Geerd regeerd Zwolle. Hij wil volgens mij al het gepeupelte uit deze stad houdenquote:
Geerd wil dat iedereen verplicht witte shirts draagt!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd regeerd Zwolle. Hij wil volgens mij al het gepeupelte uit deze stad houden
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Geerd wil dat iedereen verplicht witte shirts draagt!
Op zich nuttige bijdrage aan dit topic, jammer wel dat ze een T-shirt BH draagt.quote:
leuk die UI van jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Op zich nuttige bijdrage aan dit topic, jammer wel dat ze een T-shirt BH draagt.
quote:
Het zou verdomme vaker moeten voorkomen dat Users nuttige bijdrages leveren aan topics. Zou KLB een stuk beter van worden!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Op zich nuttige bijdrage aan dit topic, jammer wel dat ze een T-shirt BH draagt.
Het is een eerbetoon aan de gebruiker Vogeltjesdans.quote:
je hebt gewoon die van mij gepakt want die van VD is een stuk waziger. dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:39 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Het is een eerbetoon aan de gebruiker Vogeltjesdans.
Dit.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:10 schreef dimmak het volgende:
De beste rap komt uit Zwolle debieltje.
Zeer onterechte klacht. Ik eis maatregelen!
Het ligt buiten de randstad. Alles buiten de randstad is boerengebied.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:28 schreef Fer het volgende:
Oh ja vergeten, ze hebben reclame voor tractor pulling en autocross, dus stiekem zijn het ook gewoon boeren.
Onzin, nu tijdelijk vanwege werkzaamheden effe.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:23 schreef Fer het volgende:
Serieus, wat is het nut van deze suffe provinciestad?
Je mag er 80 op de snelweg, alsof naar Assen niet ver genoeg is vanuit de randstad.
Nonsens.quote:Lokaal verkeer rijdt echt als een idioot van ene naar volgende afrit.
Gezwets, zeker als je kijkt dat de criminaliteit afneemt.quote:Veel criminaliteit
Alle rap is slecht.quote:Slechte rapmuziek dat er vandaan komt.
Je eet graag lauw karton? In Zwolle eten we graag goed.quote:Geen Mcdrive aan de A28
Hmm je hebt gelijk, foutje.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je hebt gewoon die van mij gepakt want die van VD is een stuk waziger. dus.
Ten noorden van Zwolle wonenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:22 schreef Sarasi het volgende:
Helaas moet je er wel zo'n beetje langs als je naar beschaving wilt. Of je moet via Flevoland, maar dat is gewoon nog erger.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Geerd wil dat iedereen verplicht witte shirts draagt!
Wet t-shrt contest morgenmiddagquote:
Kun jij nog een paar frituren hosselen, dan zorg ik dat er een paar geefbare meiden bittergarnituurtjes maken!quote:
BBq vlees gehaald ! Biefstuk karbo, hamburger slaovink biefstuk sashlickquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun jij nog een paar frituren hosselen, dan zorg ik dat er een paar geefbare meiden bittergarnituurtjes maken!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
BBq vlees gehaald ! Biefstuk karbo, hamburger slaovink biefstuk sashlick
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:48 schreef Uitkeringstrekker2.0 het volgende:
Mcdrive bij afslag zwolle noord.
80 km alleen bij de stad zelf in de spits. Verder 100. En voor die paar km![]()
Criminaliteit is helemaal niet veel in zwolle, gezwets en anders zie ik graag onderbouwing met feiten.
Van de ene naar de andere op/afrit is ook nonsens. Dit kan niet eens fatsoenlijk zonder de halve stad door te moeten die rond de spits net zo vast staat.
Derhalve een onterechte en slecht onderbouwde klacht.
tuurlijk, ik zelf beteken helemaal niks hiero.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:19 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hmm je hebt gelijk, foutje.
Direct gecorrigeerd want er is maar 1 Vogeltjesdans en matthias24 staat daar ver beneden. Niet onaardig bedoelt, gewoon hoe de zaken er voor staan
Echt uniek iddquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:51 schreef RRuben het volgende:
Assenheeft zelfs een McDrive langs de snelweg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |