Dan sta ik op -1quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
als je zo gaat doen heb je 1 kijker minder
heb ik je gekwetst?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee oké het is duidelijk, ik weet genoeg
Verder is de SC niet te analyseren. Zelfs de best psycholoog zou hier huilend weggaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben blij dat je de rest van de posts hier wel kwaliteit vindt
Ik zou wel met je trouwen hoor. In een zwarte gothic jurk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee oké het is duidelijk, ik weet genoeg
jaquote:
Hansquote:
Messi, Suarez, Neymar?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:29 schreef spiritusbus het volgende:
Ik haat niet op crip, ik vond haar post nogal van het niveau MSN.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Verder is de SC niet te analyseren. Zelfs de best psycholoog zou hier huilend weggaan.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou wel met je trouwen hoor. In een zwarte gothic jurk.
hij heeft wel gelijk thoquote:
zelfs meer cringy DAN EEN TRUT DIE GODVERDOMME BELOOFT OM EEN SERIE TE KIJKEN EN ANDERHALVE WEEK LATER ER NOG STEEDS NIET MEE BEGONNEN IS GODVERDOMME MANquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
echt he is meer cringy dan jouw flirtpogingen
Hans is boos op mijquote:
De bestquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Verder is de SC niet te analyseren. Zelfs de best psycholoog zou hier huilend weggaan.
Kom jij voor zorgen toch?quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ja, er mist een 'e'. Ik ben een soort Matthias
Ik heb hem getemd aan de schandpaalquote:
Je vraagt maar een flitsscheiding aanquote:
ga huilequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs meer cringy DAN EEN TRUT DIE GODVERDOMME BELOOFT OM EEN SERIE TE KIJKEN EN ANDERHALVE WEEK LATER ER NOG STEEDS NIET MEE BEGONNEN IS GODVERDOMME MAN
wowquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
I don't care, al schijt je in een enema die naar Etsu's anus loopt.
Was eigenlijk mijn eigen schuldquote:
Op mijquote:
Allah heeft je uitspraak zojuist vergeven.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
I don't care, al schijt je in een enema die naar Etsu's anus loopt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo'n koud en harteloos ding past wel bij je
top meidquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Allah heeft je uitspraak zojuist vergeven.
Je begrijpt het verkeerd, ik ben degene die rijdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen als ik dagelijks op jou 200 km mag rijden
wel gekliktquote:
Nu welquote:
Haat jequote:
Haat je niet heel erg veelquote:
hehehequote:
sinds wnnr praat je weer tegen me dacht dt je nog aan t janken was omdt ik je vanillekwark noemdequote:
wil je dat ik er een kusje op geefquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:36 schreef Willoow het volgende:
Ik heb vandaag nog mijn knie heel hard gestoten tijdens het rijden met springen
Hoe kan je springen tijdens het autorijdenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:36 schreef Willoow het volgende:
Aww sterktequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:36 schreef Willoow het volgende:
neequote:
Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef SideEffect het volgende:
auquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd, ik ben degene die rijd
Ik heb zo veel vijanden maar ben vergeten een excelbestand aan te maken dus bij deze verleen ik je gratie.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:36 schreef Crip het volgende:
[..]
sinds wnnr praat je weer tegen me dacht dt je nog aan t janken was omdt ik je vanillekwark noemde
ja sorry, er gaan verhalen de rondequote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kan je springen tijdens het autorijden
Jaquote:
bij dezenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb zo veel vijanden maar ben vergeten een excelbestand aan te maken dus bij deze verleen ik je gratie.
Zoveel voel je er ook niet vanquote:
Springverenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kan je springen tijdens het autorijden
Thx babequote:
wat een kuthoerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:38 schreef BozeHaas het volgende:
godverdomme had vandaag een date maar ze laat niks meer van haar horen
cachet al lang niet gezien hier idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:38 schreef BozeHaas het volgende:
lol mnoest lachenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:38 schreef BozeHaas het volgende:
Ze noemde je net nog xenofoobquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb zo veel vijanden maar ben vergeten een excelbestand aan te maken dus bij deze verleen ik je gratie.
Ja, laat maarquote:
ja was niet zo mijn ding thoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
nee
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je fill me in nog geluisterd?
ewaaquote:
Wowowow waar??quote:
Je had ook eerst 1000 euro voor een vliegticket moeten overmakenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:38 schreef BozeHaas het volgende:
Theon Greyjoy.....quote:
opgetyft staat netjesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
als jullie me excuseren ik moet kabaneri of the iron fortress en jojo's bizarre adventure: diamond is unbreakable kijken en fire emblem spelen, doei
#dpvandetrapaf
uiteraardquote:
Ja zo veel boeien de posts van een antisemiet mij nou ook weer niet Hans.quote:
zeker weer van die hentai spelletjesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
als jullie me excuseren ik moet kabaneri of the iron fortress en jojo's bizarre adventure: diamond is unbreakable kijken en fire emblem spelen, doei
#dpvandetrapaf
wta heb je gegeten?quote:
Dus omdat ze joden haat en dood wil is ze een antisemiet? Jeetje, wat narrowminded van jequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zo veel boeien de posts van een antisemiet mij nou ook weer niet Hans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |