onderwegquote:Op vrijdag 30 september 2016 16:33 schreef CPS2000 het volgende:
Iemand de special edition al binnen?
Mijne ookquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:04 schreef Tchock het volgende:
Mijn special edition is in Nederland. Duurt lang.
Supervet, zit er nu al een uur in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:53 schreef Knuck-les het volgende:
Voor de liefhebbers: Thom Yorke was te gast bij Benji-B op bbc radio 1 om zijn show te co-hosten en drie uur lang zijn favoriete muziek te draaien. Komen geniale nummers voorbij:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b07sxfjj
Ook over naar DPD?quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:04 schreef Tchock het volgende:
Mijn special edition is in Nederland. Duurt lang.
Oei UNO is wel mooi zeg (ja is niet de echte naam weet ik welquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:03 schreef Kadooosh het volgende:
Is bezorgd! b side:
https://www.dropbox.com/s/jrpxvwx1utwhw73/FLAN.zip?dl=0
(wma niet door mij geupload..).
Anderzijds kan het nu íeder stukje zijn. Je krijgt er nu gratis een stukje mysterie bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:31 schreef Xrenity het volgende:
Toch wel jammer dat je geen idee hebt van welk nummer je een stukje tape hebt.
Doe maar de eerste vier noten van Everything in it's Right Place.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Anderzijds kan het nu íeder stukje zijn. Je krijgt er nu gratis een stukje mysterie bij.
Wat tof! Als de tape daar niet van beschadigt ben ik daar ook wel voor te porren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:18 schreef Adsumnonabsum het volgende:
Op Reddit zag ik een filmpje van iemand die dus zijn stukje tape heeft laten digitaliseren. Nigel Godrich zegt op Twitter dat het om Bodysnatchers gaat, maar waarschijnlijk is het een stukje van Jigsaw Falling Into Place, rond 1:20. Hier kan je er geloopt naar luisteren: https://soundcloud.com/ma(...)pe-segment-repeating
Ik zie dat ze bij deze studio een 1/2 inch 30 ips tape recorder hebben. Het lijkt me wel wat om daar voor een paar tientjes ook mijn tape te digitaliseren.
Is dat dan voor 1 studiouurtje ofzo? Anders moet je het gewoon even funden met 10 man.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:04 schreef Adsumnonabsum het volgende:
Heb een mailtje gestuurd, ze zeggen dat het waarschijnlijk 75 euro exclusief BTW is. Te duur voor mij.
Ja, hij rekent er een uur voor. Vraag me af hoe lang je er mee bezig bent als je er een paar achter elkaar doet. Tape splicen met wat leader en afspelen zou toch maar een paar minuten moeten duren?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is dat dan voor 1 studiouurtje ofzo? Anders moet je het gewoon even funden met 10 man.
Ja, lijkt mij ook. Zeker als je er meerdere tegelijk doet.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:59 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Ja, hij rekent er een uur voor. Vraag me af hoe lang je er mee bezig bent als je er een paar achter elkaar doet. Tape splicen met wat leader en afspelen zou toch maar een paar minuten moeten duren?
kende je die nog niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:02 schreef Slobeend het volgende:
In Rainbows Disk 2 staat op de streamingsdiensten.
Last Flowers
maar je blijft meer een dtrh fappert?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:25 schreef Maxerazzi het volgende:
Lekker hoor, voor BKS. Het is ze gegund.
vanwege 1 band laat je toch geen festival vallen?quote:
Kwam op mij over alsof je liever niet naar BKS gaat maar je kunt het op meerdere manieren lezen.quote:
Ook een optiequote:
Binnen een paar minutenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:46 schreef Sandtrap het volgende:
Holy shit!
Hoe snel denken jullie dat BKS nu uitverkocht raakt? Kwestie van gelijk een kaartje halen of kan het om af te wachten?
O nee, als in: ik vind het oprecht leuk voor die organisatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Kwam op mij over alsof je liever niet naar BKS gaat maar je kunt het op meerdere manieren lezen.
ik hoef ze niet te zien op een festival in de open lucht hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Binnen een paar minutenals Ziggodome al binnen een paar minuten uitverkoopt zal dit, met veel minder kaarten, zeker zo snel gaan.
Ook de weekendtickets denk je? Wil zelf sowieso maar weet niet of ik vrienden kan overtuigen om voor één naam een ticket te halen. Bij Northside zijn er nog weekenders verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Binnen een paar minutenals Ziggodome al binnen een paar minuten uitverkoopt zal dit, met veel minder kaarten, zeker zo snel gaan.
Ziggodome en BKS verschillen toch niet extreem veel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziggo heeft een capaciteit van 17.000, BKS 25.000. Valt dus wel mee hoe veel minder het is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ziggodome en BKS verschillen toch niet extreem veel?
Juist 34k vs. 25k dus. Zou echt dom zijn om dagkaarten te gaan verkopen maar als ik zo de website lees lijkt dat er wel op: Kaarten zijn te koop via deze website en Eventim.nl. De komende weken maken we meer informatie bekend over de verschillende kaartsoortenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ziggo heeft een capaciteit van 17.000, BKS 25.000. Valt dus wel mee hoe veel minder het is.
Ze hebben afgelopen jaar in de HMH gestaan. Dat is 2 maal 5,5k. 11k dus. In de Ziggo hebben ze maar 1 keer gestaan voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Juist 34k vs. 25k dus. Zou echt dom zijn om dagkaarten te gaan verkopen maar als ik zo de website lees lijkt dat er wel op: Kaarten zijn te koop via deze website en Eventim.nl. De komende weken maken we meer informatie bekend over de verschillende kaartsoorten
Ah, ik wist dat er iets niet klopte. Dan gaat het wel snel uitverkopen maar niet in enkele minuten denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:24 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Ze hebben afgelopen jaar in de HMH gestaan. Dat is 2 maal 5,5k. 11k dus. In de Ziggo hebben ze maar 1 keer gestaan voor zover ik weet.
Ik denk het wel. Als de dagkaarten uitverkocht zijn gaan mensen over op de weekendkaarten. Kijk maar naar the Stones op Pinkop 2 jaar terug.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:36 schreef Sandtrap het volgende:
[..]
Ook de weekendtickets denk je? Wil zelf sowieso maar weet niet of ik vrienden kan overtuigen om voor één naam een ticket te halen. Bij Northside zijn er nog weekenders verkrijgbaar.
Ik dacht dat Ziggodome veel groter wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ziggodome en BKS verschillen toch niet extreem veel?
Tenzij al het geld op is gegaan aan Thom en co.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Als de dagkaarten uitverkocht zijn gaan mensen over op de weekendkaarten. Kijk maar naar the Stones op Pinkop 2 jaar terug.
I
[..]
Ik dacht dat Ziggodome veel groter wasKom net terug uit de VS met stadions voor 50.000 man dus ik had het even overschat
Maar alsnog zullen de dagkaarten dan zo weg zijn en de weekendkaarten zullen dan snel volgen. BKS heeft de afgelopen jaren best wat mooie namen gehad (Wilco, The National, Beck, Alt-J enz) dus we kunnen vast wel meer soortgelijke namen verwachten
+ alhoewel de genoemde namen mooi zijn, zijn die echt minder groot qua faam dan Radiohead.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Tenzij al het geld op is gegaan aan Thom en co.
Het zijn geen onbekende namen, het zijn schijtnamen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:46 schreef TUFKAL het volgende:
Omdat het onbekende namen zijn?? Kunnen prima bands tussen zitten.
Waarom boeken ze radiohead dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:33 schreef BoerBert het volgende:
Daarnaast leeft BKS niet op dure namen, dus dat is alvast mooi.
Zo onbekend zijn ze toch nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:46 schreef TUFKAL het volgende:
ik ken er ook wel een aantal en zou hier ook niet heen gaan. Maar dat is toch altijd mindere acts op een totaal lijst?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo onbekend zijn ze toch nietIk ken in ieder geval de helft. Al vind ik ze niet allemaal even boeiend
Mee eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ik ken er ook wel een aantal en zou hier ook niet heen gaan. Maar dat is toch altijd mindere acts op een totaal lijst?
Mijn ging het om budget.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:46 schreef TUFKAL het volgende:
Kun je weinig van zeggen. Is ook hoe ze een festival in willen richten. Kijk maar naar de line-up van 2015. Die was over de breedte ongeveer hetzelfde, met Muse als grote trekker.quote:
Klopt, nu gewoon maar afwachten dusquote:Op zondag 30 oktober 2016 00:34 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Kun je weinig van zeggen. Is ook hoe ze een festival in willen richten. Kijk maar naar de line-up van 2015. Die was over de breedte ongeveer hetzelfde, met Muse als grote trekker.
quote:Radiohead will play a number of headline shows and festival dates in UK & Europe in 2017. They are:
JUNE 2017
Wed 7th - Spektrum, Oslo, Norway
Fri 9th - Ericsson Globe, Stockholm, Sweden
Sun 11th - NorthSide Festival, Aarhus, Denmark
Wed 14th - Visarno Arena, Parco delle Cascine, Florence, Italy
Fri 16th - I-Days 2017 Milano, Autodromo Nazionale, Parco di Monza, Milan, Italy
Sun 18th - Best Kept Secret Festival, Hilvarenbeek, Netherlands
Tue 20th - 3 Arena, Dublin, Ireland
Fri 23rd - Glastonbury Festival, Pilton, UK
Wed 28th - Open'er Festival, Gdynia, Poland
Fri 30th - Rock Werchter Festival, Werchter, Belgium
JULY 2017
Sun 2nd - Main Square Festival, Arras, France
Tue 4th - Manchester Arena, Manchester, UK
Wed 5th - Manchester Arena, Manchester, UK
Fantastisch zegquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:46 schreef fliert het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft. In Scottish mist zat ook al zo'n mooie buitenopname met Tom en Jonny, deze mag er zeker ook zijn.
Het beste nummer van de plaat? Niet echt in mijn ogen.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fantastisch zeg![]()
Zeker ook het beste nummer van de plaat.
Ok. Bij verre het beste nummer van de plaatquote:Op woensdag 23 november 2016 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het beste nummer van de plaat? Niet echt in mijn ogen.
Zeker het beste nummer van de plaat?
The Present Tense, Identikit, Ful Stop, Burn the Witch, Daydreaming en Decks Dark zijn allen een klasse beter.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok. Bij verre het beste nummer van de plaat
quote:Op woensdag 23 november 2016 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
The Present Tense, Identikit, Ful Stop, Burn the Witch, Daydreaming en Decks Dark zijn allen een klasse beter. slechter, maar nog steeds heel goed
En zo is het.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:41 schreef peaceman het volgende:
Het is heel simpel: Decks dark is het beste nummer van de plaat.
Ik vind de zang net iets te mweh, maar de instrumentatie vind ik geweldig.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:52 schreef Arn0 het volgende:
Mijn favoriete nummer van het album wisselt nog steeds, eigenlijk. Wat alleen maar mooi is. Mijn minst favoriete nummer blijft wel met voorsprong Glass Eyes
Ja, eens!quote:Op woensdag 23 november 2016 20:06 schreef richolio het volgende:
Als ze op BKS maar Exit Music doen.![]()
Hebben ze die überhaupt ooit live gespeeld?quote:Op woensdag 23 november 2016 20:19 schreef peaceman het volgende:
Ik heb eigenlijk maar 1 nummer wat ik dolgraag een keer live zou willen horen (en dus nog nooit live heb gehoord) en dat is Last Flowers
geen idee, maar ik zou graag willen dar ze dat deden op BKSquote:Op woensdag 23 november 2016 21:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hebben ze die überhaupt ooit live gespeeld?
Lekker lijstje.quote:Op maandag 17 april 2017 21:07 schreef Adrie072 het volgende:
http://www.setlist.fm/set(...)dio-ca-23e6e42f.html
Geen verkeerd lijstje.
Nee hoor, hele nummerquote:Op dinsdag 18 april 2017 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lekker lijstje.
CreepOf zou dat 2 seconden zijn geweest, net als vorig jaar in Amsterdam?
En wat vind je van In Rainbows? Dat is mijn favoriete album, vind ik stiekem nog beter en leuker dan OKC.quote:Op zondag 23 april 2017 18:58 schreef Quotidien het volgende:
Radiohead
Voor mij staat Radiohead eenzaam bovenaan qua muziek, ik luister al maanden bijna niks anders meer. OKC is sowieso het beste album aller tijden, Paranoid Android en Karma Police zijn mijn favo nummers aller tijden. Nude is echt een van de meest prachtige nummers die ik ooit gehoord heb. Veel superlatieven, kan niet anders voor de heren van Radiohead.
De eerste keer OK Computer en The Bends was echt thuiskomen en na honderden keren luisteren nog steeds genieten.
Ik moet hem nog een keertje live horen, dus van mij mag het op BKS.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lekker lijstje.
CreepOf zou dat 2 seconden zijn geweest, net als vorig jaar in Amsterdam?
Het is geen popi Radiohead fan dingetje.. maar ik vind Creep nog steeds geweldig. Misschien een eenvoudig nummer, maar o die feels, en die uithaal bij Run Run Runquote:Op maandag 24 april 2017 11:35 schreef peaceman het volgende:
Moet? Het mag van mij, maar als het niet gebeurt, is het ook prima. Meeste liedjes vind ik beter dan Creep.
oh prima als ze m wel spelen, maar als ze het niet doen geen enkel probleem wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is geen popi Radiohead fan dingetje.. maar ik vind Creep nog steeds geweldig. Misschien een eenvoudig nummer, maar o die feels, en die uithaal bij Run Run Run. Ik wil dat echt nog wel eens een keer maken. Daarmee is Creep voor mij de kennismakingnummer met Radiohead geweest .
Ik ook voor peaceman!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:05 schreef CPS2000 het volgende:
https://twitter.com/radiohead/status/859407104855158784
http://www.oknotok.co.uk/
Boxed versie besteld![]()
![]()
Ook wel Kid A. Dan heb je het meeste welquote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo bekend met Radiohead dus wil nog even inluisteren voor ik ze ga zien op Werchter. Ze spelen voornamelijk het nieuwste album, OK Computer en In Rainbows toch?
http://www.setlist.fm/stats/radiohead-bd6bd12.html?year=2017quote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo bekend met Radiohead dus wil nog even inluisteren voor ik ze ga zien op Werchter. Ze spelen voornamelijk het nieuwste album, OK Computer en In Rainbows toch?
Mooi stuk idd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:55 schreef peaceman het volgende:
http://www.rollingstone.c(...)-ok-computer-w484570
fraai interview
en ik hoorde daarin dat Radiohead de beste band ooit is, heb ik weer wat geleerdquote:Op donderdag 15 juni 2017 11:16 schreef Tourniquet het volgende:
Als opmaat voor Best Kept Secret: Radiohead-special van een uur bij 3voor12 gisterenavond met wat leuke verhalen:
https://3voor12.vpro.nl/u(...)-ter-wereld-is~.html
En dat Radiohead pop muziek is?quote:Op donderdag 15 juni 2017 20:55 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
en ik hoorde daarin dat Radiohead de beste band ooit is, heb ik weer wat geleerd
dat weet ik al sinds het moment dat ze de tekst van Creep veranderden om op top of the pops te komenquote:
nee zeker niet, maar het ging mij meer om het veranderen van de tekst om op het populairste muziek programma van Engeland te komenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 01:04 schreef Quotidien het volgende:
Creep is niet echt representatief voor Radiohead als geheel, of wel?
Toen begonnen ze net, natuurlijk verander je dan je tekst om bakken publiciteit te krijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:22 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
nee zeker niet, maar het ging mij meer om het veranderen van de tekst om op het populairste muziek programma van Engeland te komen
Denk het niet, maar na 23:00 staat er nog een lege plek in het programma, dus wie weetquote:
Vandaag hebben we een afspraak met Radiohead. Zij zullen het festival afsluiten. Tot die tijd is er van alles te beleven. Hier vind je alles. Ook de livestream.quote:Op zondag 18 juni 2017 23:01 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Denk het niet, maar na 23:00 staat er nog een lege plek in het programma, dus wie weet
Daar ontkom je niet aan als beginnende band natuurlijk. De cleane versie bestond al daarvoor als Radio Edit.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:22 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
nee zeker niet, maar het ging mij meer om het veranderen van de tekst om op het populairste muziek programma van Engeland te komen
Hoezo "mee aan de haal gaat"?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:35 schreef Handleiding het volgende:
http://www.nu.nl/festival(...)est-kept-secret.html
Ga niet luisteren
Vind t verder stiekem jammer dat 3FM met Radiohead aan de haal gaat.
Wat was de oorspronkelijke tekst dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:22 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
"fucking special", in de radio-edit is het "very special".quote:
Ah thanksquote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"fucking special", in de radio-edit is het "very special".
----
Video van het eerste half uur van de BKS-show staat online bij 3voor12:
https://3voor12.vpro.nl/s(...)pt-secret-2017~.html
Mijn eerste kennismaking met Radioheadquote:Op vrijdag 16 juni 2017 01:04 schreef Quotidien het volgende:
Creep is niet echt representatief voor Radiohead als geheel, of wel?
quote:Op zaterdag 24 juni zendt VPRO 3voor12 om 23.50 op NPO 3 een uur durende special uit over het concert dat Radiohead op zondag 18 juni 2017 gaf op Best Kept Secret.
Voorafgaand aan deze Radiohead-special worden de hoogtepunten van Best Kept Secret getoond in een anderhalf uur durende tv-uitzending op NPO 3. Met sfeerverslagen, portretten van optredende artiesten, interviews en concerten van onder andere Radiohead, Arcade Fire, James Blake en Run The Jewels.
Presentatie: Eva Cleven en Tim den Besten
Uitzendtijden: 22.15 uur - 23.45 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |