Klinkt lekker, toch? Doet sterk denken aan zijn Midnite Vultures album. Me like.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:44 schreef Xrenity het volgende:
Wtf is er met Beck gebeurd
http://pitchfork.com/news(...)w-single-wow-listen/
Het waren natuurlijk al meesterwerkjes, maar fijn album inderdaad. Behalve wat Mumford & Sons met Friend of the Devil gedaan hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:18 schreef Beregd het volgende:
Ondertussen helemaal verknocht aan day of the dead. Echt een aaneensluiting van kleine en minder kleine meesterwerkjes.
Topplaat ja. Mooie set met goede art work ook. Vijf cd's in een degelijk doosje. Ze staan hier al een week of twee non stop aan in de auto.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:18 schreef Beregd het volgende:
Ondertussen helemaal verknocht aan day of the dead. Echt een aaneensluiting van kleine en minder kleine meesterwerkjes.
Wow, dat is altijd wel sneu als een debuut zo vroeg lekt. Plaat is ondertussen al besnuffeld van alle kanten en alweer weggelegd tegen de tijd dat de promo op gang is gekomen. Maar moet met deze plaat wel goedkomen, draai hem nog altijd met veel plezier, mooie Harrison-gitaren en 'No Matter Where We Go' terechte single.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vandaag release. (inb4 download discussie)
Gister was de albumrelease in een bijna uitverkocht Ekko. Zo gaafquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:04 schreef Slobeend het volgende:
Debuut van Amber Arcades komt ook goed binnen hier. Bijv. The Guardian heeft maar een 6 gegeven, maar feit dat ze überhaupt een recensie krijgt zegt wel wat.
He, Phoria!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:20 schreef takkfyrir het volgende:
Lees net in de nieuwsbrief van Erased Tapes dat Nils Frahm en Woodkid samen een mini-album gaan uitbrengen, met spoken word van Robert De Niro over de vluchtelingencrisis. Of zo. De combinatie Frahm en Woodkid lijkt me in elk geval erg tof.![]()
En nu ik hier toch ben, vandaag is (eindelijk!) het debuutalbum uitgekomen van een van mijn favoriete bands, Phoria. Ik had er zulke bizar hoge verwachtingen van dat het eigenlijk alleen maar kon tegenvallen, en dat doet 't dan ook een beetje.Niet omdat ik op betere nummers had gehoopt, want de meeste kende ik al omdat ze reeds eerder verschenen, en voor de cd soms nog lichtelijk zijn aangepast. Wel omdat ik het album als geheel geloof ik nog niet vreselijk fantastisch en overtuigend vind. Maar dat gaat met een paar extra luisterbeurten ongetwijfeld helemaal in orde komen.
Topplaat inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:20 schreef Slobeend het volgende:
Daniel Romano ook weer met een nieuw album, Mosey. Stijlbreuk, want veel minder country, meer Dylan. Aanrader.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit de tijd genomen heb voor the grateful deadquote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Het waren natuurlijk al meesterwerkjes, maar fijn album inderdaad. Behalve wat Mumford & Sons met Friend of the Devil gedaan hebben![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:08 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit de tijd genomen heb voor the grateful dead, mss toch maar eens doen dan?
En, wat vind je ervan? Saving us a riot is met afstand m'n favoriete nummer van Phoria.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:06 schreef kciR het volgende:
[..]
He, Phoria!
Saving Us A Riot heb ik een flink aantal keer gedraaid al. Tof nummer. Zal het album straks eens aanzetten.
Mooi!quote:
Was dat mooi? Kijk wel uit naar hun show op BKS. Wat waren überhaupt je hoogtepunten? Ik hoor goede verhalen over PJ Harvey en Sigur Ros (verrassend) en dat Brian Wilson heel erg was.quote:want ik was bij Beach House eerder vertrokken voor die flauwekul.
Dank voor de tip. En een Africa-remix bij een safaripark, die moet dan wel langskomenquote:O, mochten er mensen naar BKS gaan, ga vooral naar DJ Supermarkt. Wat maakte hij er een leuk feestje van op Primavera (afsluiten met een moddervette remix van Toto - Africa,).
Dit klopt volledig.quote:Qua nieuwe muziek dan: het Whitney-album is goed! Lekker zomers gitaarplaatje!
quote:Op maandag 6 juni 2016 08:40 schreef Maxerazzi het volgende:
The Avalanches hadden echter de domste kutshow die ik in tijden heb gezien: twee stomdronken deejays die probeerden veertig platen per minuut te draaien, met overgangen zo soepel als voetbaltackles op kunstgras. Echt intens kut.
Ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:15 schreef Beregd het volgende:
Ik vind dat nummer van avalanches best geslaagd eigenlijk
Eerste luisterbeurt mwah, maar vond Danny Brown best geinig erop, kan best dat ik hem de volgende keer wel ga waarderen, is wel echt een opvallende track die in je hoofd blijft hangen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:15 schreef Beregd het volgende:
Ik vind dat nummer van avalanches best geslaagd eigenlijk
Het optreden viel tegen, maar dat had niets met Beach House te maken; die waren namelijk in topvorm en het decor was erg dromerig. Ze stonden om 2u 's nachts op de main stage geprogrammeerd, begonnen door technische problemen twintig minuten later (en The Avalanches begonnen om 2.50, waar we dus tot onze grote spijt heen zijn gegaan) en om ons heen stonden verloren, drugged up Spanjaarden en Britten te schreeuwen en weet ik veel wat te doen. Doodzonde, want het klonk heel goed.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:23 schreef BoerBert het volgende:
Was dat mooi? Kijk wel uit naar hun show op BKS. Wat waren überhaupt je hoogtepunten? Ik hoor goede verhalen over PJ Harvey en Sigur Ros (verrassend) en dat Brian Wilson heel erg was.
Creep drama?quote:Op maandag 6 juni 2016 15:15 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
- Radiohead (ondanks het grote Creep-drama *beeft*)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2016 16:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Ze eindigden met Creep.Ik snap 'm niet, vind je het geen tof nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leek me wel een speciale afsluiter, gezien ze 'm bijna nooit spelen (wat ik zo lees, wist ik ook niet)
Robert Moog died for our synths
Ik ben niet de grootste fan van Creep, neen. En da's een understatement.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, vind je het geen tof nummer?
Leek me wel een speciale afsluiter, gezien ze 'm bijna nooit spelen (wat ik zo lees, wist ik ook niet)
Te confronterend?quote:Op maandag 6 juni 2016 22:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ben niet de grootste fan van Creep, neen. En da's een understatement.
Doe ik nog steeds.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:21 schreef MCH het volgende:
De meesten hier diggen Whitney dus wel terwijl het eerst als een zingende [ afbeelding ] werd getypeerd.
Komt goed. Er staat een extended remix op het albumquote:Op donderdag 2 juni 2016 12:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, het kan nog wel wat bewerking gebruiken. - Haastige spoed is zelden goed.
Net gedraaid, klinkt best lekker inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:19 schreef Slobeend het volgende:
Debuut van Max Jury is ook fijn. Mengeling van soul en roots/Americana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |