quote:Google en Levi's hebben samen een slimme spijkerjas ontwikkeld.
De jas komt in de lente van 2017 op de markt, maar een testversie is al dit jaar beschikbaar. Dat maakt Google vrijdag bekend op zijn jaarlijkse ontwikkelaarsconferentie Google I/O.
De jas beschikt over een slimme mouw waar de drager over kan vegen of op kan tikken, om bijvoorbeeld een telefoontje aan te nemen of een liedje af te spelen. De jas kan gewoon worden gewassen zoals elke jas, en wordt opgeladen via USB.
Het jack kan door middel van een bijbehorende app worden verbonden aan diensten zoals bijvoorbeeld Spotify. Het platform staat ook open voor ontwikkelaars, zodat de mogelijkheden nog verder kunnen worden uitgebreid.
De samenwerking tussen Levi's en Google, Project Jacquard, werd vorig jaar al aangekondigd door de twee bedrijven. Tot dusver was er echter nog geen tastbaar product onthuld.
quote:"Oké Google, doe het licht aan in de woonkamer." Als je dit nu tegen je Android-telefoon zegt, gebeurt er niks. Maar Google wil daar iets aan veranderen. Het bedrijf heeft tijdens een presentatie in Californië een nieuwe assistent gelanceerd die gebruikers moet helpen in huis.
De hulp komt in de vorm van een apparaat dat je thuis overal kunt neerzetten: Google Home. Daarmee zet Google een flinke stap. Het bedrijf is al belangrijk op honderden miljoenen smartphones en wil dat nu ook worden in honderden miljoenen huizen.
Het is de bedoeling dat je het apparaatje straks van alles kan vragen, zo wordt duidelijk in onderstaand filmpje. Hiervoor moeten wel andere zaken, zoals bijvoorbeeld de verlichting, op Google Home zijn aangesloten. Het apparaat komt dit najaar beschikbaar. Het is onbekend of het dan ook direct naar Nederland komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het profiel van TUFKAL doorgespeeld aan je moeder. Ik denk dat beide partijen dat wel weten te waarderen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
profiel van TURFKAL doorgespeeld aan Google.
mot je wat. kom naar KLB SC dan....als je durft.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:02 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik heb het profiel van TUFKAL doorgespeeld aan je moeder. Ik denk dat beide partijen dat wel weten te waarderen.
Matthias moeder... daar kan ik helemaal niets mee. Maar bedankt voor je attente actie.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:02 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik heb het profiel van TUFKAL doorgespeeld aan je moeder. Ik denk dat beide partijen dat wel weten te waarderen.
Ik weet natuurlijk niet of je door de moederquotum bent, dus het was slechts een suggestie.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Matthias moeder... daar kan ik helemaal niets mee. Maar bedankt voor je attente actie.
Mijn hemel....quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
mot je wat. kom naar KLB SC dan....als je durft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
Ik vond het boek matig, maar het zet je wel sterk aan het denken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef doppelgänger het volgende:
En De Cirkel lijkt me een leuk boek (nog niet aan toe gekomen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |