Ik vind spiritusbus wel een leuke user eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:27 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Waarom..... ik ben hier duidelijk niet welkom en spiritubus ook niet volgens mij.....dus dat zegt wel hoe achterlijk deze CS is. gr gr hier hoef ik zeker niet te zijn.
Als ik maar niet met hem hoef te trouwenquote:
nobody caresquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:27 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Waarom..... ik ben hier duidelijk niet welkom en spiritubus ook niet volgens mij.....dus dat zegt wel hoe achterlijk deze CS is. gr gr hier hoef ik zeker niet te zijn.
hij zit op crip de wip te hatenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind spiritusbus wel een leuke user eigenlijk.
Altijd kwaliteit.quote:
waarom nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik maar niet met hem hoef te trouwen
Dat kan crip zelf wel afhandelenquote:
Yehquote:
Met wie zou je wel dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik maar niet met hem hoef te trouwen
Dan zit je er meteen zo aan vast en zo... bindingsangstquote:
het is dan ook een sc hèquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:29 schreef spiritusbus het volgende:
Ik haat niet op crip, ik vond haar post nogal van het niveau MSN.
ik ben blij dat je de rest van de posts hier wel kwaliteit vindtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:29 schreef spiritusbus het volgende:
nee oké het is duidelijk, ik weet genoegquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan zit je er meteen zo aan vast en zo... bindingsangst
oh gek voor een slowchatquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:29 schreef spiritusbus het volgende:
Al een week niet gejanktquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
alsof dat wat voorstelt, ik krijg meer emoties van eten
ik haat het als mensen dit zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef spiritusbus het volgende:
Verder is haat een nogal primitieve emotie.
Mensen zijn primitieve zoogdierenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef spiritusbus het volgende:
Verder is haat een nogal primitieve emotie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |