Dit dus, fuc u en Cat.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
1 klein foutje hoor, kan beste overkomen. Gewoon jaloers dat hij jou niet had gemist
Jij post 3 keer maand mee. Of lees je elk deel door?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:57 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
heb de indruk dat je nogal shopverslaafd bent
Waarom betaal je 85 euro voor potloden?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Omg morgen krijg ik mijn te dure potloden, hopelijk kan ik er net zulke mooi dingen mee als andere mensenAnders is het wel zonde van mijn 85 euro.
Hahaha nee man. Ik heb laatste tijd vrijwel niks gekocht.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:57 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
heb de indruk dat je nogal shopverslaafd bent
Ik quotte je voordat Crip dat deed en toen stond er gewoon tijd hoor, je veranderde het daarna in tijt en niemand maakt zulke achterlijke fouten.quote:
Ariequote:
post specs eenssquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
helemaal niet, die weet niet eens 's hoe ze batterij verbruik op dr tel moest checken
Dat jij je met opzet als een mongool gedraagt voor aandacht is ook wat duidelijk, en dan zeg je nog wat over mijn aandachtshoererij.quote:
En ze kreeg het voor elkaar om haar laptop niet thuisbezorgd te krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
helemaal niet, die weet niet eens 's hoe ze batterij verbruik op dr tel moest checken
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Vraag je dat nou aan Amarantha?
Teken je veel?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik alleen maar goede potloden enz wil hebben
gekke zinquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat jij je met opzet als een mongool gedraagt voor aandacht is ook wat duidelijk, en dan zeg je nog wat over mijn aandachtshoererij.
ah ok, viel me gewoon op dat elke keer ik hier was je iets gekocht had, lolquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha nee man. Ik heb laatste tijd vrijwel niks gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |