Die is nu gewoon aan het chillen om na de rustdag Kruijswijk naar de eindzege te loodsen.quote:
Ga er vanuit dat ze bij de toppers zo nog wel wat vaker verschillen laten zien. Al deden ze dat bij de vorige tijdrit ook niet, geloof ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat er slechts één tussenpunt is.
Lekker vergassenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de motor Nibali gaat filmen. Ik vermoed van de voorkant.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Foliforov en Rybalkin zijn wel weer eens due voor een wereldprestatie. Beetje brandstof van Gazprom erin en ze vliegen de Siusi op.
En Kruijswijk van de achterkant danquote:Op zondag 22 mei 2016 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Op zich zou het niet heel erg zijn als Nibali net de roze trui pakt, dan kan Astana de komende dagen het gewicht van de koers dragen. En dan later in de week de trui weer terugpakken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:44 schreef Houtenbeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Die hoeft niet voluit te rijden toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |