Ja, als je relatie hebt is het lastiger in het weekend. Maar ik zou echt niet anders wilken, ook als ik relatie zou hebben. Als je toch een goeie band hebt, kan je hem beter koesteren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eens per 2/3 weken. Is ver weg en ik wil de meeste weekenden toch wel vooral met Kaneel doorbrengen.
Tsja, ik snap dat niet echtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer is sinds een halfjaar uit huis en in die periode heb ik hem maar 3x gezien ofzo. En hij woont gewoon in hetzelfde dorp.
Ik zou 1 keer per week steevast echt totaal niet trekken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je relatie hebt is het lastiger in het weekend. Maar ik zou echt niet anders wilken, ook als ik relatie zou hebben. Als je toch een goeie band hebt, kan je hem beter koesteren.
Mijn moeder vindt het geen fijne gedachtequote:
Ik heb niet het idee dat wat minder bezoekjes slecht zijn voor de band met mijn familie. Sowieso bel ik ze allebei wel 2 of 3 keer in de week, dus we zijn altijd goed op de hoogte van elkaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je relatie hebt is het lastiger in het weekend. Maar ik zou echt niet anders wilken, ook als ik relatie zou hebben. Als je toch een goeie band hebt, kan je hem beter koesteren.
Ik bedoel, dat je je vader niets te melden hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt het geen fijne gedachte
Nou ja, is er gewoon automatisch ingerold eigenlijk. Af en toe eens een week niet maargoedquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou 1 keer per week steevast echt totaal niet trekken.
Spreek hem wel eens via whatsapp, maar je ziet elkaar wel met verjaardagen oid. Ik ben nooit iemand geweest van spontaan op de koffie gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik snap dat niet echt
Maar ligt maar net aan wat voor band je hebt natuurlijk
Waarom zou ik dan langs gaan?😂quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat je je vader niets te melden hebt.
Kun je nog wel langs gaan toch
Contact houden kan op meerdere manieren jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat wat minder bezoekjes slecht zijn voor de band met mijn familie. Sowieso bel ik ze allebei wel 2 of 3 keer in de week, dus we zijn altijd goed op de hoogte van elkaar.
Ik heb gewoon behoefte om mn eigen ding te doen ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, is er gewoon automatisch ingerold eigenlijk. Af en toe eens een week niet maargoed
Waarom niet?x
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:39 schreef Nouri het volgende:
Lijkt mij ook vreselijk om ze op bezoek te hebben. "Ja, je hebt schimmel in je badkamer" "Dit kozijn moet wat aangedaan worden". Die dingen boeien mij geen reet. Weet nu al dat vader lekker wilt gaan klussen
Ik zie daar echt tegenopquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Oh oh dat gezeik, wat een genot word dat. Als ik al die klusjes links laat liggen.
Naar mijn ouders van deur tot deur is wel twee uur, en ze wonen niet bij elkaar dus moet je er sowieso wel echt een dag voor uittrekken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Contact houden kan op meerdere manieren ja
Maar ik hou niet van bellen dusDan ga ik liever even avonde heen en weer, dat ik dan 2 uur in de trein zit boeit me dan niet zoveel
Zolangze niet zeuren dat je te weinig komt zal het wel goed zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar mijn ouders van deur tot deur is wel twee uur, en ze wonen niet bij elkaar dus moet je er sowieso wel echt een dag voor uittrekken.
Ik laat mijn broertje wel dingen doen die gedaan moeten worden. Mijn vader zeker nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook irritant dan.
Ik vind klussen echt heel erg saai
Mijn vader doet altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoezo denken jullie dat je ouders zich net zo gaan gedragen als nu, JR en Tjacka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |