Oei, wen er maar aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zit altijd te haten, ben er wel een beetje klaar mee nu hoor
1: het is luistertquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
niemand luisterd naar je, jammer he?
Nee, ik weet srs nietquote:
Het is geen sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
1: het is luistert
2: je kan niet luisteren als we lezen
Des te sneller is het vol, we doen je slechts een plezier.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
honderden topics op FOK! en kiezen ze deze uit om ruzie te maken, vind ik niet leuk
Ja, hij lokt nu mensen hierheen om zijn zielige fitties uit te vechten of zo:quote:
Wat een sadness.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
mot je wat. kom naar KLB SC dan....als je durft.
liever niet, meer topics is meer klikken is meer moeite is minder blije hermannquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:16 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Des te sneller is het vol, we doen je slechts een plezier.
Jawelquote:
O dan ben ik hier verkeerd.quote:
Ben ik aangenomen?quote:
wat een klootzak ben je toch.....luister jij hebt gewonnen oke.....ik ga nu weer.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:15 schreef spiritusbus het volgende:
Als je trouwens het woord 'luisterd' uit je toetsenbord krijgt lijkt me dat toch wel een duidelijke aanwijzing dat je moeder tevens je zus is.
Duidelijk aandacht te kort, ze zouden hem in een instelling moeten stoppenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, hij lokt nu mensen hierheen om zijn zielige fitties uit te vechten of zo:
[..]
Wat een sadness.
blijf toch nog even jongenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:17 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat een klootzak ben je toch.....luister jij hebt gewonnen oke.....ik ga nu weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |