Groetjens terug!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Boh, doe hem de groetjes, aardige man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm not living, i'm just killing time
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:57 schreef Ravage het volgende:
[ afbeelding ]Leugens, dat is een verkeerslicht, geen stoplicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmm lekker digitaal bier! voor de aardige fokkers koop het aller beste bier wat er bestaat. en voor de vervelende fokkers bier waar 1000 % alcohol in zit.quote:
[ afbeelding ]hahahahahahahahahahahahahAaa1!1!1!1111!1einzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Het is rood, dus wel degelijk een stoplicht.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leugens, dat is een verkeerslicht, geen stoplicht.
Nee, dat blijft een verkeerslicht volgens de RVV 1990.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is rood, dus wel degelijk een stoplicht.
[ afbeelding ]Waarom moest ik lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
had ie ons zo fopgelichtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leugens, dat is een verkeerslicht, geen stoplicht.
oh ja hoor, meneer kijk-mij-eens-rijinstructeur-zijn...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat blijft een verkeerslicht volgens de RVV 1990.
Oké laat maar.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oké laat maar.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Maar je zou je toch maar op laten lichten. Wat een gedoe... Daar moet je toch ook maar de tijd voor hebben enzo...
quote:
Jonguh... wie had het de vorige twee keer raak bij bordenkennis?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oké laat maar.
Godverquote:
Nog niet, maar ik ben dan wel zo'n pauper die gaat hameren inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja hoor, meneer kijk-mij-eens-rijinstructeur-zijn...
IT IS A TRAP!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver![]()
[..]
Nog niet, maar ik ben dan wel zo'n pauper die gaat hameren inderdaad.
Verder politiek correct, want in de UK is het ook een traphic light and no stoplight.
Fogel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jonguh... wie had het de vorige twee keer raak bij bordenkennis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |