Zal Amarantha wel zijn, die wijst iedereen afquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee vroeg gisteren hoe laat ze wou afspreken en vandaag net pas voor het eerst een bescheiden '?'
Dan niet zo negatief over mij doen dat is laster en smaad, heb gesproken met mijn advocaat net.quote:
Oke nu ben ik bangquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan niet zo negatief over mij doen dat is laster en smaad, heb gesproken met mijn advocaat net.
Anders kan je ze altijd nog verkopen aan Crip zodat die een clowntje van zichzelf kan maken ermee.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Omg morgen krijg ik mijn te dure potloden, hopelijk kan ik er net zulke mooi dingen mee als andere mensenAnders is het wel zonde van mijn 85 euro.
Ash heeft net Boardwal Empire gezien en wil nieuwe toffe tvserie, weet jij er een?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben al dagen hier weer hoor, maar leuk dat je me had gemist
Hoeft niet, ben een hele lieve jongenquote:
ik ben policor dus date alleen met buitenlandersquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal Amarantha wel zijn, die wijst iedereen af
Ash klinkt echt alsof hij down heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ash heeft net Boardwal Empire gezien en wil nieuwe toffe tvserie, weet jij er een?
hermannquote:
wel een mooi clowntjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders kan je ze altijd nog verkopen aan Crip zodat die een clowntje van zichzelf kan maken ermee.
ja die zien we de hele avond niet terug, is scheten aan het laten onder de dekens en serie aan t kijkenquote:
Rome, Black Sails, Vikingsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ash heeft net Boardwal Empire gezien en wil nieuwe toffe tvserie, weet jij er een?
heb de indruk dat je nogal shopverslaafd bentquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Omg morgen krijg ik mijn te dure potloden, hopelijk kan ik er net zulke mooi dingen mee als andere mensenAnders is het wel zonde van mijn 85 euro.
hehe truequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ja die zien we de hele avond niet terug, is scheten aan het laten onder de dekens en serie aan t kijken
Wel moslims he?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ben policor dus date alleen met buitenlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |