J Popquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook van die rare popgroepmeisjes? Hoe heet die stijl
ik vind dat zo raar
Nee 'kawaii'quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh heet dat zo
die 'cute' willen overkomen
Ik zag laatst dat er een markt is voor zakenmannen die na hun werk zo tent induiken waar van die meisjes optreden en die gaan dan helemaal meezingen en dansen en daarna betalen om op de foto te mogenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat er een markt is voor zakenmannen die na hun werk zo tent induiken waar van die meisjes optreden en die gaan dan helemaal meezingen en dansen en daarna betalen om op de foto te mogen
ik vond het maar apart
Hoe zie je dat voor je in een land waar ambtenaren te koop zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar er komt wel een onderzoek naar de oprechtheid enzo?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt in Japan ook een datingcafe waar mannen (of vrouwen) een menu-kaart krijgen met de personen erop waar ze uit kunnen kiezen om op date t4e gaan
oh ik ben de hollandse degelijkheid gewendquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je in een land waar ambtenaren te koop zijn
Och, als ze er hier in zijn, kunnen die kansenparels daar ook van genietenquote:
Denken dat ik een site als Kotaku clicks ga gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
http://kotaku.com/renting(...)expensive-1707399274
Waar heb jij dat vandaan dan? Want ik kan op Google niks vinden?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Och, als ze er hier in zijn, kunnen die kansenparels daar ook van genieten
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
http://kotaku.com/renting(...)expensive-1707399274
wowquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt ook een boyfriend huren voor een avondje. Je mag alleen niet aan hem zitten dan.
Poolse tv paar keer al voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb jij dat vandaan dan? Want ik kan op Google niks vinden?
Ja, maar dat gebeurt ook in Nederland hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
vaak nemen ze je dan toch mee uit eten enzo?
Ja, alles wat je doet moet de ander voor je betalen dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
vaak nemen ze je dan toch mee uit eten enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |