* cappuccinoquote:
Een echte Italiaan hequote:Op zondag 22 mei 2016 15:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
* cappuchino
Cappuchino drinken na 11 uur
quote:
Voor Kruijswijk alleen maar mooi dat ze geen rekening met hem houden, dat maakt de zege alleen maar mooier.quote:
Helaasquote:Op zondag 22 mei 2016 15:26 schreef Aguero het volgende:
176 ROGLIC Primoz SLO TEAM LOTTO NL - JUMBO TLJ 10:42 +00:52 39
Ehm..
Die spaart zich voor volgende week.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:26 schreef Aguero het volgende:
Ehm..
Denk dat enkel Kruijswijk vol gaat bij LottoNL.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:26 schreef Aguero het volgende:
Ehm..
Quintana eindigde toen op bijna 8 minuten in het eindklassement, lange trein danquote:Op zondag 22 mei 2016 15:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Die Tour de l'Avenir won Chaves alleen omdat Quintana werd opgehouden door een trein eerder in de koers. #leukefeitjes
Door trein-gate verloor Nairo ruim drie minuten, daarna werd Chaves logischerwijs kopman en Quintana knecht en heeft hij vaak laten lopen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Quintana eindigde toen op bijna 8 minuten in het eindklassement, lange trein dan
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:26 schreef Aguero het volgende:
Ehm..
Die is nu gewoon aan het chillen om na de rustdag Kruijswijk naar de eindzege te loodsen.quote:
Ga er vanuit dat ze bij de toppers zo nog wel wat vaker verschillen laten zien. Al deden ze dat bij de vorige tijdrit ook niet, geloof ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat er slechts één tussenpunt is.
Lekker vergassenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de motor Nibali gaat filmen. Ik vermoed van de voorkant.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Foliforov en Rybalkin zijn wel weer eens due voor een wereldprestatie. Beetje brandstof van Gazprom erin en ze vliegen de Siusi op.
En Kruijswijk van de achterkant danquote:Op zondag 22 mei 2016 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Op zich zou het niet heel erg zijn als Nibali net de roze trui pakt, dan kan Astana de komende dagen het gewicht van de koers dragen. En dan later in de week de trui weer terugpakken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:44 schreef Houtenbeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Die hoeft niet voluit te rijden toch?quote:
Tussentijd de 54e tijd en op het einde de 12e tijd, tweede deel dus prima gereden.quote:
Denk niet dat de toppers er erg ver onder gaan komen eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:48 schreef Marcoss het volgende:
Haha, wat een tijd joh, op deze manier gaan er echt wat buiten tijd eindigen als de toppers hier nog weer flink onder gaan
Sneller dan Lens?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Foliforov heeft het klimrecord op Siusi al gebroken.
Nee, maar als ze een minuut sneller gaan, is Porsev ook al weg bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk niet dat de toppers er erg ver onder gaan komen eigenlijk.
Dat is schromelijk overdreven. 30% zal altijd boven 8 minuten eindigen hierquote:Op zondag 22 mei 2016 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, maar als ze een minuut sneller gaan, is Porsev ook al weg bijvoorbeeld.
Maar misschien is dit wel gewoon top-5, enorm verschil met de rest ook.
Tijdslimiet was toch 25%?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is schromelijk overdreven. 30% zal altijd boven 8 minuten eindigen hier
4 minuten en 3 sec.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:53 schreef Joezi het volgende:
Wat is het wereldrecord op deze specifieke klim?
Porsev zit nu al op 7.17 hequote:Op zondag 22 mei 2016 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is schromelijk overdreven. 30% zal altijd boven 8 minuten eindigen hier
Ah, dan heeft alleen Ershov een probleem.quote:
Jammer, Porsev wint gewoon de 2 komende sprints anders.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, maar als ze een minuut sneller gaan, is Porsev ook al weg bijvoorbeeld.
Maar misschien is dit wel gewoon top-5, enorm verschil met de rest ook.
WEER een sprinter minder, goede genade.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, Porsev wint gewoon de 2 komende sprints anders.
Daar kan Kruijswijk straks nog winnen.quote:
Het is druk hier op de bandwagon.quote:
1 zakje te vroegquote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef TheArt het volgende:
Foliforov komt niet helemaal uit het niets overigens.
Zie
http://www.procyclingstat(...)013_Stage_4_Morillon
http://www.procyclingstat(...)Stage_7_La_Toussuire
http://www.procyclingstat(...)014_Stage_4_StGirons
http://www.procyclingstat(...)astello_di_Montecucc
En nog tig andere uitslagen. Valt me juist op dat ie het bij de profs nog niet is gelukt tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |