Jij bent wel van de korsten of niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moet je dat er specifiek bijzetten anuskorst
te laatquote:
bedoel je werken???quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
laterss doe geen dingen die ik ook nie zou doen ;s
Van mij moet je niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je bedoelt eigenlijk dat ik zelfmoord moet plegen.....nou zeg wat ben ik nu onder de indruk.
Je hebt gelijk, je bent niemandquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
niemand luisterd naar je, jammer he?
Gast ga gewoon weg man, godtering.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Oei, wen er maar aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zit altijd te haten, ben er wel een beetje klaar mee nu hoor
1: het is luistertquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Nee, ik weet srs nietquote:
Het is geen sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
1: het is luistert
2: je kan niet luisteren als we lezen
Des te sneller is het vol, we doen je slechts een plezier.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
honderden topics op FOK! en kiezen ze deze uit om ruzie te maken, vind ik niet leuk
Ja, hij lokt nu mensen hierheen om zijn zielige fitties uit te vechten of zo:quote:
Wat een sadness.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
mot je wat. kom naar KLB SC dan....als je durft.
liever niet, meer topics is meer klikken is meer moeite is minder blije hermannquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:16 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Des te sneller is het vol, we doen je slechts een plezier.
Jawelquote:
O dan ben ik hier verkeerd.quote:
Ben ik aangenomen?quote:
wat een klootzak ben je toch.....luister jij hebt gewonnen oke.....ik ga nu weer.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:15 schreef spiritusbus het volgende:
Als je trouwens het woord 'luisterd' uit je toetsenbord krijgt lijkt me dat toch wel een duidelijke aanwijzing dat je moeder tevens je zus is.
Duidelijk aandacht te kort, ze zouden hem in een instelling moeten stoppenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, hij lokt nu mensen hierheen om zijn zielige fitties uit te vechten of zo:
[..]
Wat een sadness.
blijf toch nog even jongenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:17 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat een klootzak ben je toch.....luister jij hebt gewonnen oke.....ik ga nu weer.
eerste keer dat ik iemand in de KLB SC zie toegeven dat een ander heeft gewonnenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:17 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat een klootzak ben je toch.....luister jij hebt gewonnen oke.....ik ga nu weer.
Ze mogen wel eens iets aan dat computertoezicht gaan doen daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duidelijk aandacht te kort, ze zouden hem in een instelling moeten stoppen
Oh wacht, daar zit ie al
Hey Hermann, jij hebt gewonnen met dik zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerste keer dat ik iemand in de KLB SC zie toegeven dat een ander heeft gewonnen
Dat is toch niet zo bijzonder?quote:
TR, dm openbaringquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Willoow het volgende:
Sterf een trage langzame pijnlijke dood kankerdebiel
Haha
nu gaan we samen op vakantiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Willoow het volgende:
Haha
Weet niet of je dat wiltquote:
wow meissie tochquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Willoow het volgende:
Haha
zo Ben jij nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Willoow het volgende:
Haha
Ach ja, bij bob is er ook totaal geen toezichtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze mogen wel eens iets aan dat computertoezicht gaan doen daar.
GA WEG HANS ALSTUBLIEFT MAN JEEEEEEEEZUSquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey Hermann, jij hebt gewonnen met dik zijn
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duidelijk aandacht te kort, ze zouden hem in een instelling moeten stoppen
Oh wacht, daar zit ie al
Is een quotequote:
Nee, die kerel kan gewoon rustig fapfilmpjes maken en op internet tyfen. Toch leuk, die bezuinigingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, bij bob is er ook totaal geen toezicht
Welneequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |