Wij kijken naar Willem II-NACquote:Op zondag 22 mei 2016 18:25 schreef franske19 het volgende:
De Graafschap hoort niet in de eredivisie, zijn gewoon gedegradeerd. Twente gaat het kort geding winnen.
Er is hier letterlijk geen bewegingsruimte. Alles zwartgeel.quote:
okquote:Op zondag 22 mei 2016 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er is hier letterlijk geen bewegingsruimte. Alles zwartgeel.![]()
Normaal geen probleem. In een pub ofzo. Maar hier is het denk ik een slecht plan.
Wel goede sfeer in Breda trouwens. Veel beter dan in Tilburg in de kroegen als W2 speelt...
Gewoon juichen!quote:Op zondag 22 mei 2016 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er is hier letterlijk geen bewegingsruimte. Alles zwartgeel.![]()
Normaal geen probleem. In een pub ofzo. Maar hier is het denk ik een slecht plan.
Wel goede sfeer in Breda trouwens. Veel beter dan in Tilburg in de kroegen als W2 speelt...
Sparta-Excelsior genotquote:Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Het zou het seizoen van NAC wel afmaken als ze in de 89e minuut scoren om er in 90+5 nog eentje om de oren te krijgen
Bedankt Jomandaquote:Op zondag 22 mei 2016 18:25 schreef franske19 het volgende:
De Graafschap hoort niet in de eredivisie, zijn gewoon gedegradeerd. Twente gaat het kort geding winnen.
Yesquote:Op zondag 22 mei 2016 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Dus als W2 wint blijft de Graafschap in de Eredivisie?
Wat gay zegquote:Op zondag 22 mei 2016 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Neequote:Op zondag 22 mei 2016 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Willem II met Van der Looi als coach. Ik juich vast voor de tegenstander.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:42 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dit. Willem 2 heb ik echt helemaal niks mee.
Ik ben benieuwd wat dan de eventuele juridische mogelijkheden van De Graafschap zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk haalt Twente het met zijn beroep. De Graafschap heeft echt geen recht op de Eredivisie na hun spel in de playoffs en gedrag
Twente in de eerste divisie en de Graafschap in de eredivisie. Omgekeerde wereld. Maar de KNVB heeft geen poot om op te staan met de degradatie straf van Twente dus die wordt wel teruggedraaid door de rechter verwacht ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk haalt Twente het met zijn beroep. De Graafschap heeft echt geen recht op de Eredivisie na hun spel in de playoffs en gedrag
Lekker met 20 minpunten laten beginnen Italiestijlquote:Op zondag 22 mei 2016 18:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Twente in de eerste divisie en de Graafschap in de eredivisie. Omgekeerde wereld. Maar de KNVB heeft geen poot om op te staan met de degradatie straf van Twente dus die wordt wel teruggedraaid door de rechter verwacht ik.
Veel plezier in de 5de klassequote:Op zondag 22 mei 2016 18:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Twente in de eerste divisie en de Graafschap in de eredivisie. Omgekeerde wereld. Maar de KNVB heeft geen poot om op te staan met de degradatie straf van Twente dus die wordt wel teruggedraaid door de rechter verwacht ik.
Als de straf wordt teruggedraaid, is de enige optie die overblijft intrekken licentie of het opleggen van een boete. Dat laatste gaat echt niet gebeuren.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet, het is schluss voor Twentequote:Op zondag 22 mei 2016 18:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Mooie tijd voor alle Fok rechten studenten.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als de straf wordt teruggedraaid, is de enige optie die overblijft intrekken licentie of het opleggen van een boete. Dat laatste gaat echt niet gebeuren.
Als ze de licentie intrekken dan worden alle wedstrijden weggestreept en is Ajax kampioen, denk je echt dat de KNVB daarvoor gaat kiezen?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als de straf wordt teruggedraaid, is de enige optie die overblijft intrekken licentie of het opleggen van een boete. Dat laatste gaat echt niet gebeuren.
Nee, dat is helemaal niet waar. Het intrekken van de licentie heeft geen invloed op het afgelopen seizoen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als ze de licentie intrekken dan worden alle wedstrijden weggestreept en is Ajax kampioen, denk je echt dat de KNVB daarvoor gaat kiezen?
Kan gewoon zijn licentie weg , vanaf nu.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als ze de licentie intrekken dan worden alle wedstrijden weggestreept en is Ajax kampioen, denk je echt dat de KNVB daarvoor gaat kiezen?
Is dat zo? Blijven de resultaten niet gewoon staan omdat de competitie volledig gespeeld is?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja. Dat heeft de KNVB al maanden geleden heel duidelijk gezegd, en het is deze week nog herhaald. Weet niet waarom die onzin steeds de kop op blijft steken maar Ajax wordt geen kampioen meerquote:Op zondag 22 mei 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dat zo? Blijven de resultaten niet gewoon staan omdat de competitie volledig gespeeld is?
koekoekquote:Op zondag 22 mei 2016 18:50 schreef underground1009 het volgende:
https://www.facebook.com/GAEaglesWatcher/videos/1735654916650777/
Mooi raak!
Natuurlijk niet. Het seizoen is al afgelopen. Jezus Christus, hoe komen mensen toch bij dit soort debiliteitenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Vrij logisch ook wel. Ook een goede reden om het besluit wat uit te stellen natuurlijk, om op wat eerdere posts terug te komenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Dat heeft de KNVB al maanden geleden heel duidelijk gezegd, en het is deze week nog herhaald. Weet niet waarom die onzin steeds de kop op blijft steken maar Ajax wordt geen kampioen meer
Nacompetitie hoort bij de competitie.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het seizoen is al afgelopen. Jezus Christus, hoe komen mensen toch bij dit soort debiliteiten
Sommige mensen zijn gewoon diep mad na de 1-1 van Ajax.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het seizoen is al afgelopen. Jezus Christus, hoe komen mensen toch bij dit soort debiliteiten
Volgens VI en SV nietquote:Op zondag 22 mei 2016 18:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nacompetitie hoort bij de competitie.
Het intrekken van de licentie van Twente gaat dan gewoon per 23 mei of een datum daarna, het slaat nergens op dat daarvoor resultaten uit 2015/16 zouden worden weggestreept. Daarvan is alleen sprake als een club omvalt lopende het seizoen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nacompetitie hoort bij de competitie.
Of het juridisch ook zo eenvoudig is betwijfel ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het intrekken van de licentie van Twente gaat dan gewoon per 23 mei of een datum daarna, het slaat nergens op dat daarvoor resultaten uit 2015/16 zouden worden weggestreept. Daarvan is alleen sprake als een club omvalt lopende het seizoen.
Of Telstar, FC Emmen, Almere City, Helmond Sport, FC Oss, of Fortuna Sittardquote:Op zondag 22 mei 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geef VVV kansen op het kampioenschap volgend seizoen.
Of mensen zijn gewoon reëel en vinden de hele handelswijze van de KNVB belachelijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon diep mad na de 1-1 van Ajax.
Wel leuk dat we begonnen bij dat je keihard zei dat Twente erin zou blijven en dat je je standpunt nu al hebt moeten nuanceren tot ditquote:Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef franske19 het volgende:
[..]
Of het juridisch ook zo eenvoudig is betwijfel ik.
Twente is de licentie nog niet kwijt. Het is alleen voorwaardelijk ingetrokken (per december) en de licentiecommissie heeft het voornemen om dat definitief te maken. Als dat alsnog gebeurt is het na het seizoen - zelfs als je de nacompetitie meerekent, want die is namelijk vandaag afgelopen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef franske19 het volgende:
[..]
Of het juridisch ook zo eenvoudig is betwijfel ik.
huhquote:Op zondag 22 mei 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
De Graafschap keert na ruim 4 uur afwezigheid terug in de Eredivisie. Absurd record.
Graafschapgoden
Waar speelt deze heer?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Gadverdamme, Wolters zingt nog Hazes ook. Nu is hij echt definitief mijn minste favoriete Eredivisie voetballer
Hmm oke... het is dus niet enkel grootspraak.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:59 schreef Caland het volgende:
Randy Wolters is mijn nieuwe favoriete speler
https://vine.co/v/iETMvbl9ITd
Is nog niet zeker knuppel.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
De Graafschap keert na ruim 4 uur afwezigheid terug in de Eredivisie. Absurd record.
Graafschapgoden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |