Eens!quote:Op zondag 22 mei 2016 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je je hoeft te verontschuldigen. Op FOK! zitten we allemaal met een sluier op. Rijk, arm, allochtoon, autochtoon, met werk, zonder werk, man, vrouw, ziek, gezond, jong, oud: we komen hier allemaal als een soort kroegje om van gedachten te wisselen. Alleen daarom gaat het.
Als je de laatste en allesbepalende zin van m'n post wegknipt voor je erop reageert...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zullen we ruilen ? Heb van m'n 18e tot 45e gewerkt. En niet een beetje ook. Ben nu 53 en zit gedwongen thuis. Kan me moeilijk handhaven in de maatschappij met mijn "uitkering"
Kan net rondkomen, met hulp van m'n broer en ma. Je moest eens weten wat die allemaal voor me doen. Sommige dingen kan ik niet. Niet iedereen heeft die hulp. Ik geef me te veel bloot nu. Maar goed. Moet maar een keer. Ben het nu wel zat die persoonlijke aanvallen door nitwits die zich nog moeten bewijzen en oordelen over anderen die ze niet kennen.
Die was relevant ? Dan heb ik hem verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je de laatste en allesbepalende zin van m'n post wegknipt voor je erop reageert...
En of die relevant was! Blijkbaar is hier een groot misverstand.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was relevant ? Dan heb ik hem verkeerd geïnterpreteerd.
Dit. Dat bij dit soort zaken altijd weer de jaloezie-kaart wordt getrokken geeft te denken.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om, niet om die al dan niet luxueuze snoepreisjes.
Het is de onduidelijke verstrengeling van belangen die zichtbaar wordt met dit soort affaires.
Ga eerst maar eens wat leren over zorg voor 1,4 miljard mensen en hoe het kan dat India dat goedkoop kan doen met zulke hoge scores voordat je domme insinuaties maakt.quote:
Vertel het eens. Komt iedereen daar aan zijn trekken ? Hebben ze het kastenstelsel inmiddels afgeschaft ? Hebben ze in India een onafhankelijk onderzoek gedaan ?quote:Op maandag 23 mei 2016 08:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens wat leren over zorg voor 1,4 miljard mensen en hoe het kan dat India dat goedkoop kan doen met zulke hoge scores voordat je domme insinuaties maakt.
Gecommuniceerde redenen. Ha ha ha. lekker op reis communiceren. Ha ha ha.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
ik ga er vooralsnog vanuit dat de reisjes gebruikt worden voor de gecommuniceerde redenen.
Ja, ja en ja. En Google voor de grap eens op India v big Pharma. Jullie medicijn niet goedkoper maken? Wij voor spotprijzen maken. Thank you come again.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel het eens. Komt iedereen daar aan zijn trekken ? Hebben ze het kastenstelsel inmiddels afgeschaft ? Hebben ze in India een onafhankelijk onderzoek gedaan ?
Grapjas.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, ja en ja. En Google voor de grap eens op India v big Pharma. Jullie medicijn niet goedkoper maken? Wij voor spotprijzen maken. Thank you come again.
Uit het artikel:quote:Op maandag 23 mei 2016 08:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens wat leren over zorg voor 1,4 miljard mensen en hoe het kan dat India dat goedkoop kan doen met zulke hoge scores voordat je domme insinuaties maakt.
Inderdaad erg toegankelijke zorg daar in India.quote:...De kwaliteit van de artsen is geen enkel probleem, die is beter dan in het Westen. Er zijn 65.000 ziekenhuizen met 625.000 dokters dus er is goede zorg voor iedereen.’ Met iedereen doelt Raja op hen die de topzorg kunnen betalen: de bovenlaag van de Indiase maatschappij en Westerse toeristen
Betrouwbaar ook.quote:Naast het bezoek aan de investeerder bezoekt het gezelschap ook verschillende ziekenhuizen, laboratoria en farmaceutische bedrijven. Zoals Ranbaxy.
Ranbaxy zal twee jaar na deze reis ook een bekende naam in Nederland zijn. Tijdens de start van het preferentiebeleid in 2008 kiezen zorgverzekeraars massaal voor medicijnen van de Indiase prijsvechter. Gelijktijdig besluit de Amerikaanse Food and Drug administration (FDA) die de kwaliteit van voedsel en medicijnen controleert, juist producten uit een aantal Indiase fabrieken van Ranbaxy te weren. De regels voor de ‘goede manier van produceren’ (GMP) waren niet gevolgd en de dossiers waren niet in orde, aldus de FDA. In 2014 besluit ook de Nederlandse Inspectie voor de Gezondheidszorg de invoer van grondstoffen uit een fabriek van Ranbaxy te verbieden. Enkele partijen grondstoffen en tussenproducten blijken niet te voldoen aan de kwaliteitseisen. De Ranbaxy-medewerkers testen vervolgens net zolang tot er wel positieve resultaten uitkomen. Genoeg reden voor de Nederlandse inspecteurs om, enkele jaren nadat de Amerikanen dat al deden, de grondstoffen en medicijnen te weren.
Hoe jaloers kun je zijn?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:52 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Waarom stort dat ding dan niet neer? zou ons land een hoop ellende en smeergeld schelen.
* De piloten en crew wel op tijd eruit met parachutes natuurlijk alleen het vuil mag wat mij betreft crashen
So what? Wat wil je daarmee insinueren?quote:Op maandag 23 mei 2016 05:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt aardig wat zorg inmiddels nodig en bent dure klant.
Oh nee, dan is het goed.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
De woningbouwvereniging gaat ook elk jaar gezellig op reis.
Nee dat is geen jaloezie maar walgingquote:
Ik kan hier echt niet boos om zijn. Ja het kost wat per persoon, maar het is een druppel op een gloeiende plaat. Deze kosten verbleken bij de heel wat ondemocratischere landen (landen waar alleen de rijken leven en de armen omkomen van de honger). En als je het zelf ook wil moet je er voor zorgen dat je ook een dergelijke functie pakt.quote:
Deze mentaliteit.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik kan hier echt niet boos om zijn. Ja het kost wat per persoon, maar het is een druppel op een gloeiende plaat. Deze kosten verbleken bij de heel wat ondemocratischere landen (landen waar alleen de rijken leven en de armen omkomen van de honger). En als je het zelf ook wil moet je er voor zorgen dat je ook een dergelijke functie pakt.
Ongeveer net zo jaloers als ik was op de dief van mijn portemonnee dat hij lekker mijn geld kon uitgeven.quote:
Zo zwart wit is het dus niet. Dergelijke reisjes zijn leuk maar zijn juist gepland om tot oplossingen te komen, en oplossingen komen in een vrije omgeving vaker beter tot uiting. Vraag maar eens aan Google hoe zij aan brainstorming doen met hun werknemers.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ongeveer net zo jaloers als ik was op de dief van mijn portemonnee dat hij lekker mijn geld kon uitgeven.
Alleen de financiering daarvan werkt bij Google net ietsje anders. Dat is eigenlijk mijn bezwaar.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:07 schreef Apekoek het volgende:
Vraag maar eens aan Google hoe zij aan brainstorming doen met hun werknemers.
Snap ik, maar helaas moeten sommige zaken gefinancierd worden uit belastingen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Alleen de financiering daarvan werkt bij Google net ietsje anders. Dat is eigenlijk mijn bezwaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |