lol ok perenbekquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
rot op man. ga lekker naar die kut SC van je.
Jeetje, het is wel duidelijk wie de man in huis is bij jouquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een Toyota Aygo, je doet nu net alsof er dingen op het dak passen
Ik weet niet. Wat voor auto heeft je moeder?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, het is wel duidelijk wie de man in huis is bij jou
Gheh. Glimlachje wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
Ik ben wel opgelucht dat Matthias uit de SC is verdwenen
Peugeot 107quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet niet. Wat voor auto heeft je moeder?
If you're glad matthias is gone put your hands up 👐quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
Ik ben wel opgelucht dat Matthias uit de SC is verdwenen
doe es aardigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
If you're glad matthias is gone put your hands up 👐
* Crip Doet handen en tepels omhoog.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
If you're glad matthias is gone put your hands up 👐
Goed toch. Ja ik wacht nog op een bepaalde man, maar hij neemt niet meer op via Skype, volgens mij was hij in de war, hij was heel vervelend wel, bleef vragen naar nudes. JWZ.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Goedddd en met jou? Wacht op onze camsessie weer.
janken man.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:16 schreef Jiang153 het volgende:
Wat een kut topic.
Gaarne sluiten zoals TS ook bij elk topic van SES zomaar doet.
Mss had je toch die dickpic moeten sturenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed toch. Ja ik wacht nog op een bepaalde man, maar hij neemt niet meer op via Skype, volgens mij was hij in de war, hij was heel vervelend wel, bleef vragen naar nudes. JWZ.
Ja weet niet, als ik het zo las wil hij meer van jou ofzo, maar ik gaf 0 neuks.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Mss had je toch die dickpic moeten sturen
*eensquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja weet niet, als ik het zo las wil hij meer van jou ofzo, maar ik gaf 0 neuks.
Ow jeequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:16 schreef Jiang153 het volgende:
Wat een kut topic.
Ik zal jou eens sluiten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:16 schreef Jiang153 het volgende:
Wat een kut topic.
gezeik alom weerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*eens
Leer eens correct Nederlands! Of Engels, gezien TS daar woont.
nu nog die achterlijke pc uitzettenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Bier en F1 films (1971 Monaco met Jackie Steward)
Eindelijk mensen met smaak voor een knap interieur, hout ftw. Proost. Maar dan met een sauvignon blanc omdat het ding toch al open stond.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zo chagrijnig op deze mooien avond.quote:
Geef jij anders het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:26 schreef Yiha3 het volgende:
geniet van je avond zonder op FOK! te zitten, gvd zeg
De hypocrisiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:26 schreef Yiha3 het volgende:
geniet van je avond zonder op FOK! te zitten, gvd zeg
doe het zelf. Scheer je weg. Positief topic dit.quote:
film kijken we op laptopquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik zie ook geen pc trouwens. Ook geen mobiel of laptop.
Wat een ongelofelijk ranzige nagel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
ja echt he....dat is dus precies wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:27 schreef qwerty_x het volgende:
Dit topic ruikt verdacht veel naar alcohol ....
blauwquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Mooie halfbloed bbe's. Welke kleur ogen heb je?
Ruik niks andersquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:27 schreef qwerty_x het volgende:
Dit topic ruikt verdacht veel naar alcohol ....
Wat versta je onder dik betalen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:30 schreef Crip het volgende:
Als ik dik betaalt kreeg zou ik mn jopen ook wel voor de cam wiebelen.
quote:
Omdat ik WGR mod ben, en verder ook een beetje druk met van alles en nogwatquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:33 schreef matthias24 het volgende:
[..]
leandra....waarom zie ik je nooit meer op NWS?
*betaaldquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:30 schreef Crip het volgende:
Als ik dik betaalt kreeg zou ik mn jopen ook wel voor de cam wiebelen.
OK moet nog ff sparen dus.quote:
mod jij WGR????quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik WGR mod ben, en verder ook een beetje druk met van alles en nogwat
ik zei niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.... ik ben overstag
weetje dat ik dat echt super jammer vind. NWS is nu echt een zooitje geworden.... ik kom er zelf ook bijna niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik WGR mod ben, en verder ook een beetje druk met van alles en nogwat
Niveau is daar direct gestegenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:36 schreef matthias24 het volgende:
[..]
weetje dat ik dat echt super jammer vind. NWS is nu echt een zooitje geworden.... ik kom er zelf ook bijna niet meer.
Oh ja verder was ik nog jaloers op je omdat je de discipline hebt om regelmatig te rennen en wat aan je conditie te doenquote:
ik had het niet tegen jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niveau is daar direct gestegen
Moblo is gewoon superwoman.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja verder was ik nog jaloers op je omdat je de discipline hebt om regelmatig te rennen en wat aan je conditie te doen
komt door de vluchtelingenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:36 schreef matthias24 het volgende:
[..]
weetje dat ik dat echt super jammer vind. NWS is nu echt een zooitje geworden.... ik kom er zelf ook bijna niet meer.
¤4,50.quote:
Geeft niks dear, ik hem morgen een meet met het schuim van FOK! dus dan komen we wel een fronken R&P-topic openenquote:
gezelluhg!!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft niks dear, ik hem morgen een meet met het schuim van FOK! dus dan komen we wel een fronken R&P-topic openen
IN ENGELAND NOG WEL!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:37 schreef Yiha3 het volgende:
sowieso NL'ers die vlaams bier drinken, parels voor de zwijnen
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft niks dear, ik hem morgen een meet met het schuim van FOK! dus dan komen we wel een fronken R&P-topic openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |