Ik zuig het leven uit lobi en gooi het weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moest je weer alle lobi voor jezelf hebben
Dat is de enige persoon die ik een foto heb zien posten met die oren en zo daarom.quote:
Ja maar het gaat om combinatie van allesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is de enige persoon die ik een foto heb zien posten met die oren en zo daarom.
Heb je als je iemand stalkt.
Staat hij niet meer achter het station?quote:
Meteen zo oordelen over iemand, jammer hoor. Ik bedoel het goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om combinatie van alles
Opso heeft alleen die hondenoortjes
Creep
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je nou met opzet een goed woord aangepast om weer als een mongool over te komen?
Ik dacht dat het aan mij lag maar idd, het stond er gewoon goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je nou met opzet een goed woord aangepast om weer als een mongool over te komen?
Hele tijd geleden al tochquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:50 schreef Willoow het volgende:
Is netsplitter eigenlijk uit zijn functie ontheven ofzo? Zie hem nooit meer
Zo ben jij nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meteen zo oordelen over iemand, jammer hoor. Ik bedoel het goed.
Vroeger was hij een slinkse policorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:
Jezus wat zijn die stukjes van MarcusViridis toch altijd slecht te lezen.
Wel best treurig dat de enige die je mist een idioot is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben al dagen hier weer hoor, maar leuk dat je me had gemist
Godjaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet.quote:
Nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zo ben jij niet
Jij bedoelt alles slecht
1 klein foutje hoor, kan beste overkomen. Gewoon jaloers dat hij jou niet had gemistquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Kon hij toen wel fatsoenlijke stukken schrijven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |