Blijkbaarquote:
Ik durf niet te kijken hoe het n elkaar zit, straks weet ik de winnaarquote:Op maandag 23 mei 2016 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen het begin denk ik toch? Er zijn er nu nog 60. Dus een beetje uitdunnen eerst.
Kuch volgens mij heb ik die al gezien toen ik een plaatje van de deelnemers zochtquote:Op maandag 23 mei 2016 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken hoe het n elkaar zit, straks weet ik de winnaar
wel lekker overzichtelijk met maar 2 mopperkontenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:36 schreef Karina het volgende:
Deconstructed is ook niet superorigineel he. Al denken de deelnemers van wel.
Gek trouwens dat er maar 2 juryleden zijn.
Lijkt me alleen lastig als ze moeten jureren: kun je een 1-1 krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel lekker overzichtelijk met maar 2 mopperkonten
meppen lost alles op.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me alleen lastig als ze moeten jureren: kun je een 1-1 krijgen.
Lol ik dacht wat bedoel jequote:
ja iets met autocorrectquote:
een echte AH?quote:Off topic gelul: ik krijg over 3 weken eindelijk een echte AH hier in de buurt en nog wel de beste en lekkerste van Amsterdam (dat zeggen ze zelf tenminste), ben benieuwd
Ik zag iig al een epische sushichefbardinges.
je hebt nu paar maanden de tijd tot MC Aus begint om een ritme te krjgenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:40 schreef Nizno het volgende:
ik was al bijna weer vergeten dat ik MC weer zou gaan kijken. Met hele andere dingen bezig. Iets met ritme en zulks..
Nou die waar ik nu naartoe ga is nepquote:
uhuhquote:Op maandag 23 mei 2016 18:41 schreef franklop het volgende:
[..]
je hebt nu paar maanden de tijd tot MC Aus begint om een ritme te krjgen
owww je krijgt een XL?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die waar ik nu naartoe ga is nepOftewel klein en alles is altijd uitverkocht, als je zaterdagmiddag komt heb je kans dat er geen bier meer over is.
450quote:Op maandag 23 mei 2016 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuhKan nu nog af en toe vergeten
Heb vandaag trouwens de papierversnipperdinges in de stress gekregen. Na een boekwerk van 450 pagina's dacht ik even dat hij de geest zou geven. Maar gelukkig hij doet t weer nu hij afgekoeld is
ja 449 klonk zo net niet FOK!squote:
Biografie van Dries Roelvink?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuhKan nu nog af en toe vergeten
Heb vandaag trouwens de papierversnipperdinges in de stress gekregen. Na een boekwerk van 450 pagina's dacht ik even dat hij de geest zou geven. Maar gelukkig hij doet t weer nu hij afgekoeld is
Dat staat er niet bij dat het een XL is. Kan me ook haast niet voorstellen, wel groot, maar niet ZO groot. Ik gok zoiets als die op het Museumplein (al zal je dat niks zeggenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww je krijgt een XL?
Nou daar kun je ook nog vaak misgrijpen weet ik uit ervaring.
neuj alle administratie van mijn tijd als voorzitten/secretaris van de zwemclub en nog een hele zooi belastingspul en troepdingen van voor 2010.... Weet ook niet zeker hoeveel vellen papier t waren maar 450 klonk goedquote:
euh nee zegt me idd niets. Maar ik ben in Kerkrade geweest bij de XL. Nou reken maar dat er gewoon schappen leeg waren.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij dat het een XL is. Kan me ook haast niet voorstellen, wel groot, maar niet ZO groot. Ik gok zoiets als die op het Museumplein (al zal je dat niks zeggen)
ow dat heb ik hier opgelost. Bij mij staat de radio aan en kijk ik zo nu en dat de ondertitels waar ik soms niet echt iets van snap omdat ik de helft mistequote:Op maandag 23 mei 2016 18:46 schreef franklop het volgende:
Ik weet wat ik mis bij MC UK.
Continue achtergrond muziek.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:46 schreef franklop het volgende:
Ik weet wat ik mis bij MC UK.
Continue achtergrond muziek.
een veredeld broodje hamburgerquote:
Ja iddquote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef Karina het volgende:
Grappig dat hij nu zelf eerst wat gaat fabriceren.
Aan de tijd te zien denk ik het wel. Heb de 'route' wel gelezen maar alweer vergeten natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:52 schreef franklop het volgende:
Van deze groep gaan er 2 door toch? Zal dat vandaag al bepaald worden?
ouderdomquote:Op maandag 23 mei 2016 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan de tijd te zien denk ik het wel. Heb de 'route' wel gelezen maar alweer vergeten natuurlijk.
VInd ik wel veel eigenlijk. 5 minuten is al zat lijkt mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |