoiler vermoed ik)
volgens mij kunnen ze net als tegenwoordig die foto's op pakje sigaretten heel goed inzetten bij anti-obesitas campagnes of campagnes voor superfoods etcquote:Op maandag 23 mei 2016 19:28 schreef luxerobots het volgende:
ditquote:
exactly my thoughts!quote:Op maandag 23 mei 2016 18:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom zouden mensen bij t zien van die foto slecht over zichzelf denken? Eerder goed toch.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:57 schreef Ringo het volgende:
Ha, de kudde half-afgetrainde vinexapen hier vindt het 'vies'..
Je wilde weer even je stokpaardjes van stal halen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:59 schreef Ringo het volgende:
Categorie esthetisch geconditioneerde leasebakpaupers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |