ja preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurt ook in Nederland hoor
Hm apart. Lijkt me sterk dat dat een ding word in west-europa verderquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Poolse tv paar keer al voorbij zien komen.
Stylo kende ook mensen die dat hadden gedaan.
Zeker uit koerdistan grote branceh.
Meestal krijgen ze hier dan ook seks. Dit is echt puur gezelschapsservice.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurt ook in Nederland hoor
Nee, jullie zitten alleen met ze opgescheept.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt me sterk dat dat een ding word in west-europa verder
Oh wacht, die refugees betalen zo`n vrouwquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
En wat is er apart aan.
Die mensen betalen ook 10k+ aan mensensmokkelaars.
Je kan voor de zekerheid gaan en gewoon trouwen.
Doet Nederland dat niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
Als je beide geen EU burger bent kun je beter een kind werpen in een EU-lidstaat die nationaliteit verbindt aan grondgebied van geboorte (vb. belgie en ierland)
Nee, waarom zouden wij een stel refugees willenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wacht, die refugees betalen zo`n vrouw![]()
Ik dacht andersom
Chinezen gaan kind werpen in Hong Kong, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
Als je beide geen EU burger bent kun je beter een kind werpen in een EU-lidstaat die nationaliteit verbindt aan grondgebied van geboorte (vb. belgie en ierland)
Hoe lang is dit alquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, hier gaat het om de nationaliteit van de ouders
Weet ik veel, beetje zelfde idee als vrouwen die dure seksvakanties hebben naar Afrikaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, waarom zouden wij een stel refugees willen
Ik denk niet dat dat aanslaat in katholiek Polenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik veel, beetje zelfde idee als vrouwen die dure seksvakanties hebben naar Afrika
hoezo heb ik jullie nationaliteit.quote:
heeft 1 van je ouders de nederlandse nationaliteit?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo heb ik jullie nationaliteit.
mijn hoofd is kapot.
ja mijn moeder wel, maar weet niet 100% zeker wanneer ze die heeft gekregen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heeft 1 van je ouders de nederlandse nationaliteit?
dan komt het daardoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mijn moeder wel, maar weet niet 100% zeker wanneer ze die heeft gekregen.
denk net voor ik geboren werd.
Geen zelfreflectie hebben helpt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je 150 kilo wegen en actief en gezond zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |