dan tellen we gewoon de posts van alle accounts bij elkaar opquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dan zie je het aan de postcount iig niet.
quote:
jaa catkilleryoutubelinkjesquote:
Hilarisch tochquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was gewoon fylax die giegelend aan het fokken was
Wie of wat moet ik bij de teugels grijpen?quote:
nee hij post gewoon altijd goede shitquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verander je ook gelijk in een vieze slijmbal als je van account verandert?
Waarom..... ik ben hier duidelijk niet welkom en spiritubus ook niet volgens mij.....dus dat zegt wel hoe achterlijk deze CS is. gr gr hier hoef ik zeker niet te zijn.quote:
Ergens boven de 3000 van fyfyquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:26 schreef spiritusbus het volgende:
Wat is het alltime dagrecord eigenlijk?
Dpquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie of wat moet ik bij de teugels grijpen?
tot sinasquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:27 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Waarom..... ik ben hier duidelijk niet welkom en spiritubus ook niet volgens mij.....dus dat zegt wel hoe achterlijk deze CS is. gr gr hier hoef ik zeker niet te zijn.
Clow Shatquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:27 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Waarom..... ik ben hier duidelijk niet welkom en spiritubus ook niet volgens mij.....dus dat zegt wel hoe achterlijk deze CS is. gr gr hier hoef ik zeker niet te zijn.
ok, zal je missen gr grquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:27 schreef matthias24 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |