Jij bent wat ik wil zijn: samen met je partner, hoogopgeleid, kinderloos (godzijdank zijn we dat gelukkig ook) en wonen in Engelandquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja dat ja. Mobiel baggeren zuigt.
Ben je nou serieus mad?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
rot op man. ga lekker naar die kut SC van je.
Jij mag dat Frassquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik mijn handen in lucht steken of hoe werkt dit
Handen in de lucht en groeten aan je tante.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
yup!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
je mag je handen ergens anders in steken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
niet weten dat het õeberhælt isquote:
Dat, gewoon in de UK gaan wonen kan ook, is niet heel moeilijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Wut?
That escalated quickly!
Maarreuh... Hooggeleid zijn geeft je geen garanties hoor!
p'cies!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat, gewoon in de UK gaan wonen kan ook, is niet heel moeilijk
Kan je jouw ober even hierheen sturen, ik wil er ook wel eentjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
p'cies!
Ah, er wordt hier een tripel Karmeliet voor me neergezet.
Ik ben zogenaamd hoogbegaafd, maar dat geeft ook geen garantiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Wut?
That escalated quickly!
Maarreuh... Hooggeleid zijn geeft je geen garanties hoor!
Als jullie nog wat bieren moeten hebben, tyft het even in een lijstje, van de zomer kan ik die kant weer op via Dover.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
p'cies!
Ah, er wordt hier een tripel Karmeliet voor me neergezet.
Pas je wel op dat je niet een paar vluchtelingen op je dak krijgt in Calaisquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als jullie nog wat bieren moeten hebben, tyft het even in een lijstje, van de zomer kan ik die kant weer op via Dover.
Ik heb een Toyota Aygo, je doet nu net alsof er dingen op het dak passenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet een paar vluchtelingen op je dak krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |