Zie het bij jou sowieso wel voor mequote:
dan vind in je een aardige gast met een laag zelfbeeldquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
maar dan zouden we samen niet echt voldoen aan het Henk en Ingrid type.
Maar als je met burgerlijk bedoelt samenwonen, kinderen en een paar katten vind ik het prima.
[..]
Volgens mij ben ik irl net zo als op whatsapp en FOK! hoor
wat ambieer je dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk nooit die rustige leven die ik ambieer.
Soms overdrijf ik het wel eens, maar ik hou ervan om mezelf soms ook te trollenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:26 schreef Nouri het volgende:
[..]
dan vind in je een aardige gast met een laag zelfbeeld
Dat brengt iemand leuk vinden bij mij met zich mee. Zo kut.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind jou de laatste tijd emotioneel instabiel
Ik ben vooral bang de druk van een bedrijf niet aan te kunnenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik zie mezelf ook niet zo lang werken voor een baas.
Matig.
Ik zie mijzelf nooit werken voor een baas.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik zie mezelf ook niet zo lang werken voor een baas.
Matig.
Ik ga het ook zeker niet doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:27 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf nooit werken voor een baas.
Ik vind bedrijven vooral tergend saai en geestdodend vaakquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang de druk van een bedrijf niet aan te kunnen![]()
En moet over paar maanden beginnen met de werkleef
Ik misschien in het begin.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga het ook zeker niet doen eigenlijk.
waarom zou jij dat niet kunnen hebben dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt die gemiddelde leven zonder gekkigheid.
Ik zet mezelf altijd wel in situatie dat ik dat zou verpesten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom zou jij dat niet kunnen hebben dan?
Je moet ook werk zoeken waar je nog wel je passie in kwijt kan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind bedrijven vooral tergend saai en geestdodend vaak
Weet echt wel voor 99 procent zeker dat jij je hele leven bij je vriendin blijft dus dat zekerheidje heb je alquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zet mezelf altijd wel in situatie dat ik dat zou verpesten.
Heb soms beetje gekkigheid nodig op een of andere reden
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen passies wat ik langer dan een paar weken vol kan houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook werk zoeken waar je nog wel je passie in kwijt kan.
Wat is dat bij jou denk je?
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet echt wel voor 99 procent zeker dat jij je hele leven bij je vriendin blijft dus dat zekerheidje heb je al
dat kan je dan nog wel zoeken af en toe in je burgerlijke, rustige leef.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van 9 tot 5 werkenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:29 schreef Nouri het volgende:
Ik werk liever 70 uur in de week en neem vrij wanneer in wil dan 40 uur in de week op tijden dat een ander woord wilt.
Mehquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen passies wat ik langer dan een paar weken vol kan houden.
Heb alleen passie voor familie en gezin.
en dat is het wel.
Dan moet je toch op zoek naar hoe dat komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar ik zoek nu al 2jaar naar rust, en het komt er op de een of andere reden nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |