Geerd regeerd Zwolle. Hij wil volgens mij al het gepeupelte uit deze stad houdenquote:
Geerd wil dat iedereen verplicht witte shirts draagt!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd regeerd Zwolle. Hij wil volgens mij al het gepeupelte uit deze stad houden
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Geerd wil dat iedereen verplicht witte shirts draagt!
Op zich nuttige bijdrage aan dit topic, jammer wel dat ze een T-shirt BH draagt.quote:
leuk die UI van jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Op zich nuttige bijdrage aan dit topic, jammer wel dat ze een T-shirt BH draagt.
quote:
Het zou verdomme vaker moeten voorkomen dat Users nuttige bijdrages leveren aan topics. Zou KLB een stuk beter van worden!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Op zich nuttige bijdrage aan dit topic, jammer wel dat ze een T-shirt BH draagt.
Het is een eerbetoon aan de gebruiker Vogeltjesdans.quote:
je hebt gewoon die van mij gepakt want die van VD is een stuk waziger. dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:39 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Het is een eerbetoon aan de gebruiker Vogeltjesdans.
Dit.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:10 schreef dimmak het volgende:
De beste rap komt uit Zwolle debieltje.
Zeer onterechte klacht. Ik eis maatregelen!
Het ligt buiten de randstad. Alles buiten de randstad is boerengebied.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:28 schreef Fer het volgende:
Oh ja vergeten, ze hebben reclame voor tractor pulling en autocross, dus stiekem zijn het ook gewoon boeren.
Onzin, nu tijdelijk vanwege werkzaamheden effe.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:23 schreef Fer het volgende:
Serieus, wat is het nut van deze suffe provinciestad?
Je mag er 80 op de snelweg, alsof naar Assen niet ver genoeg is vanuit de randstad.
Nonsens.quote:Lokaal verkeer rijdt echt als een idioot van ene naar volgende afrit.
Gezwets, zeker als je kijkt dat de criminaliteit afneemt.quote:Veel criminaliteit
Alle rap is slecht.quote:Slechte rapmuziek dat er vandaan komt.
Je eet graag lauw karton? In Zwolle eten we graag goed.quote:Geen Mcdrive aan de A28
Hmm je hebt gelijk, foutje.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je hebt gewoon die van mij gepakt want die van VD is een stuk waziger. dus.
Ten noorden van Zwolle wonenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:22 schreef Sarasi het volgende:
Helaas moet je er wel zo'n beetje langs als je naar beschaving wilt. Of je moet via Flevoland, maar dat is gewoon nog erger.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Geerd wil dat iedereen verplicht witte shirts draagt!
Wet t-shrt contest morgenmiddagquote:
Kun jij nog een paar frituren hosselen, dan zorg ik dat er een paar geefbare meiden bittergarnituurtjes maken!quote:
BBq vlees gehaald ! Biefstuk karbo, hamburger slaovink biefstuk sashlickquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun jij nog een paar frituren hosselen, dan zorg ik dat er een paar geefbare meiden bittergarnituurtjes maken!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
BBq vlees gehaald ! Biefstuk karbo, hamburger slaovink biefstuk sashlick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |