je bent zelf apartquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:31 schreef Karina het volgende:
Nog steeds geen apart figuur gezien helaas.
en lelijke tatoeagesquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:34 schreef Karina het volgende:
OK deze is wel een beetje apart. Blote oksels bij het koken vind ik trouwens niet hygienisch.
ow een tikfoutje... een subje moest dat zijnquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is een dubje? Een kerel die onder de plak zit
ik denk dat hij dat nog wel langer mag doen als hij zo onderdanig isquote:
Wat ik zei klopte dusquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow een tikfoutje... een subje moest dat zijn
uhuhquote:
Zo een man zoek ik ook, die doet wat ik zeg. Heerlijk lijkt me datquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh
hoewel onderdanig/sub nog wel wat erger dan plak is.
Die zijn er niet veel hoorquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een man zoek ik ook, die doet wat ik zeg. Heerlijk lijkt me datJij daar: boodschappen doen, afwassen, koken, schoonmaken
ow lekker een echt huismannetje, jij 40 uur werken en hij het huishouden doenquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een man zoek ik ook, die doet wat ik zeg. Heerlijk lijkt me datJij daar: boodschappen doen, afwassen, koken, schoonmaken
ja best jammer dat die mannen ineens geëmancipeerd zijn.quote:
kruisbessenyoghurt is geen oatly.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had gisteren kruisbessenyoghurt, best lekker, beetje aparte smaak wel.
true,quote:
ja ik zag ook citroen er bij staan maar in de yoghurt vond ik dat een beetje dubbelop.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet zo van de hele zoete toetjes, liever iets fris. Met citroen of zo. Of kwark.
ja dat zat ik ook al te denkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zag ook citroen er bij staan maar in de yoghurt vond ik dat een beetje dubbelop.
Die bloedworst zag er uit als heul wat anders!
gelukkig was ik niet de enigequote:Op donderdag 26 mei 2016 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat zat ik ook al te denkenen terwijl ik het zag typte ik 'nog meer negersex'
kuch vbl sc
ook errug lekkerquote:
ik ben zo blij dat ik dat amper meer kijk.quote:
zeekraal is (mits goed klaargemaakt) nog verrassend lekker ook. Hadden het vorig jaar zomer bij een gerecht liggen. Aangezien niemand van de familie het aandurfde te eten heb ik ze van alle 6 de borden af gepaktquote:Op donderdag 26 mei 2016 19:12 schreef Karina het volgende:
Zeekraal is ook helemaal hip en vijgen. Ik zie best vaak dezelfde ingredienten voorbij komen.
Het lijkt een klein beetje op sperciebonen. Smaakt het ook zo?quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeekraal is (mits goed klaargemaakt) nog verrassend lekker ook. Hadden het vorig jaar zomer bij een gerecht liggen. Aangezien niemand van de familie het aandurfde te eten heb ik ze van alle 6 de borden af gepakt
nee, eigenlijk totaal niet. Meer zoutigquote:Op donderdag 26 mei 2016 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt een klein beetje op sperciebonen. Smaakt het ook zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |