ja wilde snel zijn ;squote:
Slapenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is er nou beter dan mijn postaantal opkrikken op een forum
Geenstijl; niet geklikt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:44 schreef Catkiller het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)edebat_uitgeleg.html
Was Crip al gepost?
Iets anders krikken hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is er nou beter dan mijn postaantal opkrikken op een forum
Zieke sneer naar Opso ditquote:
Nee natuurlijk niet he gvd slinkse wegkijkerquote:
Ik ben bij een snackbar geweest die zelf kroketten maakt. Echt allemaal soorten. Ik heb een garnalenkroket gehadquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet he gvd slinkse wegkijker
De lobi is weg.quote:
Oeh nice. Zalmkroket klinkt wel goed iddquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bij een snackbar geweest die zelf kroketten maakt. Echt allemaal soorten. Ik heb een garnalenkroket gehadVolgende keer neem ik een zalmkroket. (hebben ze 2 soorten van)
kijk crip carenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:44 schreef Catkiller het volgende:
Was Crip al gepost?
niet gekliktquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:44 schreef Catkiller het volgende:
Was Crip al gepost?
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga toch niet nu al naar bed, mis ik alle rellen
Moest je weer alle lobi voor jezelf hebbenquote:
Hongerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bij een snackbar geweest die zelf kroketten maakt. Echt allemaal soorten. Ik heb een garnalenkroket gehadVolgende keer neem ik een zalmkroket. (hebben ze 2 soorten van)
Ik zuig het leven uit lobi en gooi het weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moest je weer alle lobi voor jezelf hebben
Dat is de enige persoon die ik een foto heb zien posten met die oren en zo daarom.quote:
Ja maar het gaat om combinatie van allesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is de enige persoon die ik een foto heb zien posten met die oren en zo daarom.
Heb je als je iemand stalkt.
Staat hij niet meer achter het station?quote:
Meteen zo oordelen over iemand, jammer hoor. Ik bedoel het goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om combinatie van alles
Opso heeft alleen die hondenoortjes
Creep
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je nou met opzet een goed woord aangepast om weer als een mongool over te komen?
Ik dacht dat het aan mij lag maar idd, het stond er gewoon goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je nou met opzet een goed woord aangepast om weer als een mongool over te komen?
Hele tijd geleden al tochquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:50 schreef Willoow het volgende:
Is netsplitter eigenlijk uit zijn functie ontheven ofzo? Zie hem nooit meer
Zo ben jij nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meteen zo oordelen over iemand, jammer hoor. Ik bedoel het goed.
Vroeger was hij een slinkse policorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:
Jezus wat zijn die stukjes van MarcusViridis toch altijd slecht te lezen.
Wel best treurig dat de enige die je mist een idioot is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben al dagen hier weer hoor, maar leuk dat je me had gemist
Godjaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet.quote:
Nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zo ben jij niet
Jij bedoelt alles slecht
1 klein foutje hoor, kan beste overkomen. Gewoon jaloers dat hij jou niet had gemistquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Kon hij toen wel fatsoenlijke stukken schrijven?quote:
Net zoals Gary die het licht heeft gezien, Pokemonbaas.quote:
Je hebt het nu ook over jezelf he, ik mycroft ook op hansquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel best treurig dat de enige die je mist een idioot is.
Kan je dit onderbouwen met feiten??quote:
Nee, toen was het geen redactielidquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kon hij toen wel fatsoenlijke stukken schrijven?
hij is al 68 dagen niet online geweestquote:
Het gaat nu even niet over mij Hans.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt het nu ook over jezelf he, ik mycroft ook op hans
ripquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij is al 68 dagen niet online geweest
Je bent zelf een mijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het gaat nu even niet over mij Hans.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heb geen kaartje van Oslo.
Rip netsplitter, we zullen je nooit vergetenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij is al 68 dagen niet online geweest
Ben jij een man?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Nee grapje. Ik heb sowieso al heel veel kaarten dankzij jou
nee vroeg gisteren hoe laat ze wou afspreken en vandaag net pas voor het eerst een bescheiden '?'quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je bent toch niet na je date meteen Hysterisch gaan appen he
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Nee grapje. Ik heb sowieso al heel veel kaarten dankzij jou
Ik heb bij hem altijd een beetje het idee dat hij de schrijfstijl van Ser_Ciappelletto probeert te kopiëren, maar dat dat niet helemaal wil lukken.quote:
Zal Amarantha wel zijn, die wijst iedereen afquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee vroeg gisteren hoe laat ze wou afspreken en vandaag net pas voor het eerst een bescheiden '?'
Dan niet zo negatief over mij doen dat is laster en smaad, heb gesproken met mijn advocaat net.quote:
Oke nu ben ik bangquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan niet zo negatief over mij doen dat is laster en smaad, heb gesproken met mijn advocaat net.
Anders kan je ze altijd nog verkopen aan Crip zodat die een clowntje van zichzelf kan maken ermee.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Omg morgen krijg ik mijn te dure potloden, hopelijk kan ik er net zulke mooi dingen mee als andere mensenAnders is het wel zonde van mijn 85 euro.
Ash heeft net Boardwal Empire gezien en wil nieuwe toffe tvserie, weet jij er een?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben al dagen hier weer hoor, maar leuk dat je me had gemist
Hoeft niet, ben een hele lieve jongenquote:
ik ben policor dus date alleen met buitenlandersquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal Amarantha wel zijn, die wijst iedereen af
Ash klinkt echt alsof hij down heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ash heeft net Boardwal Empire gezien en wil nieuwe toffe tvserie, weet jij er een?
hermannquote:
wel een mooi clowntjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders kan je ze altijd nog verkopen aan Crip zodat die een clowntje van zichzelf kan maken ermee.
ja die zien we de hele avond niet terug, is scheten aan het laten onder de dekens en serie aan t kijkenquote:
Rome, Black Sails, Vikingsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ash heeft net Boardwal Empire gezien en wil nieuwe toffe tvserie, weet jij er een?
heb de indruk dat je nogal shopverslaafd bentquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Omg morgen krijg ik mijn te dure potloden, hopelijk kan ik er net zulke mooi dingen mee als andere mensenAnders is het wel zonde van mijn 85 euro.
hehe truequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ja die zien we de hele avond niet terug, is scheten aan het laten onder de dekens en serie aan t kijken
Wel moslims he?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ben policor dus date alleen met buitenlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |