weer hè, even voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je je ook even gaan uitlaten waarom je nog thuis woont.
We zijn toch bezig.
sinds die periode ben ik wel iets veranderd jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, na een tijdje zie jij ook wel het licht.
Anders lees je je posts van 3 jaar terug even door
Hopen dat je tosti-ijzzer niet kapot gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
denk er wel eens aan wat ik zou moeten als mijn ouders ineens tegelijk komen te overlijden door een vliegtuigcrash ofzoWat ik dan moet doen enzo
pantostiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopen dat je tosti-ijzzer niet kapot gaat
komt wel goed kerelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
denk er wel eens aan wat ik zou moeten als mijn ouders ineens tegelijk komen te overlijden door een vliegtuigcrash ofzoWat ik dan moet doen enzo
dat is vies saaiquote:
Gelachen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopen dat je tosti-ijzzer niet kapot gaat
Ja, daarom ook laten doen.quote:
met een startersloontje kan je nog niet meteen een accountant inhuren hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, daarom ook laten doen.
Hopelijk heb je snel werk.
Goedzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
en dat is wel iets wat ik zelf moet kunnen
meh beter eerst gewoon minimumlonen, daarna kun je altijd verder kijkenquote:
tfoe dat zou jij juist aan moeten moedigenquote:
Ik heb nog nooit iemand aangemoedigd om de lat laag te leggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
tfoe dat zou jij juist aan moeten moedigen
ja oké maar in mijn geval wordt de lat iig nog ergens gelegdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand aangemoedigd om de lat laag te leggen.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké maar in mijn geval wordt de lat iig nog ergens gelegd
helaas heeft danny het geld niet om me te compenseren voor het verkeer dat ik hier genereerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Al zou ik dan toch wel gaan overwegen om jouw hobby in werk om te zetten.
Ik zat meer te denken aan de opiumwet voor je te laten werken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
helaas heeft danny het geld niet om me te compenseren voor het verkeer dat ik hier genereer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |