Kan gewoon zijn licentie weg , vanaf nu.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als ze de licentie intrekken dan worden alle wedstrijden weggestreept en is Ajax kampioen, denk je echt dat de KNVB daarvoor gaat kiezen?
Is dat zo? Blijven de resultaten niet gewoon staan omdat de competitie volledig gespeeld is?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als ze de licentie intrekken dan worden alle wedstrijden weggestreept en is Ajax kampioen, denk je echt dat de KNVB daarvoor gaat kiezen?
Ja. Dat heeft de KNVB al maanden geleden heel duidelijk gezegd, en het is deze week nog herhaald. Weet niet waarom die onzin steeds de kop op blijft steken maar Ajax wordt geen kampioen meerquote:Op zondag 22 mei 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dat zo? Blijven de resultaten niet gewoon staan omdat de competitie volledig gespeeld is?
koekoekquote:Op zondag 22 mei 2016 18:50 schreef underground1009 het volgende:
https://www.facebook.com/GAEaglesWatcher/videos/1735654916650777/
Mooi raak!
Natuurlijk niet. Het seizoen is al afgelopen. Jezus Christus, hoe komen mensen toch bij dit soort debiliteitenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Vrij logisch ook wel. Ook een goede reden om het besluit wat uit te stellen natuurlijk, om op wat eerdere posts terug te komenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Dat heeft de KNVB al maanden geleden heel duidelijk gezegd, en het is deze week nog herhaald. Weet niet waarom die onzin steeds de kop op blijft steken maar Ajax wordt geen kampioen meer
Nacompetitie hoort bij de competitie.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het seizoen is al afgelopen. Jezus Christus, hoe komen mensen toch bij dit soort debiliteiten
Sommige mensen zijn gewoon diep mad na de 1-1 van Ajax.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het seizoen is al afgelopen. Jezus Christus, hoe komen mensen toch bij dit soort debiliteiten
Volgens VI en SV nietquote:Op zondag 22 mei 2016 18:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nacompetitie hoort bij de competitie.
Het intrekken van de licentie van Twente gaat dan gewoon per 23 mei of een datum daarna, het slaat nergens op dat daarvoor resultaten uit 2015/16 zouden worden weggestreept. Daarvan is alleen sprake als een club omvalt lopende het seizoen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nacompetitie hoort bij de competitie.
Of het juridisch ook zo eenvoudig is betwijfel ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het intrekken van de licentie van Twente gaat dan gewoon per 23 mei of een datum daarna, het slaat nergens op dat daarvoor resultaten uit 2015/16 zouden worden weggestreept. Daarvan is alleen sprake als een club omvalt lopende het seizoen.
Of Telstar, FC Emmen, Almere City, Helmond Sport, FC Oss, of Fortuna Sittardquote:Op zondag 22 mei 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geef VVV kansen op het kampioenschap volgend seizoen.
Of mensen zijn gewoon reëel en vinden de hele handelswijze van de KNVB belachelijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon diep mad na de 1-1 van Ajax.
Wel leuk dat we begonnen bij dat je keihard zei dat Twente erin zou blijven en dat je je standpunt nu al hebt moeten nuanceren tot ditquote:Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef franske19 het volgende:
[..]
Of het juridisch ook zo eenvoudig is betwijfel ik.
Twente is de licentie nog niet kwijt. Het is alleen voorwaardelijk ingetrokken (per december) en de licentiecommissie heeft het voornemen om dat definitief te maken. Als dat alsnog gebeurt is het na het seizoen - zelfs als je de nacompetitie meerekent, want die is namelijk vandaag afgelopen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef franske19 het volgende:
[..]
Of het juridisch ook zo eenvoudig is betwijfel ik.
huhquote:Op zondag 22 mei 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
De Graafschap keert na ruim 4 uur afwezigheid terug in de Eredivisie. Absurd record.
Graafschapgoden
Waar speelt deze heer?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Gadverdamme, Wolters zingt nog Hazes ook. Nu is hij echt definitief mijn minste favoriete Eredivisie voetballer
Hmm oke... het is dus niet enkel grootspraak.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:59 schreef Caland het volgende:
Randy Wolters is mijn nieuwe favoriete speler
https://vine.co/v/iETMvbl9ITd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |