Jawel, want hij is duidelijk niet tevreden met zijn situatie. Anders klaagt hij er niet zoveel over.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch ook niet nodig. Hij kan ook gewoon ophouden met zeiken en verder gewoon doorgaan zoals nu, hij heeft toch geen echte behoefte aan vrienden.
Het is beide engquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben het eens met Loka. Het is veel enger als je zeg maar onsterfelijk bent en eeuwig moet leven, dan als het gewoon een keertje klaar is.
Ik denk niet dat hij het sociale contact mist, want hij lijkt niet echt geinteresseerd in wat anderen te vertellen hebben. Maar hij zal er vast mee zitten dat hij niet een 'normaal leven' heeft ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, want hij is duidelijk niet tevreden met zijn situatie. Anders klaagt hij er niet zoveel over.
Want hij mist het sociale contact wel, dat blijkt uit alles. Hij weet alleen niet zo goed wat dat precies inhoudt
Beetje een raar meisje. Ene dag ben ik super leuk andere dag negeert ze mij 8 uur. Ik ga dit afkappen denk ik. Maandag nog even er overheen en dan stop ik ermee.quote:
Soms wel. Maar dan denk ik na over de dood.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
Heb je dan ook geen problemen met slapen Tjacka?
Omgekeerde reïncarnatie lijkt me eng.quote:
Omdat het wel beetje zelfde principe is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
Soms wel. Maar dan denk ik na over de dood.
hij klaagt wel altijd dat hij alleen in de trein zit op vrijdagavond tussen de stelletjes en dat niemand hem appt maar ik vraag me echt af waar hij het dan met mensen over wil hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het sociale contact mist, want hij lijkt niet echt geinteresseerd in wat anderen te vertellen hebben. Maar hij zal er vast mee zitten dat hij niet een 'normaal leven' heeft ofzo.
Hij jankt anders wel heel vaak over mensen die met elkaar op het terras zitten of samen op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het sociale contact mist, want hij lijkt niet echt geinteresseerd in wat anderen te vertellen hebben. Maar hij zal er vast mee zitten dat hij niet een 'normaal leven' heeft ofzo.
Klinkt als normaal gedrag voor meisjesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:57 schreef Nouri het volgende:
[..]
Beetje een raar meisje. Ene dag ben ik super leuk andere dag negeert ze mij 8 uur. Ik ga dit afkappen denk ik. Maandag nog even er overheen en dan stop ik ermee.
beetje met Jezus feunen in Nazarethquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omgekeerde reïncarnatie lijkt me eng.
Dat je telkens naar het verleden toewerkt. Dus in een volgend leven een jood bent in de Tweede Wereldoorlog. En dat je in je vorige leven die gruwelen wist.
Dit was een theorie waar ik laatst ineens op kwam en best leuk vond om over na te denken.
Hij wil er gewoon bij horen. Verder boeit het sociale contact zelf hem niet zo bijzonder veel denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij klaagt wel altijd dat hij alleen in de trein zit op vrijdagavond tussen de stelletjes en dat niemand hem appt maar ik vraag me echt af waar hij het dan met mensen over wil hebben
koetjes en kalfjes gesprekken boeien hem niks
Over films praten (zijn grote hobby) wil hij niet eens want andere laten hem toch geen nieuwe inzichten zienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij klaagt wel altijd dat hij alleen in de trein zit op vrijdagavond tussen de stelletjes en dat niemand hem appt maar ik vraag me echt af waar hij het dan met mensen over wil hebben
koetjes en kalfjes gesprekken boeien hem niks
Dat valt wel mee bij mij. Maar als ik nadenk over doodgaan zweet ik peentjes. Lijkt mij verschrikkelijk. Ik denk soms na wat ik op mijn vaders begrafenis ga zeggen. 😂quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het wel beetje zelfde principe is.
Tenminste heb ik dan. Je hebt geen controle over zoveel uren in je dag waarvan je niet weet wat er gebeurt
Ik kijk uit naar mijn tijd in de Middeleeuwenquote:
Denk je ook na over je eigen begrafenis?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat valt wel mee bij mij. Maar als ik nadenk over doodgaan zweet ik peentjes. Lijkt mij verschrikkelijk. Ik denk soms na wat ik op mijn vaders begrafenis ga zeggen. 😂
Dan ben ik blijkbaar nog niet toe aan een meisje.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij jankt anders wel heel vaak over mensen die met elkaar op het terras zitten of samen op vakantie gaan.
Maar jouw theorie kan ook best kloppen, want in eerste instantie wilde hij vooral een vriendin die hem dat sociale leven zou geven.
[..]
Klinkt als normaal gedrag voor meisjes
Herken me wel beetje erin ja. Had vroeger ook dikke zweetaanvallen als ik daar over na dacht. Tegenwoordig niet meer, maar verzet m`n gedachten gewoon meteenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat valt wel mee bij mij. Maar als ik nadenk over doodgaan zweet ik peentjes. Lijkt mij verschrikkelijk. Ik denk soms na wat ik op mijn vaders begrafenis ga zeggen. 😂
Een zo'n tindermeid negeert me vaak een paar dagenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
8 uur negeren is toch niet zo lang? Soms heb je toch gewoon wat te doen en spreek je de ander 's avonds wel weer?
ja dat is ook zo vreemdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over films praten (zijn grote hobby) wil hij niet eens want andere laten hem toch geen nieuwe inzichten zien![]()
Smalltalk boeit mij ook niks, maar hij wil dus niet eens over zijn interesses praten. Dat is het vreemde.
Daar merk ik toch niks van. Wat mij betreft neuken ze op mijn grafkist.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je ook na over je eigen begrafenis?
Of je bent juist klaar voor een echte vrouwquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar nog niet toe aan een meisje.
Dit heb ik ook. Alleen testament geregeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:02 schreef Nouri het volgende:
[..]
Daar merk ik toch niks van. Wat mij betreft neuken ze op mijn grafkist.
Ja slowchats wil hij ook niet heen want hij weet dan niet wat hij moet zeggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dat is ook zo vreemd
dat geeft toch aan dat andere mensen hem niks interesseren? Ik vind het juist wel leuk om inzichten van anderen te horen over zaken die ik ook heb gezien/gehoor/gelezen maar hem boeit alleen dat wat hij zelf heeft waargenomen lijkt het
Dit soort gebabbel in slowchats over allerhande onderwerpen boeit hem ook niet
ik heb laatst de hele meuk op JA gezetquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb er ook moeite mee om mezelf als orgaandonor op te geven
Ik heb daarvoor zo mijn best gedaan op een bericht. Ik vond dat wel een belediging.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
8 uur negeren is toch niet zo lang? Soms heb je toch gewoon wat te doen en spreek je de ander 's avonds wel weer?
Nee dat snap ik ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja slowchats wil hij ook niet heen want hij weet dan niet wat hij moet zeggen.
Maar snap niet zo goed hoe andere mensen je echt niks kunnen interesseren
Dat zou mij echt helemaal niks boeienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
Heel vaak als mijn huis een puinzooi is ben ik wel bang om te gaan slapen omdat ik misschien doodga in mijn slaap en ze me dan in de troep gaan vinden.
Moet ik ook doen eigenlijk, want je hebt er verder toch geen omkijken meer aan en het is niet van belang voor je, maar toch.quote:
Wat doe jij dan als je even geen zin hebt om te antwoorden op het bericht van een meisje? Zeggen dat je vanavond wel antwoordt ofzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:03 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor zo mijn best gedaan op een bericht. Ik vond dat wel een belediging.
Ik doe die ding ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb er ook moeite mee om mezelf als orgaandonor op te geven
Oh nee ik heb ook tegen Kaneel gezegd dat als ik doodga als ik daar ben, dat hij eerst mijn huis toonbaar moet gaan maken voor mijn familie.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mij echt helemaal niks boeien
Als ik dood ben is het klaar, niks mis mee.
Hij denkt dat vriendschappen eenzijdig zijn. Dat hij alleen maar kan praten over zijn problemen, iemand maar de hele tijd knikt en meepraat. En dan als hij er genoeg van heeft dat hij diegene weg kan sturen en weer kan bellen als hij weer moet klagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet
En hij snapt dan weer niet dat vriendschappen dan erg lastig gaan worden. Heel apart is dat, hij ziet het gewoon totaal niet
de enige die ik mn organen niet gun zijn criminelen die dan met mijn organen misdrijven gaan plegenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik ook doen eigenlijk, want je hebt er verder toch geen omkijken meer aan en het is niet van belang voor je, maar toch.
Ik vind het gewoon niet fijn dat dit leven. Want het is 99% van de tijd een fantastisch leven. Zo maar op kan houden. En dan is er helemaal niks. Je bent dood. Dat vind ik zo bizarquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Herken me wel beetje erin ja. Had vroeger ook dikke zweetaanvallen als ik daar over na dacht. Tegenwoordig niet meer, maar verzet m`n gedachten gewoon meteen
Eensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn dat dit leven. Want het is 99% van de tijd een fantastisch leven. Zo maar op kan houden. En dan is er helemaal niks. Je bent dood. Dat vind ik zo bizar
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh nee ik heb ook tegen Kaneel gezegd dat als ik doodga als ik daar ben, dat hij eerst mijn huis toonbaar moet gaan maken voor mijn familie.
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je even geen zin hebt om te antwoorden op het bericht van een meisje? Zeggen dat je vanavond wel antwoordt ofzo?
ja dit preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij denkt dat vriendschappen eenzijdig zijn. Dat hij alleen maar kan praten over zijn problemen, iemand maar de hele tijd knikt en meepraat. En dan als hij er genoeg van heeft dat hij diegene weg kan sturen en weer kan bellen als hij weer moet klagen.
Oh ik doe dat nooit, heb ik dan ook geen zin in.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:06 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ja.
Hoi. Ik ben met vrienden. Spreek je morgen weer.
Ik zie daar de romantiek wel van in.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn dat dit leven. Want het is 99% van de tijd een fantastisch leven. Zo maar op kan houden. En dan is er helemaal niks. Je bent dood. Dat vind ik zo bizar
Het is eerder sadistisch.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie daar de romantiek wel van in.
Ik ben niet helemaal eerlijk hoor. Sommige mensen negeer ik zonder wat te zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik doe dat nooit, heb ik dan ook geen zin in.
Maar goed, kan er wel in komen dat er mensen zijn die dat respectloos vinden.
Ja dat wel. Hij zei ook dat hij niet eens eten of drinken zou delen als hij met vrienden is, want hij koopt het toch voor zichzelf! Zelfs dat snap ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dit precies
dat denk ik ook
en hij is echt enorm gierig
ik laatst laatst dat hij zei dat psycholoog hem 20 euro per maand zou kosten door verzekeringen enzo, nou dat is toch wisselgeld? Helemaal als je thuis woont
dan zie je niet in hoe ernstig je situatie is
ohja dat met dat eten was ook al zo raar. Hij deelt alleen als er visite komt en dan niet zijn favoriete soort eten ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Hij zei ook dat hij niet eens eten of drinken zou delen als hij met vrienden is, want hij koopt het toch voor zichzelf! Zelfs dat snap ik niet.
En dat over die verzekeringen was wel een smoesje, want toen ik van de week doorvroeg zei hij dat hij pas naar de psycholoog gaat als zijn leven mislukt is. En dat mislukte liet hij dus afhangen van of hij zijn diploma haalt.
Ik zou best kat willen zijn opzichquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het allemaal eigenlijk wel prima
Alleen reincarnatie lijkt me matig.
Vergeleken met hoe lang het leven in zijn algemeniteit is is jouw leven natuurlijk onwijs veel te kort.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon genieten van elk moment dat je leeft
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
is jouw leven natuurlijk onwijs veel te kort.
alleen wat oude koekjes die jaren in de kast liggen zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja dat met dat eten was ook al zo raar. Hij deelt alleen als er visite komt en dan niet zijn favoriete soort eten ofzo![]()
vaag
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vergeleken met hoe lang het leven in zijn algemeniteit is is jouw leven natuurlijk onwijs veel te kort.
100 op zijn uiterstequote:
Als mensen dat zouden beseffen deden ze misschien wat nuttigere dingenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Kan je je niet voorstellen hoe kort je eigen leven is
Ik heb al maanden iets van acne aan mijn vinger en hand, maar ben te lui om naar de huisarts te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vandaag eindelijk naar de huisarts geweest voor neerslachtige klachten.
Eigenlijk hoop ik dat het iets simpels lichamelijks is, heb niet echt zin om weer naar van die 'hulpverleners' te gaan.
wat heb je dan preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vandaag eindelijk naar de huisarts geweest voor neerslachtige klachten.
Eigenlijk hoop ik dat het iets simpels lichamelijks is, heb niet echt zin om weer naar van die 'hulpverleners' te gaan.
vind je mij echt apaatquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:12 schreef Nouri het volgende:
JR kijkt naar deezertje en vind het een apaat
Ik heb dat bij jr
Inso bij mij
Inso>tjacka>jr>deezertje
waar had je stress vanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al maanden iets van acne aan mijn vinger en hand, maar ben te lui om naar de huisarts te gaanZal wel goedkomen.
Laatste keer dat ik erheen ging was toen ik steek in mijn hart voelde in de bus. Bleek dat het door stress kwam
wel een beetjequote:
Ja ik weet niet, ben het een beetje zat me uit bed te moeten slepen de hele tijd. Gaat ook vanzelf wel weer over hoor, maar het komt dan toch na een paar maanden wel weer terug want dat is altijd zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al maanden iets van acne aan mijn vinger en hand, maar ben te lui om naar de huisarts te gaanZal wel goedkomen.
Laatste keer dat ik erheen ging was toen ik steek in mijn hart voelde in de bus. Bleek dat het door stress kwam
Dat was het rare, ik wist het niet zo goed. Ik kwam wel terug van stage en toen voelde ik dat in mijn hart. Dacht echt dat ik een hartaanval hadquote:
Had je schimmel?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
De laatste keer dat ik HA overwoog dacht dat iksoa had
Al wist ik niet hoe
Oh maar dat beschouw ik als compliment in mijn gevalquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
wel een beetje
aardige gast maar je bent wel een beetje raar
nee weet niet wat het was.quote:
Ja dat is wel een matig gevoelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ben het een beetje zat me uit bed te moeten slepen de hele tijd. Gaat ook vanzelf wel weer over hoor, maar het komt dan toch na een paar maanden wel weer terug want dat is altijd zo.
Steek in je hart lijkt me wel eng voelen. :$
Hoezoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar dat beschouw ik als compliment in mijn geval
oh bahquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was het rare, ik wist het niet zo goed. Ik kwam wel terug van stage en toen voelde ik dat in mijn hart. Dacht echt dat ik een hartaanval hadMaar was niet dat ik daar echt druk voelde voor deadlines ofzo.
Wel op mijn andere stage trouwens. Toen had ik stress van deadline en kreeg ik paniekaanval. Matig was dat
Ik heb altijd wel iets recalcitrants gehad in mijn karakterquote:
Ook nog zo'n teringdrukke bus, en drie mensen om me heen en naast me allemaal mensen die stonden. Dacht er echt even over om eerder uit te stappen zodat ik een luchtje kon scheppenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh bah
lijkt me best wel eng ja
helemaal in een fucking bus waar je nergens heen kan
Ik denk JR is later degene met burgerlijk leef hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:18 schreef Nouri het volgende:
Dat is vooral iets waar ik mij aan stoor bij jou jonnieboy. Je praat zo raar over jezelf terwijl je gewoon best grappig bent. 😭
Ik heb best zelfkennis denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:18 schreef Nouri het volgende:
Dat is vooral iets waar ik mij aan stoor bij jou jonnieboy. Je praat zo raar over jezelf terwijl je gewoon best grappig bent. 😭
Zou mij heel erg verbazen als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk JR is later degene met burgerlijk leef hier.
Lijkt mij vreselijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou dat blijkt, als je al stresst als een wijf je 8 uur scot.quote:
Alleen JR?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk als jij er eentje vind die ook beetje die zelfde rare trekken hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mij heel erg verbazen als ik eerlijk ben
Dat heb je zeker. Je trekt het alleen af en toe in de extreme. Tegen mij dan iig. Hoorde van ons zusje dat je in real niet zo bent.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb best zelfkennis denk ik
Weet heel goed wat mijn character flaws zijn
Jij bent wel de degelijkheid zelve jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ook
niet teveel gekkigheid in mijn leven aub
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou dat blijkt, als je al stresst als een wijf je 8 uur scot.
bij mij ook niet helaasquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat het echte burgerlijke leef erin zit.
hoezo reageer jij altijd zo als ik mee ga in je eigen spelletje.quote:
Jij bent beter dan ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo reageer jij altijd zo als ik mee ga in je eigen spelletje.
en dan app je zo weer
"denk je dat ik serieus was?"
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ook
niet teveel gekkigheid in mijn leven aub
maar dan zouden we samen niet echt voldoen aan het Henk en Ingrid type.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk als jij er eentje vind die ook beetje die zelfde rare trekken hebt
gelijk raak
Volgens mij ben ik irl net zo als op whatsapp en FOK! hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:22 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat heb je zeker. Je trekt het alleen af en toe in de extreme. Tegen mij dan iig. Hoorde van ons zusje dat je in real niet zo bent.
Zie het bij jou sowieso wel voor mequote:
dan vind in je een aardige gast met een laag zelfbeeldquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
maar dan zouden we samen niet echt voldoen aan het Henk en Ingrid type.
Maar als je met burgerlijk bedoelt samenwonen, kinderen en een paar katten vind ik het prima.
[..]
Volgens mij ben ik irl net zo als op whatsapp en FOK! hoor
wat ambieer je dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk nooit die rustige leven die ik ambieer.
Soms overdrijf ik het wel eens, maar ik hou ervan om mezelf soms ook te trollenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:26 schreef Nouri het volgende:
[..]
dan vind in je een aardige gast met een laag zelfbeeld
Dat brengt iemand leuk vinden bij mij met zich mee. Zo kut.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind jou de laatste tijd emotioneel instabiel
Ik ben vooral bang de druk van een bedrijf niet aan te kunnenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik zie mezelf ook niet zo lang werken voor een baas.
Matig.
Ik zie mijzelf nooit werken voor een baas.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik zie mezelf ook niet zo lang werken voor een baas.
Matig.
Ik ga het ook zeker niet doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:27 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf nooit werken voor een baas.
Ik vind bedrijven vooral tergend saai en geestdodend vaakquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang de druk van een bedrijf niet aan te kunnen![]()
En moet over paar maanden beginnen met de werkleef
Ik misschien in het begin.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga het ook zeker niet doen eigenlijk.
waarom zou jij dat niet kunnen hebben dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt die gemiddelde leven zonder gekkigheid.
Ik zet mezelf altijd wel in situatie dat ik dat zou verpesten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom zou jij dat niet kunnen hebben dan?
Je moet ook werk zoeken waar je nog wel je passie in kwijt kan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind bedrijven vooral tergend saai en geestdodend vaak
Weet echt wel voor 99 procent zeker dat jij je hele leven bij je vriendin blijft dus dat zekerheidje heb je alquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zet mezelf altijd wel in situatie dat ik dat zou verpesten.
Heb soms beetje gekkigheid nodig op een of andere reden
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen passies wat ik langer dan een paar weken vol kan houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook werk zoeken waar je nog wel je passie in kwijt kan.
Wat is dat bij jou denk je?
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet echt wel voor 99 procent zeker dat jij je hele leven bij je vriendin blijft dus dat zekerheidje heb je al
dat kan je dan nog wel zoeken af en toe in je burgerlijke, rustige leef.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van 9 tot 5 werkenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:29 schreef Nouri het volgende:
Ik werk liever 70 uur in de week en neem vrij wanneer in wil dan 40 uur in de week op tijden dat een ander woord wilt.
Mehquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen passies wat ik langer dan een paar weken vol kan houden.
Heb alleen passie voor familie en gezin.
en dat is het wel.
Dan moet je toch op zoek naar hoe dat komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar ik zoek nu al 2jaar naar rust, en het komt er op de een of andere reden nooit.
voelt het wel goed dat je gaat leven in de UK en familie in polen zit?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar ik zoek nu al 2jaar naar rust, en het komt er op de een of andere reden nooit.
Ik weet wel hoe het komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je toch op zoek naar hoe dat komt.
Kan ook door iets komen wat je totaal niet verwacht.
Zoals waar je woont ofzo, veel mensen hebben dat
Wat dan?quote:
Zou liever niet zijn, maar heb in UK ook familliequote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
voelt het wel goed dat je gaat leven in de UK en familie in polen zit?
heb ik ook wel een beetjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:31 schreef Nouri het volgende:
Ik ben na 4 maanden op elke studie of werk al uitgekeken en wil iets anders
Zit gewoon niet in mijn karakter op veel vlakkenquote:
Maar als het niet in je karakter zit om rust te ehbben moet je daar wel naar streven dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit gewoon niet in mijn karakter op veel vlakken
En altijd externe factoren die dingen beetje stressvol maken.
Is dat niet de bedoeling als je uit huis gaat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:33 schreef Nouri het volgende:
Mijn moeder is bang dat als ik uit huis ga. Ik nooit meer terugkom.😂
Ik vind mijn vakgebied ook best leukquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mijn studie na 4 jaar nog steeds wel echt leuk.
nou, echt nooit meer terugkomen lijkt me niet de bedoelingquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling als je uit huis gaat?
Ook niet voor een kop koffie ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling als je uit huis gaat?
Ga ook wel dingen goed anders doen na de zomer als ik p binnen hebquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als het niet in je karakter zit om rust te ehbben moet je daar wel naar streven dan?
Nou ja, wel op bezoek. Maar niet wonen toch.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nou, echt nooit meer terugkomen lijkt me niet de bedoeling
Waarom woon je er nu nog terwijl je er als je ergens anders zou wonen niet eens een kop koffie zou gaan drinken? Klinkt vreemd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ook niet voor een kop koffie ofzo
Daar heeft ze misschien best gelijk in
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ook niet voor een kop koffie ofzo
Daar heeft ze misschien best gelijk in
Nee dat niet. Behalve in uitzonderlijke situaties natuurlijk, dat je wel altijd terug mag komenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, wel op bezoek. Maar niet wonen toch.
Mijn broer is sinds een halfjaar uit huis en in die periode heb ik hem maar 3x gezien ofzo. En hij woont gewoon in hetzelfde dorp.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie mijn familie 1 keer, soms 2 keer per week nog. Bevalt me prima
Ik eens per 2/3 weken. Is ver weg en ik wil de meeste weekenden toch wel vooral met Kaneel doorbrengen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie mijn familie 1 keer, soms 2 keer per week nog. Bevalt me prima
Ik heb mijn vader niks te melden. Ik ga volgend jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom woon je er nu nog terwijl je er als je ergens anders zou wonen niet eens een kop koffie zou gaan drinken? Klinkt vreemd.
Ja, als je relatie hebt is het lastiger in het weekend. Maar ik zou echt niet anders wilken, ook als ik relatie zou hebben. Als je toch een goeie band hebt, kan je hem beter koesteren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eens per 2/3 weken. Is ver weg en ik wil de meeste weekenden toch wel vooral met Kaneel doorbrengen.
Tsja, ik snap dat niet echtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer is sinds een halfjaar uit huis en in die periode heb ik hem maar 3x gezien ofzo. En hij woont gewoon in hetzelfde dorp.
Ik zou 1 keer per week steevast echt totaal niet trekken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je relatie hebt is het lastiger in het weekend. Maar ik zou echt niet anders wilken, ook als ik relatie zou hebben. Als je toch een goeie band hebt, kan je hem beter koesteren.
Mijn moeder vindt het geen fijne gedachtequote:
Ik heb niet het idee dat wat minder bezoekjes slecht zijn voor de band met mijn familie. Sowieso bel ik ze allebei wel 2 of 3 keer in de week, dus we zijn altijd goed op de hoogte van elkaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je relatie hebt is het lastiger in het weekend. Maar ik zou echt niet anders wilken, ook als ik relatie zou hebben. Als je toch een goeie band hebt, kan je hem beter koesteren.
Ik bedoel, dat je je vader niets te melden hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt het geen fijne gedachte
Nou ja, is er gewoon automatisch ingerold eigenlijk. Af en toe eens een week niet maargoedquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou 1 keer per week steevast echt totaal niet trekken.
Spreek hem wel eens via whatsapp, maar je ziet elkaar wel met verjaardagen oid. Ik ben nooit iemand geweest van spontaan op de koffie gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik snap dat niet echt
Maar ligt maar net aan wat voor band je hebt natuurlijk
Waarom zou ik dan langs gaan?😂quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat je je vader niets te melden hebt.
Kun je nog wel langs gaan toch
Contact houden kan op meerdere manieren jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat wat minder bezoekjes slecht zijn voor de band met mijn familie. Sowieso bel ik ze allebei wel 2 of 3 keer in de week, dus we zijn altijd goed op de hoogte van elkaar.
Ik heb gewoon behoefte om mn eigen ding te doen ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, is er gewoon automatisch ingerold eigenlijk. Af en toe eens een week niet maargoed
Waarom niet?x
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:39 schreef Nouri het volgende:
Lijkt mij ook vreselijk om ze op bezoek te hebben. "Ja, je hebt schimmel in je badkamer" "Dit kozijn moet wat aangedaan worden". Die dingen boeien mij geen reet. Weet nu al dat vader lekker wilt gaan klussen
Ik zie daar echt tegenopquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Oh oh dat gezeik, wat een genot word dat. Als ik al die klusjes links laat liggen.
Naar mijn ouders van deur tot deur is wel twee uur, en ze wonen niet bij elkaar dus moet je er sowieso wel echt een dag voor uittrekken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Contact houden kan op meerdere manieren ja
Maar ik hou niet van bellen dusDan ga ik liever even avonde heen en weer, dat ik dan 2 uur in de trein zit boeit me dan niet zoveel
Zolangze niet zeuren dat je te weinig komt zal het wel goed zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar mijn ouders van deur tot deur is wel twee uur, en ze wonen niet bij elkaar dus moet je er sowieso wel echt een dag voor uittrekken.
Ik laat mijn broertje wel dingen doen die gedaan moeten worden. Mijn vader zeker nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook irritant dan.
Ik vind klussen echt heel erg saai
Mijn vader doet altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoezo denken jullie dat je ouders zich net zo gaan gedragen als nu, JR en Tjacka.
Toch verandert dat wel als je uit huis bent hoorquote:
Mijn broer is er zelf ook geen fan van en te lui voor, dus ga ik ook niet vragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik laat mijn broertje wel dingen doen die gedaan moeten worden. Mijn vader zeker niet
Mijn ouders zijn heel voorspelbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoezo denken jullie dat je ouders zich net zo gaan gedragen als nu, JR en Tjacka.
Zou je wel koken?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer is er zelf ook geen fan van en te lui voor, dus ga ik ook niet vragen.
Ik ga wel proberen het zelf op te lossen als zich iets aandient en het dan uitstellen tot het echt niet langer kan
Eens per twee weken ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens per twee weken ofzo.
En dan eet ik sowieso een paar dagen per week geen avondeten omdat ik dan geen zin heb om te koken en ook geen zin in diepvriespizza of iets anders ongezonds. Dus dan maar mezelf uithongeren, nog goedkoop ook
ik ben er opzich best bang voorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat jullie er allemaal wat groters van maken dan het is, het uit huis gaan.
Al geloof ik JR zn eetschema wel.
Wel grappigquote:
Dat wijst zichzelf allemaal best hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben er opzich best bang voor
maar ik loop mijn hele leven al weg voor verantwoordelijkheid
de enige pasta die mijn huis binnenkomt is Nutellaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou wel lachen als JR ooit macaroni met smac gaat maken voor zichzelf.
Nee man, twee dagen frituur of thuisbezorgd achter elkaar zou ik al matig vinden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel grappig
Meeste denken
JEUJ,
BIER
FRITUUR
THUISSBEZORGD
Jij zou gewoon niet eten
Wel ideaal als je van brood houdt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, twee dagen frituur of thuisbezorgd achter elkaar zou ik al matig vinden.
En ik lust helaas bijna niks, dus dan is verhongeren de enige optie.
Misschien kun je je ook even gaan uitlaten waarom je nog thuis woont.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:55 schreef deadprez het volgende:
hee vriendjes, klb sc is dood dus ik kom hier chillen
Opzich zou het wel moeten kunnenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Massas mensen doen dat zo rond hun 18e-20e.
En JR jij bent wel wat apart maar niet gek.
Dus dat moet wel goedkomen
Ach, na een tijdje zie jij ook wel het licht.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich zou het wel moeten kunnen
Maar of het een gezond leven word is de vraag
weer hè, even voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je je ook even gaan uitlaten waarom je nog thuis woont.
We zijn toch bezig.
sinds die periode ben ik wel iets veranderd jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, na een tijdje zie jij ook wel het licht.
Anders lees je je posts van 3 jaar terug even door
Hopen dat je tosti-ijzzer niet kapot gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
denk er wel eens aan wat ik zou moeten als mijn ouders ineens tegelijk komen te overlijden door een vliegtuigcrash ofzoWat ik dan moet doen enzo
pantostiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopen dat je tosti-ijzzer niet kapot gaat
komt wel goed kerelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
denk er wel eens aan wat ik zou moeten als mijn ouders ineens tegelijk komen te overlijden door een vliegtuigcrash ofzoWat ik dan moet doen enzo
dat is vies saaiquote:
Gelachen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopen dat je tosti-ijzzer niet kapot gaat
Ja, daarom ook laten doen.quote:
met een startersloontje kan je nog niet meteen een accountant inhuren hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, daarom ook laten doen.
Hopelijk heb je snel werk.
Goedzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
en dat is wel iets wat ik zelf moet kunnen
meh beter eerst gewoon minimumlonen, daarna kun je altijd verder kijkenquote:
tfoe dat zou jij juist aan moeten moedigenquote:
Ik heb nog nooit iemand aangemoedigd om de lat laag te leggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
tfoe dat zou jij juist aan moeten moedigen
ja oké maar in mijn geval wordt de lat iig nog ergens gelegdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand aangemoedigd om de lat laag te leggen.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké maar in mijn geval wordt de lat iig nog ergens gelegd
helaas heeft danny het geld niet om me te compenseren voor het verkeer dat ik hier genereerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Al zou ik dan toch wel gaan overwegen om jouw hobby in werk om te zetten.
Ik zat meer te denken aan de opiumwet voor je te laten werken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
helaas heeft danny het geld niet om me te compenseren voor het verkeer dat ik hier genereer
Is niets voor mij. Geef het liever weg dan er geld mee te maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de opiumwet voor je te laten werken.
Slaap lekkerquote:
Hier gaat het dus al mis he.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is niets voor mij. Geef het liever weg dan er geld mee te maken.
Je bent gutmensch of je bent het niet hè.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog 3 uur en 50 minuten slaap.
Ik heb mezelf weer laten gaan vannacht.
Ik stuur mezelf pas naar mijn bed als ik mijn opdracht af hebquote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog 3 uur en 50 minuten slaap.
Ik heb mezelf weer laten gaan vannacht.
Bij mij is het vaak dat ik nog wat dingen gaande heb.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:11 schreef deadprez het volgende:
[..]FOK! is wel verraderlijk wat dat betreft
goed voor je nachtrust is FOK! iig nooitquote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak dat ik nog wat dingen gaande heb.
En dan FOK! die het verergert.
Kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed voor je nachtrust is FOK! iig nooit
Wil je ruilen?quote:
Ik denk het niet want ik heb om 12u al weekend. En jij?quote:
Begin van de werkweek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik heb om 12u al weekend. En jij?
moest werken vannacht en nu weer werkenquote:
zondag nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Weekend wel vrij? Kun je beetje bijslapen
ga jij je kaak weer trainen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Weekend wel vrij? Kun je beetje bijslapen
jaquote:
had je het dan uitgeschreeuwd?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ging ik met de volle moed naar een museum om De Schreeuw te zien, blijkt het al jaren geleden verkocht te zijn aan een particulier
Gelukkig was de entree gratis want vlak voor sluitingstijd, anders was ik MAD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kun je dan koken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
Ik ben chagrijnig en moe en ik heb honger maar ik heb geen idee wat ik wil eten en wat ik moet bestellen
ga bij kaneelstokje etenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
Ik ben chagrijnig en moe en ik heb honger maar ik heb geen idee wat ik wil eten en wat ik moet bestellen
Nee ik vind koken niet echt leuk en heb echt zin in slecht voedsel hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je dan koken.
Dan ben je ook lekker bezig, waardoor je je fijner voelt
ik heb ook zin in ijsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
Had ik maar een pizza en ben and jerry's ijs.
Whyyyquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niet echt zin in het weekend maar nog veel minder in na het weekend.
Als ik dat wist zou ik altijd een vrolijk meisje zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zo erg tegenzin hebben in niks?
hm okequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik dat wist zou ik altijd een vrolijk meisje zijn
Ja, en ondertussen gewoon basic + advanced statistics gehad op uniquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Krekkie, deed jij regressies in je scritpie?
Maar vind je het zelf ook leuk of is dat waar je ook niet zo'n zin in hebt?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga naar verjaardag van mijn moeder.
En daarna naar Kaneel.
Dus wel leuke dingen verder.
Nee ik vind het wel leuke dingen. Maar kost wel allemaal energie.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar vind je het zelf ook leuk of is dat waar je ook niet zo'n zin in hebt?
OK mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen gewoon basic + advanced statistics gehad op uni
beetje pep tussen de activiteiten doorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik vind het wel leuke dingen. Maar kost wel allemaal energie.
Krijg al hartkloppingen van koffiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beetje pep tussen de activiteiten door
Niet iedereen hier heeft een drugsprobleemquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beetje pep tussen de activiteiten door
Nuchterleefquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet iedereen hier heeft een drugsprobleem
wie dan wel l?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet iedereen hier heeft een drugsprobleem
Ja, gewoon. Significant = de resultaten zijn écht en echt verband. R2 = wat het dan daadwerkelijk verklaartquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
OK mooiIk heb namelijk wel significante resultatne in mijn scriptie resultaten, maar een R2 van 12% -15%
Wat zal ik daarmee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |