lol ok perenbekquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
rot op man. ga lekker naar die kut SC van je.
Jeetje, het is wel duidelijk wie de man in huis is bij jouquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een Toyota Aygo, je doet nu net alsof er dingen op het dak passen
Ik weet niet. Wat voor auto heeft je moeder?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, het is wel duidelijk wie de man in huis is bij jou
Gheh. Glimlachje wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
Ik ben wel opgelucht dat Matthias uit de SC is verdwenen
Peugeot 107quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet niet. Wat voor auto heeft je moeder?
If you're glad matthias is gone put your hands up 👐quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
Ik ben wel opgelucht dat Matthias uit de SC is verdwenen
doe es aardigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
If you're glad matthias is gone put your hands up 👐
* Crip Doet handen en tepels omhoog.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
If you're glad matthias is gone put your hands up 👐
Goed toch. Ja ik wacht nog op een bepaalde man, maar hij neemt niet meer op via Skype, volgens mij was hij in de war, hij was heel vervelend wel, bleef vragen naar nudes. JWZ.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Goedddd en met jou? Wacht op onze camsessie weer.
janken man.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:16 schreef Jiang153 het volgende:
Wat een kut topic.
Gaarne sluiten zoals TS ook bij elk topic van SES zomaar doet.
Mss had je toch die dickpic moeten sturenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed toch. Ja ik wacht nog op een bepaalde man, maar hij neemt niet meer op via Skype, volgens mij was hij in de war, hij was heel vervelend wel, bleef vragen naar nudes. JWZ.
Ja weet niet, als ik het zo las wil hij meer van jou ofzo, maar ik gaf 0 neuks.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Mss had je toch die dickpic moeten sturen
*eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |