Dan heeft er iemand in lopen rukken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die supermarkschnitzels met van dat spul erin zo ranzig
hoe heet dat, dat witte glazige spul
Dat soort dingen heb ik nooit gedaan, maar ik ben dan ook geen voorstander van het spelen met je eten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. En dan fotos maken met die schnitzels langs je oren![]()
fucking groot ook die dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik ben soms wel jaloers op dat ze zoveel durven te eten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd altijd kotsmisselijk van die programma's over die vies dikke, die een tafel hadden staan met wat ze in een week opeten, wat ik nog niet in mijn hele leven opeet.
Het gaat godverdomme automatisch.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
o kut verkeerd geteld nu klopt ie alsnog niwt
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik nooit gedaan, maar ik ben dan ook geen voorstander van het spelen met je eten.Als kind mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
nee iemand anders had t al eerder fout gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat godverdomme automatisch.
Prutser die je bent.
bah neequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heeft er iemand in lopen rukken.
Het boeit ze allemaal niet meer. Te depressief ervoor, en dat is het enige wat ze nog iets van blijdschap geeft (denken ze)quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben soms wel jaloers op dat ze zoveel durven te eten.
Zou ook wel willen, maar te bang voor dik zijn.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik nooit gedaan, maar ik ben dan ook geen voorstander van het spelen met je eten.Moest aan Lion King denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of je gaat gewoon weg als je alleen voor de lapo komtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
o kut verkeerd geteld nu klopt ie alsnog niwt
Of jje commandeert gewoon nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon weg als je alleen voor de lapo komt
Nee joh, ik heb alleen een keer sateschnitzels gekocht dit jaar, ben geen vleeseterquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat is lekker
Loka weet dit vast. Zeem ofzo?
met patat je kroket uitlepelen is echt lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij stopte zeker ook je patat in je neus
Zijn die schnitzels gemaakt door glazenwassers ofzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat is lekker
Loka weet dit vast. Zeem ofzo?
Dit klinkt als een eufemisme.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met patat je kroket uitlepelen is echt lekker
Smeerlapquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat ging me iets te verquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij stopte zeker ook je patat in je neus
Ohja, jij bent van de bonen enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb alleen een keer sateschnitzels gekocht dit jaar, ben geen vleeseter
Doe ik echt nooit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja nee ik weet het even niet hoe het heetquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn die schnitzels gemaakt door glazenwassers ofzo?
Bij welke winkel is dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, jij bent van de bonen enzo
Met scoupy kun je nu trouwens gratis groete-, mais- of bietenburgers krijgen, lijkt me echt wat voor jou
Ik heb geen idee dat ze er uberhaupt iets in doenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja nee ik weet het even niet hoe het heet
Volgens mij zijn dat geen schnitzels hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja nee ik weet het even niet hoe het heet
hoezoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe ik echt nooit.
Maar eet ook nauwelijks frituur de laatste tijd
nee van dat spul om ze aan elkaar te plakkenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee dat ze er uberhaupt iets in doen
Crème fraiche?
Misschien moet ik dat eens proberen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jumbo en nog een wat minder bekende die ik alweer vergeten ben
Ja. Vorige nestje van paar weken terug bestond uit maar één kittens en van de week zijn er weer 7 geboren (eigenlijk 9 maar er gingen er twee dood)quote:
Ja, ik weet wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee van dat spul om ze aan elkaar te plakken
Verdient dat een beetje.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Vorige nestje van paar weken terug bestond uit maar één kittens en van de week zijn er weer 7 geboren (eigenlijk 9 maar er gingen er twee dood)
Frituurpan in huis is op zijn retour, en kom niet meer heel vaak langs de snackbar.quote:
Ja hoor.quote:
Klinkt interessantquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frituurpan in huis is op zijn retour, en kom niet meer heel vaak langs de snackbar.
Had laatst wel ovenpatat gemaakt, dat was nog best te doen. Met gegrillde kip
Ik ga deze branche inquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Mijn zus stuurt ook vaak haar kater een weekendje op logeren om een poes te dekken en krijgt daar 400 euro voor. Daar is niks mis mee.
Een aantal jaar geleden was dat echt een HYPE.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoor steeds van Kaneels familie dat de airfryer helemaal de shit is.
ja dat wel, maar lukte ook wel want ik hoefde alleen voor mezelf te maken dus niet zo'n grote portie.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klinkt interessant
Dan moeten ze wel allemaal precies goed liggen toch? niet over elkaar heen enzo
Lijmvleesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee van dat spul om ze aan elkaar te plakken
Mijn zus moest wel wat katten ook weg doen omdat die telkens ruzie gingen maken en daardoor ook het hele huis onder gingen pissenquote:
Het hele jaar door.quote:
Dat is wat ik er van kan vinden in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen pics vinden van wat ik bedoel
Moet je wel zoveel poezen zien te vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
oh dat zou best kunnen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wat ik er van kan vinden in ieder geval
Stukjes spiervlees wat gebruikt wordt als hechtingsmiddel
Ik ook niet. Moeder viert haar verjaardag, dus ergens op de Veluwe.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar ga je eten.
Ik weet het nog niet.
is ze zaterdag jarigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Moeder viert haar verjaardag, dus ergens op de Veluwe.
Goede Argentijn ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet nog niet.
Mag wel kiezen van mn oma
Neequote:
Ik vind dat altijd zo verwonderlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt volgend jaar 60
en mijn pa 65
Wauw 😂😂😂quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt volgend jaar 60
en mijn pa 65
ja gewoon normaal dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
22, ze kreeg eerste kind met 26 jaar.
wel beetje waarquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo verwonderlijk.
Nu zie ik jou pa voor me als een old grump
TIs verder niet zo gek hoor natuurlijkquote:
Jouw ma is begin 40 toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TIs verder niet zo gek hoor natuurlijk
Maar zo verschillend met wat ik gewend ben.
Valt opzich wel mee.quote:
anders gewoon een importbruidje uit het oostblok tochquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat betreft kinderen heb ik dus nog wel even als ik naar m`n pa kijkDie was 31
Dan leg ik er knoop in op mn 31e.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat betreft kinderen heb ik dus nog wel even als ik naar m`n pa kijkDie was 31
Thailand denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
anders gewoon een importbruidje uit het oostblok toch
Mijn zusje wsl.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat ik moeder word voor 30. Hopelijk is er iemand in mijn omgeving waarbij ik tante mag spelen tegen die tijd.
Nee johquote:
Dat is wel algemeen bekend tochquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Oostblokimport bestaat niet meer Pax.
Er is nu nieuwe business.
Vrouwen hier trouwen met asielzoekers.
(srs)
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, zo leer ik elke dag weer een beetje meer over je
Ook van die rare popgroepmeisjes? Hoe heet die stijlquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee valt wel mee hoor. Genoeg Aziatische landen die niet bijzonder knappe vrouwen voortbrengen. en Westerse vrouwen kunnen ook
Maar voor Japanse chicks heb ik wel een groot zwak
J-pop.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook van die rare popgroepmeisjes? Hoe heet die stijl
ik vind dat zo raar
hoeveel euro is ditquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Zag laatst artikel.
Een of andere koerd zocht hier vrouw in Polen voor 50k zloty.
J Popquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook van die rare popgroepmeisjes? Hoe heet die stijl
ik vind dat zo raar
Nee 'kawaii'quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh heet dat zo
die 'cute' willen overkomen
Ik zag laatst dat er een markt is voor zakenmannen die na hun werk zo tent induiken waar van die meisjes optreden en die gaan dan helemaal meezingen en dansen en daarna betalen om op de foto te mogenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat er een markt is voor zakenmannen die na hun werk zo tent induiken waar van die meisjes optreden en die gaan dan helemaal meezingen en dansen en daarna betalen om op de foto te mogen
ik vond het maar apart
Hoe zie je dat voor je in een land waar ambtenaren te koop zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar er komt wel een onderzoek naar de oprechtheid enzo?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt in Japan ook een datingcafe waar mannen (of vrouwen) een menu-kaart krijgen met de personen erop waar ze uit kunnen kiezen om op date t4e gaan
oh ik ben de hollandse degelijkheid gewendquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je in een land waar ambtenaren te koop zijn
Och, als ze er hier in zijn, kunnen die kansenparels daar ook van genietenquote:
Denken dat ik een site als Kotaku clicks ga gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
http://kotaku.com/renting(...)expensive-1707399274
Waar heb jij dat vandaan dan? Want ik kan op Google niks vinden?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Och, als ze er hier in zijn, kunnen die kansenparels daar ook van genieten
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
http://kotaku.com/renting(...)expensive-1707399274
wowquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt ook een boyfriend huren voor een avondje. Je mag alleen niet aan hem zitten dan.
Poolse tv paar keer al voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb jij dat vandaan dan? Want ik kan op Google niks vinden?
Ja, maar dat gebeurt ook in Nederland hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
vaak nemen ze je dan toch mee uit eten enzo?
Ja, alles wat je doet moet de ander voor je betalen dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
vaak nemen ze je dan toch mee uit eten enzo?
ja preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurt ook in Nederland hoor
Hm apart. Lijkt me sterk dat dat een ding word in west-europa verderquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Poolse tv paar keer al voorbij zien komen.
Stylo kende ook mensen die dat hadden gedaan.
Zeker uit koerdistan grote branceh.
Meestal krijgen ze hier dan ook seks. Dit is echt puur gezelschapsservice.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurt ook in Nederland hoor
Nee, jullie zitten alleen met ze opgescheept.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt me sterk dat dat een ding word in west-europa verder
Oh wacht, die refugees betalen zo`n vrouwquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
En wat is er apart aan.
Die mensen betalen ook 10k+ aan mensensmokkelaars.
Je kan voor de zekerheid gaan en gewoon trouwen.
Doet Nederland dat niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
Als je beide geen EU burger bent kun je beter een kind werpen in een EU-lidstaat die nationaliteit verbindt aan grondgebied van geboorte (vb. belgie en ierland)
Nee, waarom zouden wij een stel refugees willenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wacht, die refugees betalen zo`n vrouw![]()
Ik dacht andersom
Chinezen gaan kind werpen in Hong Kong, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
Als je beide geen EU burger bent kun je beter een kind werpen in een EU-lidstaat die nationaliteit verbindt aan grondgebied van geboorte (vb. belgie en ierland)
Hoe lang is dit alquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, hier gaat het om de nationaliteit van de ouders
Weet ik veel, beetje zelfde idee als vrouwen die dure seksvakanties hebben naar Afrikaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, waarom zouden wij een stel refugees willen
Ik denk niet dat dat aanslaat in katholiek Polenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik veel, beetje zelfde idee als vrouwen die dure seksvakanties hebben naar Afrika
hoezo heb ik jullie nationaliteit.quote:
heeft 1 van je ouders de nederlandse nationaliteit?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo heb ik jullie nationaliteit.
mijn hoofd is kapot.
ja mijn moeder wel, maar weet niet 100% zeker wanneer ze die heeft gekregen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heeft 1 van je ouders de nederlandse nationaliteit?
dan komt het daardoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mijn moeder wel, maar weet niet 100% zeker wanneer ze die heeft gekregen.
denk net voor ik geboren werd.
Geen zelfreflectie hebben helpt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je 150 kilo wegen en actief en gezond zijn.
als ik me niet vergis krijg je dan hoe dan ook de Nederlandse nationaliteit omdat een kind die krijgt als een van de ouders de nederlandse nationaliteit heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en mijn broertje die niet in nederland is geboren
gaan niet aanvragen verder.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik me niet vergis krijg je dan hoe dan ook de Nederlandse nationaliteit omdat een kind die krijgt als een van de ouders de nederlandse nationaliteit heeft
of je ook andere krijgt is afhankelijk van dat betreffende land, en afhankelijk of ze het ius soli (grondgebied) of ius sanguinis (afstamming)beginsel of beide hanteren
?quote:
ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh wacht even heb je nu twee broertjes?
Wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja.
mijn oudste broertje is gewoon in nederland (rotterdam) geboren en heeft alles erop en eraan
maar mn nieuwste broertje in warschau
Obsessedquote:
oh dat had ik even gemist, gefeliciteerd dan nogquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja.
mijn oudste broertje is gewoon in nederland (rotterdam) geboren en heeft alles erop en eraan
maar mn nieuwste broertje in warschau
dankjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat had even gemist, gefeliciteerd dan nog
maar nee dan heeft het niet zoveel zin denk ik, ook niet qua kinderbijslag enzo als hij daar al vanaf geboorte leeft
echtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje
kinderbijslag in polen is hoger sowieso
en vind ook niet respectvol om te shoppen met nationaliten als je er niet meer woont
Zag het net langs komen op Facebook.quote:
er moeten meer polen bij komen.quote:
dat is lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er moeten meer polen bij komen.
Dus de nieuwe regering heeft belachelijk hoge kinderbijslag gemaakt om klassieke gezin te ondersteunen.
e
Heb vandaag Eye in the Sky gezien. Bazenfilmquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag het net langs komen op Facebook.
Heel lang ontweken omdat ik dacht dat het slecht was, maar viel me alleszins mee.
mijn moeder krijgt nu 250 in de maand.quote:
Snape en Pinkman. Godencombiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb vandaag Eye in the Sky gezien. BazenfilmLaatste kunsstukje van Alan Rickman
En Jessie Pinkman god
elijahquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wowowow
Opeens hele gezinsuitbreiding nogGefeliciteerd. Hoe heet hij?
wauwquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn moeder krijgt nu 250 in de maand.
(dat is dus een paar maandsalarissen erbij per jaar)
Gaat sowieso wel Oscar-nominaties pakken denk ik volgend jaarquote:
ja zoiets had mn moeder het over.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:30 schreef Paxcon het volgende:
in nederland toch iets van 350 per kwartaal ofzo?
Ja vind ik ook.quote:
Is pas deze week gebeurt hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom je erachter dat ik je best lang niet heb gesproken
Op imdb niet een heel hoog cijfer zie ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat sowieso wel Oscar-nominaties pakken denk ik volgend jaar
Ik weet niet eens hoe je andere broertje heet geloof ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.
Hij heeft de leukste van de 3 jongens.
Dat weet elk mens toch welquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
ja
[..]
ja precies
hoeveel keer duurder schat je leven in nederland in in vergelijking met polen?
Lastig om in te schatten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
ja
[..]
ja precies
hoeveel keer duurder schat je leven in nederland in in vergelijking met polen?
Komt nog wel. Pas deze week uitgekomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op imdb niet een heel hoog cijfer zie ik.
zo... fiks bedrag dan jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lastig om in te schatten.
Het gemiddelde salaris is ongeveer 3,5x minder.
Als het goed is wel jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn moeder was wel 9 maanden zwanger natuurlijk,
Ik moet zelfs Jungle Book nog zienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt nog wel. Pas deze week uitgekomen.
was het maar zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn moeder was wel 9 maanden zwanger natuurlijk, wist ik ook niet
Godenlandquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lastig om in te schatten.
Het gemiddelde salaris is ongeveer 3,5x minder.
Je moet er wel heen hoor voor hij weer uit de bios verdwijnt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet zelfs Jungle Book nog zien
Zou er paar weken terug heen gaan met mensen maar die gingen toen stuk voor stuk afzeggen dus meh
Denk het ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je andere broertje heet geloof ik
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was het maar zo.
dan lag ie nu niet in de couveuse.
33,5 week.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Maar wel heel verschil zo. Jij die nog even een broertje en zusje krijgt in anderhalf jaar, en ik die oom word.
Oh en JRquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Maar wel heel verschil zo. Jij die nog even een broertje en zusje krijgt in anderhalf jaar, en ik die oom word.
Misschien dat ik nog wat mensen kan meekrijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet er wel heen hoor voor hij weer uit de bios verdwijnt.
Zonde om zo`n film te downloaden
Kankerleven godverdommequote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:36 schreef Nouri het volgende:
Kunnen jullie ook weer deprimerende gesprekken hebben
Geen zin in vrolijkheid
jawelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gaat het naar omstandigheden wel goed met hem?
Nee kan me echt niks bedenken ookquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit te denken of ik me op whatsapp ooit heb versproken fokkie
Denk het niet.
Cook wat een baas is datquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
O
[..]
Oh en JR
COOKGod heeft ook nieuwe film he in de bios?Money Monster
Lees het topic van Deezertje maar terugquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:36 schreef Nouri het volgende:
Kunnen jullie ook weer deprimerende gesprekken hebben
Geen zin in vrolijkheid
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees het topic van Deezertje maar terug
Van schoffie in Skins naar een van de meest getalenteerde acteurs in Hollywood op dit momentquote:
Teveel moeite om zo'n touw op te knopen of helemaal naar het spoor te lopenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo futloos zijn dat je geen zin hebt om dood te gaan toch.
Las laatst topic van iemand die fantaseerde eroverquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo futloos zijn dat je geen zin hebt om dood te gaan toch.
Is dat die apaatquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees het topic van Deezertje maar terug
Ach hij houdt een paar weekjes rust en binnen een paar weken opent hij weer wat nieuw genot waarin hij PRECIES dezelfde dingen gaat zeggen.quote:
Netflix moet hem maar gewoon strikken voor een serie met hem in de hoofdrol.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van schoffie in Skins naar een van de meest getalenteerde acteurs in Hollywood op dit moment
Haha ja, wat een manquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach hij houdt een paar weekjes rust en binnen een paar weken opent hij weer wat nieuw genot waarin hij PRECIES dezelfde dingen gaat zeggen.
Of hij kaapt iemands topic
Kan me best iets voorstellen bij erover fantaseren en in je hoofd een beetje romantiseren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Las laatst topic van iemand die fantaseerde erover
volgens mij postte jij daar ook in toch?
ja nu ben je wel heel melodramatischi nderdaadquote:
is dat wel goed?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me best iets voorstellen bij erover fantaseren en in je hoofd een beetje romantiseren.
Maar ik wil best graag verder leven verder hoor. :$
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me best iets voorstellen bij erover fantaseren en in je hoofd een beetje romantiseren.
Maar ik wil best graag verder leven verder hoor. :$
Ik zag dat syndroom ook weer een frustratie topic had geopend waarin hij ging janken dat vrouwen niemand willen die nergens in geïnteresseerd zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja, wat een man
misschien is hij nu weer allemaal vage artikelen aan het lezen met allerlei analyses over daten en flirten enzo
Natuurlijk is dat niet goedquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is dat wel goed?
ik zou dat echt niet kunnen romantiseren
Misschien schrik je er wel van dat je ervan geniet en krijg je daardoor hartaanvalquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:42 schreef Nouri het volgende:
Ik laat mij nog liever anaal neuken door etsu en pax dan dat ik zelfmoord pleeg hoor
Of aidsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien schrik je er wel van dat je ervan geniet en krijg je daardoor hartaanval
Je weet het niet
Ik geniet sowieso niet van het leven op dit momentquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien schrik je er wel van dat je ervan geniet en krijg je daardoor hartaanval
Je weet het niet
Haha ja ik zag hetquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag dat syndroom ook weer een frustratie topic had geopend waarin hij ging janken dat vrouwen niemand willen die nergens in geïnteresseerd zijn.
ja dat lijkt me vanzelfsprekend, maar ik bedoel meer of ze er niet iets mee moet gaan doenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet goed
Dan zit je wel tegen het suicidale aan als je gaat fantaseren over doodgaan
Nou ja, ik bedoel meer dan je dan niet zoveel zin hebt in dingen 'moeten' doen, en dan is de gedachte dat je later dood kan gaan en je nooit meer iets hoeft of moet best geruststellend zijn. Maar het hoeft pas als ik oud ben.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is dat wel goed?
ik zou dat echt niet kunnen romantiseren
Willen ze vaak ook niet he.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dat lijkt me vanzelfspreken, maar ik bedoel meer of ze er niet iets mee moet gaan doen
voor zover ze dat eventueel al niet doet
oke gelukkigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel meer dan je dan niet zoveel zin hebt in dingen 'moeten' doen, en dan is de gedachte dat je later dood kan gaan en je nooit meer iets hoeft of moet best geruststellend zijn. Maar het hoeft pas als ik oud ben.
Oh helaasquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel meer dan je dan niet zoveel zin hebt in dingen 'moeten' doen, en dan is de gedachte dat je later dood kan gaan en je nooit meer iets hoeft of moet best geruststellend zijn. Maar het hoeft pas als ik oud ben.
ja kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Willen ze vaak ook niet he.
Het is niet zo dat ze nog rationeel nadenken op zo`n moment.
Doesn't matter, had sexquote:
hoezoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik geniet sowieso niet van het leven op dit moment
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja klopt
maar zo ver is loka niet heen dat zij
Zouden ze toch moeten doen uit solidariteit!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja ik zag het
Laatst ook al over de sletterigheid van Nederlandse vrouwen of iets dergelijks. Des te pijnlijker dat ze zoveel zouden rondsletten en dan niet eentje die een keer over hem heen wil gaan.
Ik zie jouw leven altijd wel prima voor me eigenlijkquote:
ohja, dat was het toppuntquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden ze toch moeten doen uit solidariteit!
Maar owhee, als hij seks moet hebben met een vrouw met overgewicht. Dat doet hij niet hoor. Hij wil alleen de premium girls.
Ik hoop nog steeds dat hij een troll is, want anders is het echt heel erg triest.
Ik totaal niet. Het is niet te ontlopen, dus waarom zou ik mij er druk om maken.quote:
Als hij echt zo isquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja, dat was het toppunt
vrouwen moeten hem uit solidariteit neuken, hahaha
heel eng eigenlijk
Nee dat was die Syndroom geloof ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:49 schreef Paxcon het volgende:
als de politie je al aanspreekt dan moet je toch wel erg afwijkend gedrag vertonen
ja daar hebben we het nu ook overquote:
eensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
Deezertje is alleen maar een autist, verder is hij niet gevaarlijk denk ik.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja daar hebben het nu ook over
die vindt dat vrouwen solidair moeten zijn met zwakkeren in de samenleving en seks met hem moeten hebben
Misschien schuilt er wel een goede voetbaltrainer in Deezertje.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die is compleet gestoord ja
Ik denk dat die Deezertje nog meer meevalt, die heeft alleen echt een absurd grote plaat voor zn kop
Er is niks. Dat is toch een eng.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Het is niet te ontlopen, dus waarom zou ik mij er druk om maken.
Ik ben er opzich wel nieuwsgierig naar.
Is toch ook niet nodig. Hij kan ook gewoon ophouden met zeiken en verder gewoon doorgaan zoals nu, hij heeft toch geen echte behoefte aan vrienden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Deezertje die vindt dat hij geen professionele hulp nodig heeft
Waarom?quote:
Omdat niks te leeg is. Niks geeft veel meer onzekerheid dan ietsquote:
Ik vind dingen die ik niet in de hand hebt engquote:
Ik weet niet, zou denk ik best moedeloos worden als ik zou weten dat er nooit een einde kwam aan het 'iets'.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat niks te leeg is. Niks geeft veel meer onzekerheid dan iets
Je kan je niet voorbereiden op niks.
Ik ben het eens met Tjacka. Het niks is ontzettend beangstigend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |