Ooh gewoon beetje simpel elitair doen dus.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat soort dingen mogen wel, maar die maggie en knorr pakjes gaat het om
9/10 van de mensen hier wonen nog thuis en worden gevoerd door moeders wssquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ooh gewoon beetje simpel elitair doen dus.
Ja. Moet eigenlijk wel zeggen dat zelf bouillon trekken beter is dan zo'n blokje, maar zongedroogde tomaten maak je zelf niet in een middagjequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ooh gewoon beetje simpel elitair doen dus.
Jawel want dat is fucking lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:11 schreef Chai het volgende:
Wat is er nou weer mis met een bouillonblokje en een blikje tomatenpuree?Boehoe.
Zongedroogde tomaten mogen zeker ook niet tenzij je verse tomaten zelf droogt?
En kwark/yoghurt maak je ook zelf? Zo ja, heb je tips voor de yoghurt, hoor dat dat snel vies wordt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:39 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jawel want dat is fucking lekker![]()
Zelf beetje olijven bijdoen extra![]()
En daarna gaan werken![]()
![]()
Heinz heeft het beter gedaan?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
Hip hoor je eigen saus maken bij de pastaen nutteloos want Heinz heeft dat al veel beter gedaan. Beetje door de macaroni, smac erbij en klaar
Ik zal eens een poging wagen, ik neem aan dat je dat zure eruit wil?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En kwark/yoghurt maak je ook zelf? Zo ja, heb je tips voor de yoghurt, hoor dat dat snel vies wordt.
Nee beetje zuur hoort natuurlijk. Alleen dat maak je ook niet zelf dus. Brood en boter wel?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik zal eens een poging wagen, ik neem aan dat je dat zure eruit wil?
Wat is daar hipster aan? Ik vind het juist hipster om alles maar bewerkt te hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee beetje zuur hoort natuurlijk. Alleen dat maak je ook niet zelf dus. Brood en boter wel?
Het diner moet allemaal maar zo puur en onbewerkt mogelijk, maar voor de rest een noob zijn is zeker wel oké voor die hipster van een TS.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Wat is daar hipster aan? Ik vind het juist hipster om alles maar bewerkt te hebben.
Maar je moet koken natuurlijk wel leuk vinden, anders eet je elke week hetzelfde omdat je maar 5 dingen kan maken
Meer omdat ik als 1-persoons huishouden die enorme hoeveelheden restanten niet in 1 dag op krijgquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Wat is daar hipster aan? Ik vind het juist hipster om alles maar bewerkt te hebben.
Maar je moet koken natuurlijk wel leuk vinden, anders eet je elke week hetzelfde omdat je maar 5 dingen kan maken
Haha, eens. Ik eet regelmatig zooi uit pakjes (niet te doen en zou het zelf ook nooit klaarmaken)quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:02 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ze denken zoveel aan tijd, dat tijd zelfs nog belangrijker is dan goed voedsel eten
zoveel volwassenen die dat doen door tijdgebrek echt zonde van je levenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha, eens. Ik eet regelmatig zooi uit pakjes (niet te doen en zou het zelf ook nooit klaarmaken)
Mijn ouders hebben eigenlijk altijd wel tijd en koken toch vaak uit pak.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:03 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
zoveel volwassenen die dat doen door tijdgebrek echt zonde van je leven
ahahahahah echt super luiquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben eigenlijk altijd wel tijd en koken toch vaak uit pak.
Ouders: ja, jij vindt koken toch leuk?
Ik: euh, ja
Ouders: dan wil jij vanavond vast wel paëlla koken
Ik: ja maar ik ga niet uit een pakkie staan koken
Ouders: dan doe ik het zelf wel
![]()
ik kook eigenlijk ook zelden want mijn moeder doet het altijd maar als ik kook is het wel goeie en gezondquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik kook alleen als het echt lekker is, of vlees bakken als ik dat op brood wil
Ik weet wel ongeveer hoe ik een 1 persoonsmaaltijd maak, soms met lasagne maak ik meer zodat ik de dag erna weer hebquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meer omdat ik als 1-persoons huishouden die enorme hoeveelheden restanten niet in 1 dag op krijg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |