Oh ja daar komen ook wel eens bootjesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:31 schreef sararaats het volgende:
bootjes kijken aan 't Scheld (lees: de Schelde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is waar en technisch gezien is tachtig ook 40+, maar euh .... ik hoop toch dat de gemiddelde (40+) Fok!ker zich te jong voelt voor een cruisequote:
Ik ben er nog niet aan toe iig.. Maar de leeftijd daalt en dat was al 6 jaar geleden...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:59 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Is waar en technisch gezien is tachtig ook 40+, maar euh .... ik hoop toch dat de gemiddelde (40+) Fok!ker zich te jong voelt voor een cruise![]()
http://www.schuttevaer.nl(...)passagier-daalt.html
Veerbootjes, containerschepen, de Flandria en noem maar op.quote:
40+ / Tong's Eet-Voedsel-Dagboek # 2quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:58 schreef chufi het volgende:
Beterschap Tong Wel gezond blijven eten natuurlijk.
maar wat was de uitslag van het vorige onderzoek? dat heb ik kennelijk gemistquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:30 schreef tong80 het volgende:
Ben bang dat ik weer parasieten in m'b lijf heb. Net extra vitamines wezen halen en drop en pastilles. Heb dezelfde symptomen al vorige maand. Hoop dat het niet doorzet en het hersteld. Anders maandag een kuurtje halen, die hielp de vorige keer ook.
Wel een imponerende boot. Hier in Bommel hadden we vroeger een werf aan de waalhaven. Was geweldig om die giganten te water te zien gaan. Vooral als klein kind.
Parasiet in darmen. Te hoge bloeddruk die hoofdpijn veroorzaakte oa.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:27 schreef sacha het volgende:
[..]
maar wat was de uitslag van het vorige onderzoek? dat heb ik kennelijk gemist
Dat beweer ik ook niet, misschien woont ze op een afstand van waaruit ze 'slachtoffer' zou kunnen worden is ook mogelijk.quote:
Ze is afgelopen najaar tot minstens 20 km verderop verhuisd, dan moet je wel een hele sterke kijker hebben.. Maar mogelijk kent ze er wel mensen in de buurt.. Maar dat kan voor iedereen geldenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, misschien woont ze op een afstand van waaruit ze 'slachtoffer' zou kunnen worden is ook mogelijk.
Vanaf die trap zou ze dat voor de zekerheid kunnen checken.
waarom de neuk is het zo ingewikkeld dit op te lossen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Parasiet in darmen. Te hoge bloeddruk die hoofdpijn veroorzaakte oa.
Bietjes koken, kutdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Parasiet in darmen. Te hoge bloeddruk die hoofdpijn veroorzaakte oa.
bbq-en schijnt alles op te lossenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:31 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom de neuk is het zo ingewikkeld dit op te lossen?
Geen ideequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:31 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom de neuk is het zo ingewikkeld dit op te lossen?
En Kingstown heb je zeker vorig jaar al gegrild, boefje? samen met Fannn.quote:
alle oké auf der inselquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En Kingstown heb je zeker vorig jaar al gegrild, boefje? samen met Fannn.![]()
Alles okee verder auf der Insel?
Meer op onze leeftijd gericht iddquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
'Bootjes kieken' is synoniem voor 'brommers kieken', deugniet?
Haha. Inderdaad. En altijd nog stukken beter dan doodskisten kiekenquote:
Ha haquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel klote allemaal, oudje. Zal voor je bidden.
Sterkte met beter worden.
[ afbeelding ]
Over welk eiland gaat het eigenlijk. Ben één keer naar Vlieland op vakantie geweest en denk ik acht keer naar Terschelling.quote:
Een enkele band is Hessel.quote:
Ik vind hem geen muzikant. Zingt zo vals als een kraai. Hans Kraaij misschien.quote:
Hoe oud was je toen je op die eilanden kwam... Ik heb ongeveer hetzelfde eiland verleden, misschien nog wat vaker dan 8 x op Terschellingquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem geen muzikant. Zingt zo vals als een kraai. Hans Kraaij misschien.
Even denken. 1979 naar Vlieland. Daarna, met Lorret en Renesse als 2 tussenposes tot en met 1990. Dat is dus 9 keer. Maria Colleta, daarna Appelhof. Zijn we nog eens vanaf getrapt. De Stoep, Dennewal, Brascour. Vooral de Wyb. Heb nog muntjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je op die eilanden kwam... Ik heb ongeveer hetzelfde eiland verleden, misschien nog wat vaker dan 8 x op Terschelling
OK ik kwam er vnl als kind met mn ouders t/m 78 in een apartement aan zee Formerum en 79 en 80 2 keer met vrienden op de fiets..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even denken. 1979 naar Vlieland. Daarna, met Lorret en Renesse als 2 tussenposes tot en met 1990. Dat is dus 9 keer. Maria Colleta, daarna Appelhof. Zijn we nog eens vanaf getrapt. De Stoep, Dennewal, Brascour. Vooral de Wyb. Heb nog muntjes.De Stoep van links zien veranderen de Wyv van New Wave punk hash tent naar middle of the road. Na afloop aan de pverkant patatje halen anders in de Boerderij een omelet. Dan stiekekem een flesje bier mee naar binnen smokkelen.
Tong danste niet, en al helemaal niet in de stoep. Ik zat of stond stoer te zijn.....in het zwart.quote:
omg, ik heb stiekem gedanst met tong in de Zeemanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong danste niet, en al helemaal niet in de stoep. Ik zat of stond stoer te zijn.....in het zwart.
Ik was er op m'n 18 voor het eerst met vrienden. Fietsen huren. Daarna met wisselende vriendengroep maar vaste kern. Lloret was niks bij het gevoel dat ik b9ij Terschelling heb en had. M'n broer met familie is er drie weken geleden 10 dagen geweest. Is nu ook 50, maar ging er met zijn vrienden ook heen. Gevoel was voor hem nog hetzelfde, wel andere beleving. Ha ha haquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik kwam er vnl als kind met mn ouders t/m 78 in een apartement aan zee Formerum en 79 en 80 2 keer met vrienden op de fiets..aarna nog 2 keer met de paasvakantie met de familie...nog later een keer op vlieland met familie
Op Peter Gun ? Joe Jackson, Jimmy Cliff ? Was het niet de Witte Zeeman ? En de tent er tegenover heette ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
omg, ik heb stiekem gedanst met tong in de Zeeman
De Zeeman was toen al voor koopjesjagers. Ha ha haquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
omg, ik heb stiekem gedanst met tong in de Zeeman
Ik was in de duinen. Ik ben kapot van het midgetgolfenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
Vrijen in de duinen jeukt wel erg weet ik me nog te herinneren
Volleybal je ? Ha ha haquote:
Ik vergeet de woorden nooit meer: 'Je mag nu wel stoppen hoor.' Ha ha haquote:
Ja je bilnaadquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
Vrijen in de duinen jeukt wel erg weet ik me nog te herinneren
Jeukt dat ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was in de duinen. Ik ben kapot van het midgetgolfen
'Maak me geen kind hoor.'quote:
Op terschelling gingen we dronken midgetgolfen. Ballen op het gras en kijken wie het verst kon slaan. Ik haalde uit recht boven zijn oog. Moest bij een tandarts worden gehecht. Was geen tandarts. De pleister stond wel stoer.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was in de duinen. Ik ben kapot van het midgetgolfen
Liever er achter, voor je het weet word je beschuldigd.quote:
Daar bij die Molenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op terschelling gingen we dronken midgetgolfen. Ballen op het gras en kijken wie het verst kon slaan. Ik haalde uit recht boven zijn oog. Moest bij een tandarts worden gehecht. Was geen tandarts. De pleister stond wel stoer.
Heb jij dat ook ? Dat je baalt als je effe, heel effe niet adrem bent ?quote:
Heete of heet dat zo. Rechts het gebouw lings de midgetgolfquote:
Nogal als je één als laatste bentquote:
Jammerquote:
Koffiemolenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heete of heet dat zo. Rechts het gebouw lings de midgetgolf
Ik ga de aandacht verdelen.quote:
zo, is dat mysterie ook weer opgelostquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:55 schreef tong80 het volgende:
Stortemelk Sacha. We wilden niet heel de tent meesjouwe naar Gelderland. Staken hem in de fik. Snel wegwezen.
De Stortemelk vaart tegenwoordig hier in Amsterdam en omgeving rond volgens mijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:55 schreef tong80 het volgende:
Stortemelk Sacha. We wilden niet heel de tent meesjouwe naar Gelderland. Staken hem in de fik. Snel wegwezen.
Ik val af dat scheeltquote:
Was leuk, wel jammer dat de sponsor z'n kleding en malle pet bepaalde.quote:
Ik vroeg me ook af of ie het niet te warm kreeg onder die lampenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Was leuk, wel jammer dat de sponsor z'n kleding en malle pet bepaalde.
Ik vraag eromquote:
Uhh okquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
In UTO lukt het wel.. Maar voel je je eenzaam dan dat ze er om vraagt
Ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt iig niet verloren met dat midget golfen
Klopt, ik was even vergeten dat het tegenwoordig Brielle is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is afgelopen najaar tot minstens 20 km verderop verhuisd, dan moet je wel een hele sterke kijker hebben.. Maar mogelijk kent ze er wel mensen in de buurt.. Maar dat kan voor iedereen gelden
Dat is het voordeel van een krantewijk hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mister Ed.
Vandaar de post van Hut, neem ik aan, hoewel dat eigenlijk niet mag.
Toen was ik niet zeker. Het is nu heftiger.quote:
Ok moet haast wel als je de hele dag in bed hebt gelegenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen was ik niet zeker. Het is nu heftiger.
Het gaat nu iets beter. Probeer eruit te blijven. Hopen dat ik vannacht slapen kan en het snel maandag wordt. De vorige keer sloeg de kuur al na een dag aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok moet haast wel als je de hele dag in bed hebt gelegen
en waarom bel je de dokter nu niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat nu iets beter. Probeer eruit te blijven. Hopen dat ik vannacht slapen kan en het snel maandag wordt. De vorige keer sloeg de kuur al na een dag aan.
Op zaterdag de huisartsenpraktijk. Vorige keer was ik er slechter aan toe. Wilde de arts niet komen. Mijn broer gebeld, die heeft 112 gebeld en toen kwam er wel een arts. Ik kan het nu uithouden. Voel me niet goed natuurlijk. Maandag heb ik m'n eigen huisarts weer.quote:
Helpt niet, moet gewoon nog meer weerstand kweken. Iedereen heeft parasieten, ze slaan alleen toe bij mensen met een erg lage weerstand.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:20 schreef chufi het volgende:
En vraag iets sterkers aan want deze komt dus terug.
ik vind het belachelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op zaterdag de huisartsenpraktijk. Vorige keer was ik er slechter aan toe. Wilde de arts niet komen. Mijn broer gebeld, die heeft 112 gebeld en toen kwam er wel een arts. Ik kan het nu uithouden. Voel me niet goed natuurlijk. Maandag heb ik m'n eigen huisarts weer.
Mwahh ...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het belachelijk![]()
bel godverdomme een dokter
Volgende week schapen scheren.quote:
Sjesusquote:
Ik zelf niet hoor. Ik sta bij de draaimolen.quote:
Electrisch of met de handquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik zelf niet hoor. Ik sta bij de draaimolen.
Weet ik niet, maar we maken er elk jaar een evenement van voor de kinderboerderij.quote:
Ja ok, dat is best leuk. En de schapen weer lekker fris en kaalquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar we maken er elk jaar een evenement van voor de kinderboerderij.
Gewoon tondeuse.
Dan electrisch dus.. Anders was het zo'n soort schaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar we maken er elk jaar een evenement van voor de kinderboerderij.
Gewoon tondeuse.
Welke mongool knipt schapenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan electrisch dus.. Anders was het zo'n soort schaar
Oh jaquote:
Hmm das minder leukquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:54 schreef sacha het volgende:
witte hond doet vreemd, kan bijna niet meer ademen
Ja we hebben oo een marktje erbij dan kunnen die mensen een kraampje huren. en ezeltje rijden. enz. enz.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok, dat is best leuk. En de schapen weer lekker fris en kaal
De boerquote:
hč jakkesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:54 schreef sacha het volgende:
witte hond doet vreemd, kan bijna niet meer ademen
hopen dat het goedkomt!quote:
gaat het niet meer goedkomen ?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:06 schreef sacha het volgende:
[..]
fuck me, dat was een verkeerde smiley![]()
dezewas de bedoeling
Bootjes kiekenquote:
Heb ik geen last vanquote:
heb ik wel last van johquote:
schop je teveel tegen heilige huisjes?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:20 schreef just me het volgende:
[..]
heb ik wel last van joh
en ook van een grote blaar onder mijn voet !
ik loop op eierenquote:
Heb ik ook wel eens. Heb altijd een hand onder het kussen en hoofd. Soms te strak.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:56 schreef chufi het volgende:
Beetje verkeerd gelegen op mn pols .....Best pijnlijk
Hoe is het met de witte hond ?quote:
Monique van de Venquote:Op zondag 22 mei 2016 12:43 schreef chufi het volgende:
Hebben ze daar 1 arts die zowel huisarts en dieren als vee arts is?
Nee, dat karakter speelde ze in haar eerste vrij opzienbarende rol.quote:
Oh die met de pioenroos in dr kontquote:Op zondag 22 mei 2016 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat karakter speelde ze in haar eerste vrij opzienbarende rol.
En die is me bijgebleven.
Ik sloeg een wond op het hoofd van een vriend. Die werd gehecht door de tandarts op Terschelling.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:43 schreef chufi het volgende:
Nu moet ik aan Jan Wolkers denken met z'n Turks Fruit. Die woonde op Texel.quote:
Maak me geen kind. Toevallig hier gisterenavond ook gepost.quote:
witte hond heeft het probleem er vanmiddag zelfstandig uit geniestquote:
in noodgevallen doet de huisarts allesquote:Op zondag 22 mei 2016 12:43 schreef chufi het volgende:
Had ie een lastig snotje?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:22 schreef sacha het volgende:
[..]
witte hond heeft het probleem er vanmiddag zelfstandig uit geniest![]()
na een onrustige nacht...
quote:
Is het nog gelukt met schapenscheren? Ik had een stukje schapenkaas vanmiddagquote:
Niet goed gelezen want we doen dat zaterdag 28 mei.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met schapenscheren? Ik had een stukje schapenkaas vanmiddag
[/quote]quote:[quote]Op zaterdag 21 mei 2016 20:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Volgende week schapen scheren.
Tssssquote:Op zondag 22 mei 2016 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met schapenscheren? Ik had een stukje schapenkaas vanmiddag
Ah foutje..quote:Op zondag 22 mei 2016 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Niet goed gelezen want we doen dat zaterdag 28 mei.
[..]
Goed te horenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:22 schreef sacha het volgende:
[..]
witte hond heeft het probleem er vanmiddag zelfstandig uit geniest![]()
na een onrustige nacht...
Just kiddin' apotheek is hier om de hoek.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:46 schreef drakin het volgende:
En je oude moedertje moet wel de regen in, hoe rijmt dit met iedereen?
En voor om de hoek bel je haar ook nog op? Wat is er mis met een plu?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Just kiddin' apotheek is hier om de hoek.
Anders laat ik het thuisbezorgen.
Laat maar. Je begrijpt er niks van.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:20 schreef drakin het volgende:
[..]
En voor om de hoek bel je haar ook nog op? Wat is er mis met een plu?
Waarom zou je een plu nemen en zelf gaan, als je net zo makkelijk je oude moeder door dit hondenweer kan laten gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:20 schreef drakin het volgende:
[..]
En voor om de hoek bel je haar ook nog op? Wat is er mis met een plu jou?
Je kunt ook wachten tot de regen voorbij isquote:Op maandag 23 mei 2016 12:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou je een plu nemen en zelf gaan, als je net zo makkelijk je oude moeder door dit hondenweer kan laten gaan.
Of dat, als het om de hoek is ben je in een floep en een zucht terug, en het regent echt geen 24 uur per etmaal.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook wachten tot de regen voorbij is
Bij mij is ie ook om de hoek en bezorgen vind ik een beetje tequote:Op maandag 23 mei 2016 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of dat, als het om de hoek is ben je in een floep en een zucht terug, en het regent echt geen 24 uur per etmaal.
Mijne is 4 straten verderop, kleine moeite om daar om de zoveel tijd even langs te gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is ie ook om de hoek en bezorgen vind ik een beetje te
Dat dus, ik heb inmiddels voldoende smart media kaarten (plus kaartlezers) verzameld, alleen online en tweedehands verkrijgbaar.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:59 schreef chufi het volgende:
Juist.. Ik wacht inmiddels op een pakje. Iets was niet in de winkel te krijgen, maar alleen in de webshop
Nee joh, waarom zou je zelf gaan? gewoon zeggen; "hup ouwe moeke, loop jij maar."quote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook wachten tot de regen voorbij is
Tenzij je mama een draak is.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:29 schreef drakin het volgende:
Het zijn tenslotte medicijnen.
Als je medicijnen nodig hebt ben je ziek.
Als je ziek bent wil je gewoon je mama.
Ja stel je voor zegquote:
Pakje is al langs geweest, maar ik was boodschappen doen.. 10 min weg en ze waren een 30 minuten te vroeg...quote:Op maandag 23 mei 2016 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb inmiddels voldoende smart media kaarten (plus kaartlezers) verzameld, alleen online en tweedehands verkrijgbaar.
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Pakje is al langs geweest, maar ik was boodschappen doen.. 10 min weg en ze waren een 30 minuten te vroeg...
dan heb je weer wat om naar uit te kijkenquote:Op maandag 23 mei 2016 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lach er maar om.. Nu moet ik gewoon weer een dag wachten
Ik moet ook al een Fokstok halen schijntquote:Op maandag 23 mei 2016 14:04 schreef sacha het volgende:
[..]
dan heb je weer wat om naar uit te kijken
stuur je hem dan naar mij?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet ook al een Fokstok halen schijnt
Dat is balen, en waar is je pakje nu?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Pakje is al langs geweest, maar ik was boodschappen doen.. 10 min weg en ze waren een 30 minuten te vroeg...
Ik denk in het PostNl busje, er moest voor worden getekendquote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is balen, en waar is je pakje nu?
Dat is balen, pakje zelf halen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is balen, en waar is je pakje nu?
Moet ie wel weten waar, ik weet niet of er een briefje in de bus lag.quote:
Ja want anders had ik niet geweten dat ze langs waren geweest.. Ok via de APP zie ik het ookquote:Op maandag 23 mei 2016 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ie wel weten waar, ik weet niet of er een briefje in de bus lag.
Hier geven ze het dan bij het postagentschap om de hoek af, dan kan je daar tekenen en afhalen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want anders had ik niet geweten dat ze langs waren geweest.. Ok via de APP zie ik het ook
2e poging is morgen tussen 9-11, als ik het anders wil of op wil halen kan ik dat aangeven.. En na de 2e poging ligt het bij de Appiequote:Op maandag 23 mei 2016 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier geven ze het dan bij het postagentschap om de hoek af, dan kan je daar tekenen en afhalen.
Maar bij jullie laten ze het gewoon in de bestelbus liggen, tot de volgende ronde.
Morgen voor 9 uur je bed uit dus.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
2e poging is morgen tussen 9-11, als ik het anders wil of op wil halen kan ik dat aangeven.. En na de 2e poging ligt het bij de Appie
Die stuurt dan geheid de volgende keer een collega op je af.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik word wel wakker als ie aanbelt en doe dan gewoon open in mn badjas
Als het een zij is vind ik het primaquote:Op maandag 23 mei 2016 16:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die stuurt dan geheid de volgende keer een collega op je af.
Krijg veel pakketten en 1 vrouw zit ertussen met eigen auto bij Selectvracht, daar ga ik niet wild van worden maar ze doet verder goed haar best.quote:
Ik zie het helemaal voor me: Shoef in badjas; kopje koffie mevrouw de bezorgster?quote:
Ja ik ook... Ooit in den beginnen had ik hier een vrouwelijke CV service dame... Ik heb dr niets gedaan, maar ik heb dr nooit meer teruggezienquote:Op maandag 23 mei 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me: Shoef in badjas; kopje koffie mevrouw de bezorgster?
Heb overigens alleen nog maar kerels gezien hier.![]()
Hier komt al jaren dezelfde, een langharige Duitser, net zo'n staart als ik, zelfde lftd, aardige gozer, spreekt gewoon Nederlands, uiteraard met een dik Duits accent.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook... Ooit in den beginnen had ik hier een vrouwelijke CV service dame... Ik heb dr niets gedaan, maar ik heb dr nooit meer teruggezien
Wel dus.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of dat, als het om de hoek is ben je in een floep en een zucht terug, en het regent echt geen 24 uur per etmaal.
Te vroeg komen ze toch nog een keer in de tijdsspannequote:Op maandag 23 mei 2016 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want anders had ik niet geweten dat ze langs waren geweest.. Ok via de APP zie ik het ook
Ja geen idee of ze nog een keer zijn geweest.. Ik was aan het Fokstokkenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Te vroeg komen ze toch nog een keer in de tijdsspanne
Gevonden?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee of ze nog een keer zijn geweest.. Ik was aan het Fokstokken
Hahaha tja.Ik heb ook dat raad je straatje topic ontdekt over Amsterdam. Die volg ik ook. Ik zie een boel. Vier adressen vandaagquote:
Oops, ja Raad straatjes Amsterdam is een beetje dood... Ik heb ze bijna allemaal gehad...quote:Op maandag 23 mei 2016 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha tja.Ik heb ook dat raad je straatje topic ontdekt over Amsterdam. Die volg ik ook. Ik zie een boel. Vier adressen vandaag
Wel leuk, ik maak ook vaak foto's waar ik ben.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops, ja Raad straatjes Amsterdam is een beetje dood... Ik heb ze bijna allemaal gehad...
Fotos mogen ook.. Het is geen Streetview restricted topicquote:Op maandag 23 mei 2016 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel leuk, ik maak ook vaak foto's waar ik ben.
Die heb ik zelf al eens gedaan op een ander forumquote:
De begroeiing op de stoep meen ik me te herinneren..quote:Op maandag 23 mei 2016 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik zelf al eens gedaan op een ander forum
Was een true or dare. Ik moest een ontbijtje bezorgen aan iemand. Ik had dat in scene gezet.Dienblad met broodje, ei (rauw) krantje van die dag. In mijn auto gezet. Er weer uitgehaald en foto van mijn eigen voordeur.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
De begroeiing op de stoep meen ik me te herinneren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Jaquote:
Per uur, ik werd nog voor een andere klus gebeld vandaag, nou nee. Genoeg te doen en van dat bedrijf krijg ik stukken minder.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg jij trouwens per adres betaald of per uur?
Das dan waarschijnlijk ook geen familiequote:Op maandag 23 mei 2016 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Per uur, ik werd nog voor een andere klus gebeld vandaag, nou nee. Genoeg te doen en van dat bedrijf krijg ik stukken minder.
nee,ik heb wel wat werk gedaan voor hun, en dat wil ik niet meer. Wel lol gehad met de bouwvakkers .Maar dan moet ik naar Almere voor 5 uur per week, nou laat maarquote:
Dat loont de moeite niet neequote:Op maandag 23 mei 2016 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
nee,ik heb wel wat werk gedaan voor hun, en dat wil ik niet meer. Wel lol gehad met de bouwvakkers .Maar dan moet ik naar Almere voor 5 uur per week, nou laat maar
Zo lekker om dat te zeggen.quote:
Ik spaar weer. Tja dat heb jij ook die zak geld maar ik ga er zuinig mee om. En drie dagen werken Primaquote:
3 dagen lijkt me prima te doen iddquote:Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik spaar weer. Tja dat heb jij ook die zak geld maar ik ga er zuinig mee om. En drie dagen werken Prima
Ja heerlijk, zeker nu moeders wat extra hulp nodig heeft.Genoeg tijd en geld voor leuke dingenquote:
dat ding is nog nooit hiero geweestquote:Op maandag 23 mei 2016 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee of ze nog een keer zijn geweest.. Ik was aan het Fokstokken
Heeft die meid die de plomp inreed trouwens weer een auto.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt ook,, Daar bij mij was ie ook nog nooit geweest
bedoel je ons vuilniszakken meisje Fien?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft die meid die de plomp inreed trouwens weer een auto.
Ja die. Waren er meerquote:Op maandag 23 mei 2016 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
bedoel je ons vuilniszakken meisje Fien?
Een week later reed ze al weer rond eerst in de auto van Ma en later weer in een ander...quote:Op maandag 23 mei 2016 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft die meid die de plomp inreed trouwens weer een auto.
Best knap, ik rij auto omdat het moet. Ik zie er geen lol inquote:Op maandag 23 mei 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Een week later reed ze al weer rond eerst in de auto van Ma en later weer in een ander...
Zij wel... Met camera op het dashbord en ze reed zo 500 km om de stok te halen en weer te plaatsen.. Maar ze weer verdwenen daar dus geen idee hoe het verder met dr is..quote:Op maandag 23 mei 2016 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Best knap, ik rij auto omdat het moet. Ik zie er geen lol in
Oh jééquote:Op maandag 23 mei 2016 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij wel... Met camera op het dashbord en ze reed zo 500 km om de stok te halen en weer te plaatsen.. Maar ze weer verdwenen daar dus geen idee hoe het verder met dr is..
Mag je dat ding ook naar het buitenland brengen?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij wel... Met camera op het dashbord en ze reed zo 500 km om de stok te halen en weer te plaatsen.. Maar ze weer verdwenen daar dus geen idee hoe het verder met dr is..
Nee das niet de bedoeling..quote:Op maandag 23 mei 2016 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag je dat ding ook naar het buitenland brengen?
Die hangt het ding met een spijker aan het keukenkastje, naast de neger.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar jou? En dan de stok in handen van de Postbode laten.... Te riskant
Ja dat wll je toch niet en dan half Fok op bezoek om het te komen bewonderen..quote:Op maandag 23 mei 2016 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hangt het ding met een spijker aan het keukenkastje, naast de neger.
Is dat een nieuwe of een classic? In het begin keek ik nog wel eens maar tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn god, Jambers op 7, hij heeft weer een mooi stelletje bij elkaar gezocht.
Ik heb geen idee, ik zapte toevallig langs, dan hoor ik 3 zinnen en blijf vanzelf hangen omdat die lui zo ongelofelijk simpel lijken te zijn, soms vraag ik me af hoe dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe of een classic? In het begin keek ik nog wel eens maar tegenwoordig niet meer
Die stem van Jambers is best bijzonder, op zijn minst opvallend..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:00 schreef chufi het volgende:
Soms blijf je zomaar hangen bij een of ander programma... Dan hoor je die stem en wordt je betoverd ....
Zo zijn er maar weinigen...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die stem van Jambers is best bijzonder, op zijn minst opvallend..
Klopt, maar ze zijn er wel, ik lag vroeger altijd krom als Frans Bromet weer met zijn buren programma bezig was.quote:
Dat was leuk, jaren 90, de manier en kalme toon waarop hij met 2 ruziezoekers omging, beide partijen kregen het gevoel dat hij achter hun stond.quote:
Jaja dat weet ik... Maar goed alles volgen is ook niet mogelijk...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was leuk, jaren 90, de manier en kalme toon waarop hij met 2 ruziezoekers omging, beide partijen kregen het gevoel dat hij achter hun stond.
Geniale interviewer.
Goedemorgen, mijn pakketje heeft nog 1,5 uur zn momentquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Morgen.
Het is eindelijk weer eens een keer droog buiten....![]()
En mijn pakket is onderweg.![]()
Bezorgmoment: Vandaag 24 mei. 11:30 - 13:30 uur.
Ja ja, ik wist dat je al wachtende was.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemorgen, mijn pakketje heeft nog 1,5 uur zn moment
Ik zie nu dat ze excuses voor de vertraging maken en zo snel mogelijk bezorgen.... Koop ik niets voorquote:
De mijne is inmiddels gearriveerd, mooi op tijd dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ze excuses voor de vertraging maken en zo snel mogelijk bezorgen.... Koop ik niets voor
De mijne inmiddels ook.. Ik heb er wel een bonuspakket voor de buren bij..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De mijne is inmiddels gearriveerd, mooi op tijd dus.
En mee wachten, en de hele tijd gefixeerd zijn op je deurbel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:54 schreef sacha het volgende:
ik heb een vestjasdinges besteld, kan ik binnenkort meepraten hiero
Ja gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:54 schreef sacha het volgende:
ik heb een vestjasdinges besteld, kan ik binnenkort meepraten hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |