De finale 100 meter is op de verjaardag van pa, die overleden is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
12 november weer live Dijken, toevallig ook de verjaardag van Old Neil.
WETENSCHAPPELIJK OVERTUIGEND BEWIJSquote:
Beyonce probeert ook al jaren steeds blanker te worden en nou wil ze opeens wil heel graag zwart zijn. Ook eigenaardig.quote:
Krabbe, Welsh, Borsov Armin Hardyquote:
Je kunt niet allemaal Michael Jackson zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Beyonce probeert ook al jaren steeds blanker te worden en nou wil ze opeens wil heel graag zwart zijn. Ook eigenaardig.
Nee precies, die man had nog eens passie voor het wit zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt niet allemaal Michael Jackson zijn
Deze quotequote:
Bad Brains die zijn geweldig zwart en misschien wel de ploitiek en muzkaal besten ookquote:
Fidan mag die gasten vermoedelijk nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:28 schreef Strani het volgende:
Niet te onverschillig doen over Black Panthers, Fidan.. DENK! staat al op de loer.
Bekafnequote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:28 schreef King_Merc het volgende:
Ik volg Dafne ook op de voet,
Maar na een tijdje ben ik ook bekaf
Hier krijg je een applausje voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:28 schreef King_Merc het volgende:
Ik volg Dafne ook op de voet,
Maar na een tijdje ben ik ook bekaf
Eens, laat dat altijd horen aan mensen die denken dat punkers racisten zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bad Brains die zijn geweldig zwart en misschien wel de ploitiek en muzkaal besten ook
Hermesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
Wie is eigenlijk volgend jaar het huisbandje? Of is dat nog niet bekend
Danny Veraquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
Lil Kleinequote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
Nee, zeker niet. Daarom moet ze ook uitkijken. Straks denken ze nog dat ze aan hun kant staat.quote:
David Bowiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |