quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:43 schreef Crip het volgende:
kano wil je mij 1 positieve note geven voor romige jopen hebben
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:43 schreef Crip het volgende:
tubgirl postenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is snelste manier om note te krijgen?
Een vloer die gestofzuigt+gedweilt moet worden, een badkamer die gedaan moet worden en uiteraard wat was+de keuken.quote:
quote:
Oh jaquote:
Holocaust ontkennenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die woont 3 dorpen verderop man. Dat telt niet.quote:
Wowquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef BozeHaas het volgende:
in twee jaar tijd slechts 1 note gekregen
Ben je nog wel helder in je hoofd?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon, lekker wakker in kleine hoeveelheden en kneiterstrak bij grotere hoeveelheden
Wat schuift het?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een vloer die gestofzuigt+gedweilt moet worden, een badkamer die gedaan moet worden en uiteraard wat was+de keuken.
Ik woon op de Carl Barksweg 3 in Almere
Wow GMTA oneluv dit dat alles.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ja jij bent dan ook 10.000 van account veranderd
yes, gewoon zoals normaalquote:
Voor jou niet, voor mij wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die woont 3 dorpen verderop man. Dat telt niet.
Almerequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een vloer die gestofzuigt+gedweilt moet worden, een badkamer die gedaan moet worden en uiteraard wat was+de keuken.
Sporadisch zo gelachenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja
Doe tegen iemand anders
Hplc ofzo
meaniequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja
Doe tegen iemand anders
Hplc ofzo
Klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het nu 10 keer geprobeerd, maar je wilt echt niet
Zonder recente foto's kan ik dit niet doen. Wie weet wat er in de tussentijd gebeurd is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:43 schreef Crip het volgende:
Stuur een email naar forum at fok punt nl met de vraag of je een permban mag.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik krijg sporadisch, en meestal positiefquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
Oh en Chloro,
Je bent een kankerhoer.
Moest wel lachen om die vlogquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ja jij bent dan ook 10.000 van account veranderd
+1 note.quote:
De stofzuiger?quote:
gvdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest wel lachen om die vlog
"en toen kwam ik met een nieuwe kloon, MrBradge, en zelfs toen hadden ze al snel door dat ik het was"
ja jezus dat duurt mij te langquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stuur een email naar forum at fok punt nl met de vraag of je een permban mag.
Wie?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor jou niet, voor mij wel.
Anders heb ik brillenmeisje nog als versterking
It's just not the samequote:
oke omw nu, dn blijf ik eerst slapen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dan al mijn notes ook gewoon positief zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik krijg sporadisch, en meestal positief
Dat is niet het ergste aan dat adres.quote:
lolquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"en toen kwam ik met een nieuwe kloon, MrBradge, en zelfs toen hadden ze al snel door dat ik het was"
die tong80-quote herhalen, iets met droeftoeters van de modfanfare.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vreemd toch.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja vooral je notes uit 2013 zullen vast positief zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dan al mijn notes ook gewoon positief zijn
Haha gvd jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
die tong80-quote herhalen, iets met droeftoeters van de modfanfare.
prez kan je er alles over vertellen
Gedraag je even knul. Als je moeder dit leest krijg je een pak rammel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja jezus dat duurt mij te lang
qftquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien dat eerste biertje minder smaakt maar daarna merk je het toch niet, gewoon drinken joh
ok check dmquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zonder recente foto's kan ik dit niet doen. Wie weet wat er in de tussentijd gebeurd is.
En ik geef het adres van een TBS kliniek op. Godnondejuquote:
Ja, als Turkse pizza opgeroldquote:
Goede quotequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
die tong80-quote herhalen, iets met droeftoeters van de modfanfare.
prez kan je er alles over vertellen
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb mijn notes weleens gezien, en ze waren vrij saai.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dan al mijn notes ook gewoon positief zijn
idemquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:48 schreef deadprez het volgende:
snap nog steeds niet hoe dat een crewbash van mij was
Ik heb niets in mijn dm? :Squote:
Tong flipte opeens compleet uit tegen kanovinnie, ik copypaste die post hier in de sc omdat ik het grappig vond hoe Tong zich liet gaan en toen kreeg ik ban voor crewbashquote:
nouja zegquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ik geef het adres van een TBS kliniek op. Godnondeju
vast veel schelden en stoken en dat soort onzinquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb mijn notes weleens gezien, en ze waren vrij saai.
Goede oude tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tong flipte opeens compleet uit tegen kanovinnie, ik copypaste die post hier in de sc omdat ik het grappig vond hoe Tong zich liet gaan en toen kreeg ik ban voor crewbash
en toen ging men rellen
Gvdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik als een wrap onder mummy dicht boven open met lekkernijen die er uitsteken
Haha Tongquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tong flipte opeens compleet uit tegen kanovinnie, ik copypaste die post hier in de sc omdat ik het grappig vond hoe Tong zich liet gaan en toen kreeg ik ban voor crewbash
en toen ging men rellen
Meeste notes waren van Frank dacht ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja vooral je notes uit 2013 zullen vast positief zijn
Krijg nooit notes als ik dat doe.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vast veel schelden en stoken en dat soort onzin
De slag om Banstillequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
en toen ging men rellen
Echt fantastischquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij was dat ook de start van een van die gratis forums toen
En terecht. DAt je ooit hebt mogen terugkeren is mij een raadsel. Boefje.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
en toen ging men rellen
?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Meeste notes waren van Frank dacht ikWel mooi die dag dat je iedereen zijn notes kon zien
Ik nam het voor je opquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En terecht. DAt je ooit hebt mogen terugkeren is mij een raadsel. Boefje.
Yeh was nice dat idd, alleen jammer dat ik op dat moment niet goed kon bedenken wiens notes ik wilde lezenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Meeste notes waren van Frank dacht ikWel mooi die dag dat je iedereen zijn notes kon zien
Pikante kip, pestomayo en groenvoerquote:
compleet onterechtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
en toen ging men rellen
Hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, vrouwen worden voorgetrokken in deze slowchat, was met houses en chai toenal
Wanneer beginnen die vrouwen eens met aftrekken?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, vrouwen worden voorgetrokken in deze slowchat, was met houses en chai toenal
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef MrBradge het volgende:
Die Tong
Is die quote nog ergens te vinden?
Nja yvonne was daarna vooral gewoon pissig door de rellen, dat snap ik op zich ook wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
compleet onterecht
En het rood maar krampachtig eraan vasthouden en het blauw dat angstig zweeg
Toto was helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:52 schreef Nouri het volgende:
Ik weet nog wel dat Tjacka mod was. Wat was dat een goede mod zeg.
Van mij ookquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb mijn notes weleens gezien, en ze waren vrij saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |