Goh dat doen mij vrouw en ik nu ook samen ergens naar toe gaan Is dat gek dan ben je dan niet goed of heb je dan een relatie. Die twee zijn blij met elkaar dus brengen tijd samen door.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:18 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Erg hé ze hangt echt overal bij waar Ivan is , die jongen krijgt geen lucht bij haar
Mijn man en ik ook maar wij geven elkaar ook de vrijheid en luchtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh dat doen mij vrouw en ik nu ook samen ergens naar toe gaan Is dat gek dan ben je dan niet goed of heb je dan een relatie. Die twee zijn blij met elkaar dus brengen tijd samen door.
wie zegt dat hun dat niet doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:17 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Mijn man en ik ook maar wij geven elkaar ook de vrijheid en lucht
En dat baseer je op Facebookberichten of zie je ze dagelijks? Geef die mensen luch! En ruimte!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:18 schreef DeNiAs het volgende:
Erg hé ze hangt echt overal bij waar Ivan is , die jongen krijgt geen lucht bij haar
Dat heb ik ook nooit begrepen ben blij dat ik dat allemaal niet heb.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat baseer je op Facebookberichten of zie je ze dagelijks? Geef die mensen luch! En ruimte!
Verder: mensen die al jarenlang zowat 24/7 streamgekluisterd zijn en die deelnemers aanvallen op andermans Facebook omdat die in hun ogen nietsnutten binnen Utopia zijn, zijn imo wel erg blind voor hun eigen nietsnutterij.
En gelijk heeft ze. Triest om zulke dingen op FB te zetten over de bewoners. Ik begrijp die haat sowieso niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole is not amused over de reacties op de foto's van Rob's onthaal.
Wij ook, maar blijkbaar is dat heel bijzonder........quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh dat doen mij vrouw en ik nu ook samen ergens naar toe gaan Is dat gek dan ben je dan niet goed of heb je dan een relatie. Die twee zijn blij met elkaar dus brengen tijd samen door.
omgquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Enah het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje: https://www.instagram.com/p/BG7KA3WhIY8/
Ivan transformeert langzaam tot een Wim.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
omg
en dan waren er mensen die dachten dat hij haar zou bekeren en mee zou nemen naar irak![]()
ze is een echte kaaskop van hem aan het maken![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ivan transformeert langzaam tot een Wim.
Crocs, Rowan, Crocs!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
omg
en dan waren er mensen die dachten dat hij haar zou bekeren en mee zou nemen naar irak![]()
ze is een echte kaaskop van hem aan het maken![]()
![]()
omg..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
wim is tegenwoordig mooiboy
duckface alles![]()
[ afbeelding ]
Topwijfie!quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:46 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is vooral dol op aandacht, dus die komt heus wel terug.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:41 schreef TillyB het volgende:
Reactie van Billy op de vraag of ze terug gaat naar Utopia
[ afbeelding ]
Ze lijkt niet op jou wat dat betreft. Ze heeft het naar haar zin waar ze nu isquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is vooral dol op aandacht, dus die komt heus wel terug.
Ze lijkt inderdaad niet op mij. Ik ben nog nooit in Utopia geweest en heb daartoe ook nooit de minste behoefte gehad..quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lijkt niet op jou wat dat betreft. Ze heeft het naar haar zin waar ze nu is
Was dat ook maar een fok redenquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze lijkt inderdaad niet op mij. Ik ben nog nooit in Utopia geweest en heb daartoe ook nooit de minste behoefte gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |