ja preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurt ook in Nederland hoor
Hm apart. Lijkt me sterk dat dat een ding word in west-europa verderquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Poolse tv paar keer al voorbij zien komen.
Stylo kende ook mensen die dat hadden gedaan.
Zeker uit koerdistan grote branceh.
Meestal krijgen ze hier dan ook seks. Dit is echt puur gezelschapsservice.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurt ook in Nederland hoor
Nee, jullie zitten alleen met ze opgescheept.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt me sterk dat dat een ding word in west-europa verder
Oh wacht, die refugees betalen zo`n vrouwquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
En wat is er apart aan.
Die mensen betalen ook 10k+ aan mensensmokkelaars.
Je kan voor de zekerheid gaan en gewoon trouwen.
Doet Nederland dat niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
Als je beide geen EU burger bent kun je beter een kind werpen in een EU-lidstaat die nationaliteit verbindt aan grondgebied van geboorte (vb. belgie en ierland)
Nee, waarom zouden wij een stel refugees willenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wacht, die refugees betalen zo`n vrouw![]()
Ik dacht andersom
Chinezen gaan kind werpen in Hong Kong, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
Als je beide geen EU burger bent kun je beter een kind werpen in een EU-lidstaat die nationaliteit verbindt aan grondgebied van geboorte (vb. belgie en ierland)
Hoe lang is dit alquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, hier gaat het om de nationaliteit van de ouders
Weet ik veel, beetje zelfde idee als vrouwen die dure seksvakanties hebben naar Afrikaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, waarom zouden wij een stel refugees willen
Ik denk niet dat dat aanslaat in katholiek Polenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik veel, beetje zelfde idee als vrouwen die dure seksvakanties hebben naar Afrika
hoezo heb ik jullie nationaliteit.quote:
heeft 1 van je ouders de nederlandse nationaliteit?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo heb ik jullie nationaliteit.
mijn hoofd is kapot.
ja mijn moeder wel, maar weet niet 100% zeker wanneer ze die heeft gekregen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heeft 1 van je ouders de nederlandse nationaliteit?
dan komt het daardoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mijn moeder wel, maar weet niet 100% zeker wanneer ze die heeft gekregen.
denk net voor ik geboren werd.
Geen zelfreflectie hebben helpt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je 150 kilo wegen en actief en gezond zijn.
als ik me niet vergis krijg je dan hoe dan ook de Nederlandse nationaliteit omdat een kind die krijgt als een van de ouders de nederlandse nationaliteit heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en mijn broertje die niet in nederland is geboren
gaan niet aanvragen verder.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik me niet vergis krijg je dan hoe dan ook de Nederlandse nationaliteit omdat een kind die krijgt als een van de ouders de nederlandse nationaliteit heeft
of je ook andere krijgt is afhankelijk van dat betreffende land, en afhankelijk of ze het ius soli (grondgebied) of ius sanguinis (afstamming)beginsel of beide hanteren
?quote:
ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh wacht even heb je nu twee broertjes?
Wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja.
mijn oudste broertje is gewoon in nederland (rotterdam) geboren en heeft alles erop en eraan
maar mn nieuwste broertje in warschau
Obsessedquote:
oh dat had ik even gemist, gefeliciteerd dan nogquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja.
mijn oudste broertje is gewoon in nederland (rotterdam) geboren en heeft alles erop en eraan
maar mn nieuwste broertje in warschau
dankjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat had even gemist, gefeliciteerd dan nog
maar nee dan heeft het niet zoveel zin denk ik, ook niet qua kinderbijslag enzo als hij daar al vanaf geboorte leeft
echtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje
kinderbijslag in polen is hoger sowieso
en vind ook niet respectvol om te shoppen met nationaliten als je er niet meer woont
Zag het net langs komen op Facebook.quote:
er moeten meer polen bij komen.quote:
dat is lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er moeten meer polen bij komen.
Dus de nieuwe regering heeft belachelijk hoge kinderbijslag gemaakt om klassieke gezin te ondersteunen.
e
Heb vandaag Eye in the Sky gezien. Bazenfilmquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag het net langs komen op Facebook.
Heel lang ontweken omdat ik dacht dat het slecht was, maar viel me alleszins mee.
mijn moeder krijgt nu 250 in de maand.quote:
Snape en Pinkman. Godencombiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb vandaag Eye in the Sky gezien. BazenfilmLaatste kunsstukje van Alan Rickman
En Jessie Pinkman god
elijahquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wowowow
Opeens hele gezinsuitbreiding nogGefeliciteerd. Hoe heet hij?
wauwquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn moeder krijgt nu 250 in de maand.
(dat is dus een paar maandsalarissen erbij per jaar)
Gaat sowieso wel Oscar-nominaties pakken denk ik volgend jaarquote:
ja zoiets had mn moeder het over.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:30 schreef Paxcon het volgende:
in nederland toch iets van 350 per kwartaal ofzo?
Ja vind ik ook.quote:
Is pas deze week gebeurt hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom je erachter dat ik je best lang niet heb gesproken
Op imdb niet een heel hoog cijfer zie ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat sowieso wel Oscar-nominaties pakken denk ik volgend jaar
Ik weet niet eens hoe je andere broertje heet geloof ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.
Hij heeft de leukste van de 3 jongens.
Dat weet elk mens toch welquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
ja
[..]
ja precies
hoeveel keer duurder schat je leven in nederland in in vergelijking met polen?
Lastig om in te schatten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
ja
[..]
ja precies
hoeveel keer duurder schat je leven in nederland in in vergelijking met polen?
Komt nog wel. Pas deze week uitgekomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op imdb niet een heel hoog cijfer zie ik.
zo... fiks bedrag dan jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lastig om in te schatten.
Het gemiddelde salaris is ongeveer 3,5x minder.
Als het goed is wel jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn moeder was wel 9 maanden zwanger natuurlijk,
Ik moet zelfs Jungle Book nog zienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt nog wel. Pas deze week uitgekomen.
was het maar zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn moeder was wel 9 maanden zwanger natuurlijk, wist ik ook niet
Godenlandquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lastig om in te schatten.
Het gemiddelde salaris is ongeveer 3,5x minder.
Je moet er wel heen hoor voor hij weer uit de bios verdwijnt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet zelfs Jungle Book nog zien
Zou er paar weken terug heen gaan met mensen maar die gingen toen stuk voor stuk afzeggen dus meh
Denk het ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je andere broertje heet geloof ik
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was het maar zo.
dan lag ie nu niet in de couveuse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |