mod jij WGR????quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik WGR mod ben, en verder ook een beetje druk met van alles en nogwat
ik zei niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.... ik ben overstag
weetje dat ik dat echt super jammer vind. NWS is nu echt een zooitje geworden.... ik kom er zelf ook bijna niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik WGR mod ben, en verder ook een beetje druk met van alles en nogwat
Niveau is daar direct gestegenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:36 schreef matthias24 het volgende:
[..]
weetje dat ik dat echt super jammer vind. NWS is nu echt een zooitje geworden.... ik kom er zelf ook bijna niet meer.
Oh ja verder was ik nog jaloers op je omdat je de discipline hebt om regelmatig te rennen en wat aan je conditie te doenquote:
ik had het niet tegen jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niveau is daar direct gestegen
Moblo is gewoon superwoman.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja verder was ik nog jaloers op je omdat je de discipline hebt om regelmatig te rennen en wat aan je conditie te doen
komt door de vluchtelingenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:36 schreef matthias24 het volgende:
[..]
weetje dat ik dat echt super jammer vind. NWS is nu echt een zooitje geworden.... ik kom er zelf ook bijna niet meer.
¤4,50.quote:
Geeft niks dear, ik hem morgen een meet met het schuim van FOK! dus dan komen we wel een fronken R&P-topic openenquote:
gezelluhg!!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft niks dear, ik hem morgen een meet met het schuim van FOK! dus dan komen we wel een fronken R&P-topic openen
IN ENGELAND NOG WEL!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:37 schreef Yiha3 het volgende:
sowieso NL'ers die vlaams bier drinken, parels voor de zwijnen
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft niks dear, ik hem morgen een meet met het schuim van FOK! dus dan komen we wel een fronken R&P-topic openen
wow, mijn hoofd duizelt ervanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
IN ENGELAND NOG WEL!
Dat dit kan in.... Euh. Engeland.
ja echt he.....zwijnen zijn er hier genoeg.....zeker de stad waar ik woon.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:37 schreef Yiha3 het volgende:
sowieso NL'ers die vlaams bier drinken, parels voor de zwijnen
¤45,0.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
sorry mijn verbinding is slecht ik val w.w.. .. e. ...
fokvillequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja echt he.....zwijnen zijn er hier genoeg.....zeker de stad waar ik woon.
TRVquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:40 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
#$@!
Fogel ook al blauw !
The rise (and fall ?) of KAA ........
word je niet op nws danquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet hier ook![]()
Geen vluchtlingengedoe in WGR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |