De tekst klopt ook niet met de afbeelding in de link.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Troll, EuropeElects heeft dat niet getweet
EuropeElects heeft die tweet weer verwijderdquote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Troll, EuropeElects heeft dat niet getweet
Meen je dat serieus of bedacht je dat net zelf?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
EuropeElects heeft die tweet weer verwijderd
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Meen je dat serieus of bedacht je dat net zelf?
P.S. Briefstemmers worden morgen pas geteld trouwens
Prognose is dat de briefstemmers VdB tóch aan een meerderheid gaan helpen.quote:Die Prognose der Briefwahl
Wovon Sora in seiner Hochrechnung ausgeht. Heute wurden 3.731.720 Stimmen ausgezählt, Hofer bekam davon 51,9 Prozent, Van der Bellen 48,1 Prozent. Für die Briefwahlstimmen - die erst morgen ausgezählt werden - prognistiziert Sora 412.988 Stimmen für Van der Bellen, 266.094 für Hofer. Van der Bellen käme also auf 60,8 Prozent der Briefwahlstimmen, so die Sora-Prognose. Gesamt ergibt das die Prognose von ungefähr 50 Prozent für beide, wobei Van der Bellen rund 3000 Stimmen vorne liegen soll.
>BNWquote:Op zondag 22 mei 2016 21:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja sorry, ik bedoelde natuurlijk: Briefstemmer stemaantallen worden morgen pas verzonnen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja sorry, ik bedoelde natuurlijk: Briefstemmer stemaantallen worden morgen pas verzonnen.
Hoe krijg je dit soort dwaasheid toch verzonnen?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Maar goed kan er nog steeds niet bij dat er toch nog zoveel mensen zijn die voor zelfvernietiging kiezen.
Ene poll neemt broefstemmen wel mee, andere niet.quote:
Ik hoop het.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Prognose is dat de briefstemmers VdB tóch aan een meerderheid gaan helpen.
Inderdaad, nu komen er nog meer gelukszoekers hun kant op.quote:
Een bepaald deel van de kiezers voelt zich in de steek gelaten en is chronisch ontevreden. Dat valt ergens ook wel te begrijpen. Maar deze mensen komen van een koude kermis thuis als ze denken dat er een magische oplossing bestaat voor hun problemen. Want ook als je de grenzen sluit en alle allochtonen het land uit schopt, wordt de sociaal-economische onderlaag niet plots welvarend.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Ten eerste, Hofer is niet extreem rechts, maar een rechts populist.
De vraag, die vooral de gevestigde politieke partijen zich moeten stellen is, waarom grijpt het populisme zo om zich heen. Van PVV tot SP, van de AFD tot Die linke, van Bermie tot Trump.
Overal in Europa maar ook daarbuiten zijn partijen die inspelen op de linkse en de rechtse onderbuik in opmars. De kiezer voelt zich klaarblijkelijk genaaid.
Is dat in het verleden niet vrijwel altijd zo geweest als men in economisch zwaar weer verkeerde?quote:Op maandag 23 mei 2016 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
De kiezer voelt zich klaarblijkelijk genaaid.
De meeste seinen staan op groen voor de Oostenrijkse economie. Eigenlijk gaat het allemaal redelijk goed met het land. Het lijkt me volledig te wijten aan het thema immigratie.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat in het verleden niet vrijwel altijd zo geweest als men in economisch zwaar weer verkeerde?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |