Gina uit Utopia?quote:
"Ga er voor Gaby" Terwijl het Gabs is. Yup, dat moet de echte Gina zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gina uit Utopia?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij hebben ze allemaal geen vrienden meer ofzo dat ze bij de utopia sekte gaanquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:20 schreef lonneberga het volgende:
Ivan ziet er goed uit zeg,wat een verschil met een paar maanden geleden.
Kun je bronnen vermelden als het geen plaatjes zijn waar de bron uit duidelijk wordt?quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:14 schreef rowan634 het volgende:
wat is het hier maar stil! Laat ik de boel maar opvrolijken met nieuwe gifjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] that ain't WAAIF
ah hier is ze
[ afbeelding ]
alle gekheid op een stokje, deze komen van de vlogs van Arjuna, waar hij de slechte momenten maar ook mooie momenten van zijn huidige leven met de kijkers deelt. Zeker de moeite waard om te kijken
en als bonus nog een kus van Laupie
[ afbeelding ]
oh ja vergeten, nja eerste gifjes zijn van het filmpje wat er onder staat en LauB/Gabs komt van Gabs' facebookquote:Op woensdag 25 mei 2016 03:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Kun je bronnen vermelden als het geen plaatjes zijn waar de bron uit duidelijk wordt?
Kennelijk denken ze dat ze succes kunnen oogsten door terug te gaan naar de basis.quote:
Wat erg, 2 maandjes niet... Wel een aanstellerij, maaar de schuld ligt bij Vick die er op stond om gisteren (maandag) alle standhouders weer een mail te sturen.. En dat terwijl ze bezig waren met overdracht en verandering door een neuw team.. Ja die willen iets anders, maar Vick had natuurlijk dat mailtje nog wel gestuurd om het hen even lastiger te maken..quote:
Aanstellen of niet dan. Kan ie niet tegen verandering ofzo, tis t bedrijfsleven. Daar veranderen nog wel eens wat zaken.quote:
Wat een leuke foto.quote:
En terugkomen doet ze, mark my words.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:05 schreef DKUp het volgende:
Als ze geld nodig heeft zien we haar snel weer in Utopia![]()
Marjet de slet
Beter, unibrow is ook pleitequote:
Die Wim altijd met zijn eeuwige nep-glimlach.quote:Op zondag 5 juni 2016 18:40 schreef mario390 het volgende:
gisteren op de Free Your Mind Festivaal is zij Fotograaf gewezen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Poezewoes op 09-06-2016 21:10:57 ]Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Hahah damn! ze is soms echt one of the guys xD MAar ze heeft er nog een slipje onder geloof ik.quote:
Heb cap onder spoiler gezet, vond hem op fb.quote:
Mooie foto van Ivan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:08 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
elzewieke meid, wat een lef![]()
![]()
![]()
waaif houdt hier niet van
van insta:
[ afbeelding ]
O jee alarm, Ivan met een hond,quote:Op maandag 13 juni 2016 12:48 schreef rowan634 het volgende:
Wim, Gabs met Milou en haar zus (met te veel extensions) bij Naomi
[ afbeelding ]
Mark, Stiff en Michael aan het voetballen voor het goede doel
[ afbeelding ]
Ivan bij een tuinfeestje van LauB![]()
[ afbeelding ]
Jij zegt het, ik dacht het ook al een tijd.. 60 stuks zijn er alweer vrij en geen hond komt er meer in het nieuws, er moet ergens een enorm opvanghuis zijn voor Ex-Utopianen waar ze elkaar tot St-Juttemis moeten vervelenquote:Op maandag 13 juni 2016 13:09 schreef bloempjuh het volgende:
Zouden die ex-Utopianen elkaar niet een beetje zat worden, zo onderhand?
Niet hier iigquote:Op maandag 13 juni 2016 18:23 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
dit moet toch lukken
Ik denk dat dat wel goed gaat komenquote:Op maandag 13 juni 2016 18:27 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
linkje doorsturen met uitleg hoe ze het eraf kan halen
Leuk toch.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:59 schreef pollewop77 het volgende:
Zomaar de foto van de OP gebruikt voor Rob
https://www.facebook.com/(...)9361/?type=3&theater
zeker weten,en van mij mag ze.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:47 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Billy is weer terug in Nederland en post steeds meer throwback foto's, #goeieouwetijd, die komt echt wel terug
quote:
is dat Stef met dat paarse haar?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:10 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Precies een cap met zoenende Nompje![]()
schuimboy wimpie
woepsie Koos! verkeerde topic?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ze haalt steeds die robbie onderuit. Ik hou echt niet van die types. Dat wordt ook een rugligger van de vide. Valt me trouwens op dat rowena nog maar heel weinig met de vide mensen optrekt.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:20 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#illneverforgetthatawfulcolor IVAN BAAS
zn roomie hè? hij logeert ook vaak bij haarquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:10 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Precies een cap met zoenende Nompje![]()
schuimboy wimpie
haha heb ik ook wel eens hoorquote:Op zondag 19 juni 2016 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha is vast nog de narcose.nee hoor was gewoon dom van me.
Oo Niet bij Nicole?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:52 schreef mario390 het volgende:
Naomi lat haar erste tattoo maken!
[ afbeelding ]
Waaifie..quote:
ik ook nietquote:Op maandag 20 juni 2016 21:49 schreef TillyB het volgende:
Bjorn heeft ook snapchat 'bjornutopia'. Voor de geïnteresseerden.. ik heb er de kracht niet voor om hem te volgen.
ik zou echt graag willen reagerenquote:Op maandag 20 juni 2016 22:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole is not amused over de reacties op de foto's van Rob's onthaal.
Kijk uit hoor, straks wordt je nog strafrechterlijk vervolgdquote:Op maandag 20 juni 2016 22:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik zou echt graag willen reagerenzeker omdat zij sowieso alles leest
maar ik doe het niet
quote:Op maandag 20 juni 2016 22:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, straks wordt je nog strafrechterlijk vervolgd
laat het Djiena Elgurs niet hooruhquote:Op maandag 20 juni 2016 22:21 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Mark heeft zijn arbeidsverleden uitgebreid bijgewerkt, maar .. wat zie ik daar.. vrijgezel????
Wie gooit dat nieuws er even in met de volgende markt?quote:
Wow Nicole wat zullen de mensen bang worden van jouquote:Op maandag 20 juni 2016 22:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Goh dat doen mij vrouw en ik nu ook samen ergens naar toe gaan Is dat gek dan ben je dan niet goed of heb je dan een relatie. Die twee zijn blij met elkaar dus brengen tijd samen door.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:18 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Erg hé ze hangt echt overal bij waar Ivan is , die jongen krijgt geen lucht bij haar
Mijn man en ik ook maar wij geven elkaar ook de vrijheid en luchtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh dat doen mij vrouw en ik nu ook samen ergens naar toe gaan Is dat gek dan ben je dan niet goed of heb je dan een relatie. Die twee zijn blij met elkaar dus brengen tijd samen door.
wie zegt dat hun dat niet doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:17 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Mijn man en ik ook maar wij geven elkaar ook de vrijheid en lucht
En dat baseer je op Facebookberichten of zie je ze dagelijks? Geef die mensen luch! En ruimte!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:18 schreef DeNiAs het volgende:
Erg hé ze hangt echt overal bij waar Ivan is , die jongen krijgt geen lucht bij haar
Dat heb ik ook nooit begrepen ben blij dat ik dat allemaal niet heb.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat baseer je op Facebookberichten of zie je ze dagelijks? Geef die mensen luch! En ruimte!
Verder: mensen die al jarenlang zowat 24/7 streamgekluisterd zijn en die deelnemers aanvallen op andermans Facebook omdat die in hun ogen nietsnutten binnen Utopia zijn, zijn imo wel erg blind voor hun eigen nietsnutterij.
En gelijk heeft ze. Triest om zulke dingen op FB te zetten over de bewoners. Ik begrijp die haat sowieso niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Wij ook, maar blijkbaar is dat heel bijzonder........quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh dat doen mij vrouw en ik nu ook samen ergens naar toe gaan Is dat gek dan ben je dan niet goed of heb je dan een relatie. Die twee zijn blij met elkaar dus brengen tijd samen door.
omgquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Enah het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje: https://www.instagram.com/p/BG7KA3WhIY8/
Ivan transformeert langzaam tot een Wim.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
omg
en dan waren er mensen die dachten dat hij haar zou bekeren en mee zou nemen naar irak![]()
ze is een echte kaaskop van hem aan het maken![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ivan transformeert langzaam tot een Wim.
Crocs, Rowan, Crocs!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
omg
en dan waren er mensen die dachten dat hij haar zou bekeren en mee zou nemen naar irak![]()
ze is een echte kaaskop van hem aan het maken![]()
![]()
omg..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
wim is tegenwoordig mooiboy
duckface alles![]()
[ afbeelding ]
Topwijfie!quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:46 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is vooral dol op aandacht, dus die komt heus wel terug.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:41 schreef TillyB het volgende:
Reactie van Billy op de vraag of ze terug gaat naar Utopia
[ afbeelding ]
Ze lijkt niet op jou wat dat betreft. Ze heeft het naar haar zin waar ze nu isquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is vooral dol op aandacht, dus die komt heus wel terug.
Ze lijkt inderdaad niet op mij. Ik ben nog nooit in Utopia geweest en heb daartoe ook nooit de minste behoefte gehad..quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lijkt niet op jou wat dat betreft. Ze heeft het naar haar zin waar ze nu is
Was dat ook maar een fok redenquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze lijkt inderdaad niet op mij. Ik ben nog nooit in Utopia geweest en heb daartoe ook nooit de minste behoefte gehad..
Zo die heeft zn stem laten shoppenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:47 schreef Inca het volgende:
Nieuwe single Bjorn is uit https://www.facebook.com/bjorn.remmerswaal
leukquote:Op zondag 26 juni 2016 16:50 schreef rowan634 het volgende:
Ivan en Dennis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://itunes.apple.com/(...)-single/id1126379083quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:47 schreef Inca het volgende:
Nieuwe single Bjorn is uit https://www.facebook.com/bjorn.remmerswaal
Ik wacht op de videoclipquote:Op zondag 26 juni 2016 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://itunes.apple.com/(...)-single/id1126379083
Heeft iemand hem al gehoord?
quote:
Ik ga niet betalen voor onuitstaanbare muziekquote:Op zondag 26 juni 2016 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://itunes.apple.com/(...)-single/id1126379083
Heeft iemand hem al gehoord?
Nee ik ook niet, maar je hebt ze er bij zittenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:44 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen voor onuitstaanbare muziek
Wat een lelijkerd.quote:
Jaloers? Op die soepkip??quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bent je een boos boos boos jaloers meid![]()
Mensen vroegen er ook naar, bij de foto's van camping. Hij zei dat hij even niet mee doet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:50 schreef isax het volgende:
[..]
Lekkah op vakantie tijdens de ramadan.
Ik snap niet zo goed wat je hier nou mee wil zeggen? Hij laat zijn familie op een afschuwelijke en stuitende manier in de steek?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:16 schreef Enah het volgende:
[..]
Mensen vroegen er ook naar, bij de foto's van camping. Hij zei dat hij even niet mee doet.
Is er dus met het suikerfeest ook niet bij. Terwijl zijn familie trouw naar de loods kwamen die dag.
Nee, dat het in de loods leek of dat heel belangrijk voor hem was. Nu komt het totaal niet zo over.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je hier nou mee wil zeggen? Hij laat zijn familie op een afschuwelijke en stuitende manier in de steek?
Omdat hij op vakantie is. Mevrouw snuggerquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:39 schreef Enah het volgende:
[..]
Nee, dat het in de loods leek of dat heel belangrijk voor hem was. Nu komt het totaal niet zo over.
in 2015 was zn familie er ook niet (in irak toen volgens mij)quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:16 schreef Enah het volgende:
[..]
Mensen vroegen er ook naar, bij de foto's van camping. Hij zei dat hij even niet mee doet.
Is er dus met het suikerfeest ook niet bij. Terwijl zijn familie trouw naar de loods kwamen die dag.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat hij op vakantie is. Mevrouw snugger
Vanaf het moment dat ik keek waren ze er altijd bij (suikerfeest/offerfeest), met heel veel eten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
in 2015 was zn familie er ook niet (in irak toen volgens mij)ik denk dat hij zich vooral zo strikt aan de ramadan hield voor zn familie.
leuke filmpjes wel
ze namen altijd evenveel eten mee hahaha, dus het lijkt indd net zo, maar heb nog ff gecheckt, ze waren er vorig jaar in april en septemberquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:23 schreef Enah het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik keek waren ze er altijd bij (suikerfeest/offerfeest), met heel veel eten.
Dat blijkt nu wel dat hij het meer voor zijn familie deed.
Of het leek hem daar eens goede gelegenheid om de Ramadan eens volledig mee te maken, of of of...quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:39 schreef Enah het volgende:
[..]
Nee, dat het in de loods leek of dat heel belangrijk voor hem was. Nu komt het totaal niet zo over.
prima setje ?quote:
Je zegt het zelf, heel veel overeenkomsten. Ik zeg nergens dat ze zich voort moeten planten enz. Dat vind ik van meer dan de helft van de mensheid gruwelijk en gelukkig ga ik daar niet over.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 04:02 schreef opabakema het volgende:
[..]
prima setje ?
daar kan niet veel goeds uit voort komen
alleen maar aartsluie en griezelig irritante kutkoters
ofwel hippies die te lui zijn om een blow te draaien
daar zal de mensheid mee gebaat zijn
sirrejeus
Ja toen ging zijn broer trouwenquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
in 2015 was zn familie er ook niet (in irak toen volgens mij)ik denk dat hij zich vooral zo strikt aan de ramadan hield voor zn familie.
leuke filmpjes wel
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 04:02 schreef opabakema het volgende:
[..]
prima setje ?
daar kan niet veel goeds uit voort komen
alleen maar aartsluie en griezelig irritante kutkoters
ofwel hippies die te lui zijn om een blow te draaien
daar zal de mensheid mee gebaat zijn
sirrejeus
Nou Gnoom, wij kijken af en toe ook nog even terug naar de dag van jouw vertrek en trekken daar dan steeds nog een lekker flesje op open.quote:
Oh dat valt dus toch nog mee. Iedereen vroeg zich af wat die baard verborg.quote:Op zondag 3 juli 2016 02:05 schreef Zeyina het volgende:
Robbie zonder baard (Tijdelijke paspoorthouder die er 4 dagen was met Rianne samen)
[ afbeelding ]
Hij ziet er vooral een stuk ouder (en moe!) uit.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat valt dus toch nog mee. Iedereen vroeg zich af wat die baard verborg.
Dat is natuurlijk niet zo vreemd. Als ik zo'n vriendin zou hebben zou ik ook niet meer aan slapen toekomen.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:28 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Hij ziet er vooral een stuk ouder (en moe!) uit.
Wie is Robbie's vriendin dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet zo vreemd. Als ik zo'n vriendin zou hebben zou ik ook niet meer aan slapen toekomen.
Ik was in de war met Ivanquote:
Je link doet het nietquote:Op maandag 4 juli 2016 20:45 schreef Urb het volgende:
Live Q & A met Wilco * Video(link) verwijderd op last van Talpa
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:
Wat moet hij nou weer in Tunesië?quote:
Toch niet zijn drammerige gristelijke dogma's ventileren? Daar weten ze daar wel raad mee.quote:
Wat is dit?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:45 schreef Urb het volgende:
Live Q & A met Wilco * Video(link) verwijderd op last van Talpa
Vragen oa:
Wie zie je allemaal nog? "Ron vooral, ze klussen samen."
Zie je Patrick nog? "Nee, jij wel? Niemand ziet hem nog denk"
Is Utopia fake? "Ja Utopia is ehh.. grotendeels.... ehh... spel." "Mensen werken voor de regie, en kunnen in dat huis je vrienden zijn maar buiten.... "
Is het uit met je vriendin? "Ja al een tijdje, maar we hebben het niet an de grote klok gehanguh"
Zou je terug willen naar Utopia? "Nee, echt niet. Helemaal klaar mee, was ik al vanaf dag 1"
Zou je het met Cees kunnen vinden in Utopia? "Nee dat denk ik niet, had ik door ut hek heengetrokkuh"
Mag je het zonder problemen over achter de schermen hebben? "Tsja ehh... wat zijn problemen... ik zeg wat ik wil zegguh, ze kunnuh me hooguit een brief sturen"
Is Utopia echt of nep? "Nep, er zittuh een aantal echte mensen in en daar willen ze emoties bij loskrijgen want is mooi om te zien."
Krijg je ook opdrachten? "Ja ik kreeg bv de opdracht om centraal iets over Nepal te vertellen en dan deed ik dat met liefde"
Komen mensen van de regie op het terrein om jullie te vertellen wat je moet doen of welke situatie je moet creëren? "Ja dat noemen ze de ZK, daar krijg je opdrachten"
Zijn het acteurs? "Nee geen acteurs maar het word wel eh intressant gemaakt, bv hoe komt iemand zomaar aan 3000 bekertjes"
Word er wiet gebruikt in Utopia? "Nee, anders had ik er nu nog gezeten met mn wietje, er word geen drugs gebruikt in utopia"
Zou ze terug willen? "Nee, heb nu een fijn leven zonder donkere wolk boven me die vertelt wat ik moet doen"
Wat mocht allemaal niet? "Heel veel niet, mocht niet in de bay slapen want geen infrarood, ik deed het toch"
Wat word door de regie beslist "Alles" "Zoals Leluifel moet allemaal door hun goedgekeurd worden" "En afval scheiden, mooi op tv maar we hadden maar 1 bak"
O, jammer gemistquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Wilco was maandag live op FB aan het streamen en beantwoordde allerlei vragen.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
kun je terugkijken op de facebook van wilco
Toppertje.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:33 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicole heeft nu ook instagramhttps://www.instagram.com/hofstedenicole/
ze had inderdaad een gruwelijke hekel aan Nicole hahaquote:
Verschrikkelijk van Sandraquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:18 schreef rowan634 het volgende:
wat verschrikkelijk zeg van Sandra Bakker
Heb nog vaker met haar gesproken toen Ivan nog in Utopia zat, een fan in hart en nieren
wat had ze het geweldig gevonden om te zien hoe lief Ivan over haar heeft geschreven (mooi berichtje).
[..]
ze had inderdaad een gruwelijke hekel aan Nicole hahadaar hadden we het wel eens over
damnn wat vreselijk dat ze er niet meer is![]()
Lol @ duckface rechtsachter.quote:
quote:
Tis net een Vic met die looks op zijn borstquote:
omggg zou het??quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:52 schreef Enah het volgende:
...en reacties over Nicole die meteen worden verwijderd.
[ afbeelding ]
Hhhmmmmmm![]()
Leuk filmpje inddquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:18 schreef rowan634 het volgende:
lief filmpje![]()
![]()
[..]
omggg zou het??![]()
ze was ook al niet op het feest van Wim
![]()
leuk dat ivan nog contact heeft met Nicolineen Robin ook schijnbaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang ivan en zijn zusjes nog biu nicole haar prive FB staan zou ik me niet teveel verheugen. Ze zijn net ruim 2 weken samen op vakantie geweest en vrijdag terug gekomen. En waarom zou ze mee moeten naar zijn broer. Is toch lekker dat die twee samen op kunnen trekken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:07 schreef Enah het volgende:
[..]
Leuk filmpje indd![]()
![]()
Alle signalen wijzen ernaar, maar is maar een vermoeden hoor.![]()
Leuk he al die reacties van "bekenden". Zusje van Laura en Semra reageerden er ook op. Moet je maar op de namen drukken.
[ afbeelding ]
Het zou beter voor haar zijn als ze die kwal zou loslaten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:18 schreef rowan634 het volgende:
lief filmpje![]()
![]()
[..]
omggg zou het??![]()
ze was ook al niet op het feest van Wim
![]()
Verheugen?? Nee hoor, vind ze wel leuk samen. De vrouw van zijn broer is er ook bij, ze zijn niet samen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zolang ivan en zijn zusjes nog biu nicole haar prive FB staan zou ik me niet teveel verheugen. Ze zijn net ruim 2 weken samen op vakantie geweest en vrijdag terug gekomen. En waarom zou ze mee moeten naar zijn broer. Is toch lekker dat die twee samen op kunnen trekken.
dit kan ook dubbelzinnig opgevat wordenquote:
hier bloeit iets op, zie ze samen verhuizen naar Oman om daar een hippieleven zonder zorgen te leiden. echt wat voor hunquote:
hey wat grappig inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:07 schreef Enah het volgende:
[..]
Leuk filmpje indd![]()
![]()
Alle signalen wijzen ernaar, maar is maar een vermoeden hoor.![]()
Leuk he al die reacties van "bekenden". Zusje van Laura en Semra reageerden er ook op. Moet je maar op de namen drukken.
[ afbeelding ]
die kop van wimquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:38 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
dikke filter
[ afbeelding ]
fanboy wimpie
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hier bloeit iets op, zie ze samen verhuizen naar Oman om daar een hippieleven zonder zorgen te leiden. echt wat voor hun![]()
ik heb gisteren op Facebook Rob met Laub gezien wat drinken!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:38 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
dikke filter
[ afbeelding ]
fanboy wimpie
de oude Garde met Mark,Naomi,Wim was wel beter als nu deze rootzooi 2016quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:38 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
dikke filter
[ afbeelding ]
fanboy wimpie
Hoe krijg je zoveel no-hopers op één foto bij elkaar. Hier wordt duidelijk een recordpoging ondernomen voor het Guiness Book.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:38 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
dikke filter
[ afbeelding ]
fanboy wimpie
Mark, Naomi en Wim zijn geen oude garde.quote:Op woensdag 13 juli 2016 04:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de oude Garde met Mark,Naomi,Wim was wel beter als nu deze rootzooi 2016
OH PUH-LEASE, Wim????quote:Op woensdag 13 juli 2016 04:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de oude Garde met Mark,Naomi,Wim was wel beter als nu deze rootzooi 2016
hoezo is mijn link verwijderd op last van talpa het is toch geen filmpje van utopia het is een filmpje van lau op haar facebook pagina snap dit nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:26 schreef miertje36 het volgende:
[* Video(link) verwijderd op last van Talpa
filmpje van de verassing van lot voor lau omdat ze 2 jaar samen waren wel super lief vind ik dan.
gebeurt met alle filmpjes die hier geplaatst worden helaas, zelfs officiële Utopia filmpjesquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:50 schreef miertje36 het volgende:
[..]
hoezo is mijn link verwijderd op last van talpa het is toch geen filmpje van utopia het is een filmpje van lau op haar facebook pagina snap dit niet
En Naomi en Markquote:
maar Mark en Naomi!quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mark, Naomi en Wim zijn geen oude garde.
maar Mark en Naomi!quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mark, Naomi en Wim zijn geen oude garde.
wat bedoel je Oh-Puh - Lease?quote:
De oude garde is Aike, Andrea, Billy, Charlotte, Emil, Giorgio, Hakim, Harold, Isabella, Lindy, Paul, Peter, Rienk, Ruud en Vanessa.quote:
oh pleasequote:Op donderdag 14 juli 2016 09:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar Mark en Naomi!
[..]
wat bedoel je Oh-Puh - Lease?
dat mag ik zelfs weten,je moet niet zeggen wat ik te zeggen hebquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De oude garde is Aike, Andrea, Billy, Charlotte, Emil, Giorgio, Hakim, Harold, Isabella, Lindy, Paul, Peter, Rienk, Ruud en Vanessa.
En niemand anders.
Wat is er met Sandra Bakker?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:18 schreef rowan634 het volgende:
wat verschrikkelijk zeg van Sandra Bakker
Heb nog vaker met haar gesproken toen Ivan nog in Utopia zat, een fan in hart en nieren
wat had ze het geweldig gevonden om te zien hoe lief Ivan over haar heeft geschreven (mooi berichtje).
[..]
ze had inderdaad een gruwelijke hekel aan Nicole hahadaar hadden we het wel eens over
damnn wat vreselijk dat ze er niet meer is![]()
Eropuit om bokken te kopen en dan een geit als bijvangst.quote:
Als het blödsinn is voel ik mij vrij om te zeggen wat ik wil.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat mag ik zelfs weten,je moet niet zeggen wat ik te zeggen heb
Op de fanpage zijn ze een beetje boos:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is er met Sandra Bakker?
Oeww ik lees het nu pas , wat verdrietig dit
Suus schrijft ook nog eens de langste zin ooit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:35 schreef Enah het volgende:
[..]
Op de fanpage zijn ze een beetje boos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn zusje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:44 schreef Enah het volgende:
[..]
Hiii Roosje![]()
![]()
Kijk sinds Ivan weg is niet meer naar Utopia. Bevalt goed moet ik zeggen.
Suus had Sandra wel even in mogen lichten dat je nou eenmaal geen verwachtingen zou moeten hebben als je ongevraagd de 'tijger' uit gaat lopen hangen voor iemand die je niet eens ECHT kent.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:35 schreef Enah het volgende:
[..]
Op de fanpage zijn ze een beetje boos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn zusje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn God, wat een misbaksel ben je dan. Wat een wijfquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:49 schreef mootie het volgende:
Suus schrijft ook nog eens de langste zin ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |