quote:Op maandag 23 mei 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Een laatste liefdesverklaring, feest op het strand.
Zand er over, zou ik zeggen...
Ga iets leuks doen vanavond!
Sterkte ToT met hoe dit ook afloopt..quote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja: Ik heb haar in ieder geval een bericht kunnen sturen.
Nee: ze heeft dat account aangemaakt ruim voordat ze haar oude account verwijderde. Ze had mij dus echt wel op de hoogte kunnen brengen van het nieuwe account, maar het lijkt er op dat ze een heel nieuwe start zonder mij wil maken.
We hebben geen ruzie gehad of wat dan ook, maar het lijkt me wel duidelijk dat ze wil voorkomen om de komende 3 weken op andere gedachten gebracht te worden wat haar toekomst betreft.
De 1,5 jaar + duizenden euro's die ik in deze relatie heb gestoken, zijn zonder een afscheidswoord ineens overboord gegooid. De laatste berichten die ik van haar heb gekregen is dat haar vriendinnen haar ophaalden om naar een strand te gaan om daar een feestje te houden.
Toen ik haar vertelde dat het daar wel koud kan worden zo 's avonds laat, zei ze dat ze een jas meenam.
Toen kwam het gebruikelijke afscheid van "I love you so much!!!" en dergelijke.
En die liefdesverklaring is het laatste wat ik dus van haar vernomen heb.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee: ze heeft dat account aangemaakt ruim voordat ze haar oude account verwijderde. Ze had mij dus echt wel op de hoogte kunnen brengen van het nieuwe account, maar het lijkt er op dat ze een heel nieuwe start zonder mij wil maken.
We hebben geen ruzie gehad of wat dan ook, maar het lijkt me wel duidelijk dat ze wil voorkomen om de komende 3 weken op andere gedachten gebracht te worden wat haar toekomst betreft.
De 1,5 jaar + duizenden euro's die ik in deze relatie heb gestoken, zijn zonder een afscheidswoord ineens overboord gegooid. De laatste berichten die ik van haar heb gekregen is dat haar vriendinnen haar ophaalden om naar een strand te gaan om daar een feestje te houden.
Toen ik haar vertelde dat het daar wel koud kan worden zo 's avonds laat, zei ze dat ze een jas meenam.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Een laatste liefdesverklaring, feest op het strand.
Zand er over, zou ik zeggen...
Ga iets leuks doen vanavond!
quote:
Thanks folks.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToT, kerel.Ik hoop dat je je gedachten kan verzetten naar iets positiefs, hoe moeilijk dat ook zal zijn op het ogenblik.
Damn. This joke is on pointquote:
Klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks folks.Ja ik ga nog wat telefoontjes plegen en zo ff wat speciaalbiertjes halen. (Niet te veel natuurlijk.
)
En misschien dat ik later vanavond ff ga draaien hier.
quote:Op maandag 23 mei 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Vervelende berichten, ToT. Sterkte ermee.
quote:
Moet ik helemaal voor naar de Filipijnen!quote:
holyshit wat klote voor je gozer.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
Dat kan ikquote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me op het rooster gooien voor half 9?
* tailfox iets met vrouwen en vaagquote:Op maandag 23 mei 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he......
![]()
Zonder opgaaf van reden; zo zegt ze dat ze zielsveel van me houdt en vraagt of ik ÉCHT wel op tijd op het vliegveld zal zijn voor haar, en zo heb je dit...
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me op het rooster gooien voor half 9?
en proost!quote:20:30 - 22:30 DJ ToT Joppen met een Gothic smaakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |