Nee, dat blijft een verkeerslicht volgens de RVV 1990.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is rood, dus wel degelijk een stoplicht.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:57 schreef Ravage het volgende:
[ afbeelding ]Waarom moest ik lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:57 schreef Ravage het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
had ie ons zo fopgelichtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leugens, dat is een verkeerslicht, geen stoplicht.
oh ja hoor, meneer kijk-mij-eens-rijinstructeur-zijn...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat blijft een verkeerslicht volgens de RVV 1990.
Oké laat maar.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oké laat maar.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Maar je zou je toch maar op laten lichten. Wat een gedoe... Daar moet je toch ook maar de tijd voor hebben enzo...
quote:
Jonguh... wie had het de vorige twee keer raak bij bordenkennis?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oké laat maar.
Godverquote:
Nog niet, maar ik ben dan wel zo'n pauper die gaat hameren inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja hoor, meneer kijk-mij-eens-rijinstructeur-zijn...
IT IS A TRAP!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver![]()
[..]
Nog niet, maar ik ben dan wel zo'n pauper die gaat hameren inderdaad.
Verder politiek correct, want in de UK is het ook een traphic light and no stoplight.
Fogel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jonguh... wie had het de vorige twee keer raak bij bordenkennis?
Jij bent wat ik wil zijn: samen met je partner, hoogopgeleid, kinderloos (godzijdank zijn we dat gelukkig ook) en wonen in Engelandquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja dat ja. Mobiel baggeren zuigt.
Ben je nou serieus mad?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
rot op man. ga lekker naar die kut SC van je.
Jij mag dat Frassquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik mijn handen in lucht steken of hoe werkt dit
Handen in de lucht en groeten aan je tante.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
yup!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
je mag je handen ergens anders in steken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
niet weten dat het õeberhælt isquote:
Dat, gewoon in de UK gaan wonen kan ook, is niet heel moeilijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Wut?
That escalated quickly!
Maarreuh... Hooggeleid zijn geeft je geen garanties hoor!
p'cies!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat, gewoon in de UK gaan wonen kan ook, is niet heel moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |