Onweer.quote:Vanaf donderdag kunnen we een serie warme dagen verwachten met in het binnenland maxima van 20 graden of meer. Daarbij zijn er flinke zonnige perioden, maar stapelwolken kunnen vrijdag en zaterdag uitgroeien tot felle onweersbuien. Zondag neemt de bewolking verder toe en stijgt de kans op stevige regen- en onweersbuien.
Vandaag is het nog fris voor de tijd van het jaar met maxima van 12 graden op de Wadden tot 15 in Limburg. Normaal is het rond deze tijd 16 tot 20 graden, zo meldt Weeronline. Een stevige noordwestenwind maakt het er aan de kust niet aangenamer op. Er is bewolking en later op de dag kan wat lichte regen vallen.
Morgen stijgt de temperatuur naar 15 tot 19 graden en is er nauwelijks wind. Er is wel wat bewolking, maar de kans op een bui is klein.
Drie zonnige dagen
Donderdag warmt het verder op naar 18 graden aan zee en 20-22 graden in het binnenland. Op de meeste plaatsen blijft het droog en er zijn flinke zonnige perioden.
Vrijdag en zaterdag zijn er zonnige perioden met wat stapelwolken. ’s Middags neemt de kans op buien toe en kan plaatselijk warmte-onweer losbarsten.
Weersverslechtering
Vanaf zondag maakt een depressie waarschijnlijk een einde aan het warme weer. Bewolking en regen- en onweersbuien gooien roet in het eten. Buien kunnen fel uitpakken, met veel regen in korte tijd, windstoten en zelfs hagel.
Verdomme. Kinderen hebben volgende week schoolreisje, ik hoop echt dat ze mooi weer hebben. Maar ik heb mijn hoop op een mooie zomer laten varen, ik zie te veel parallellen met horrorjaar 1998quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:33 schreef Infection het volgende:
Warm maar onstabiel zomerweer op komst
[..]
Onweer.
Niet zo moeilijk. Heel Drenthe was overstroomd. Weet nog goed hoe ik met mijn scooter letterlijk wegdreef omdat de doorgaande wegen blank stondenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:38 schreef dick_laurent het volgende:
Dat mensen zich het weer van 1998 nog kunnen herinneren vind ik knap.
ik heb volgende week vakantiequote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Verdomme. Kinderen hebben volgende week schoolreisje, ik hoop echt dat ze mooi weer hebben.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb volgende week vakantiehopelijk regent het alleen in Noorden des Lands
RIP Dvenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:36 schreef Dven het volgende:
Hagelstenen ter grootte van walnoten, wolkbreuken en spruitjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Ik haat spruitjesquote:
quote:
Dat is toch zijn complete achtertuin?quote:
Ik verdwaal in die kleurenbrei.quote:
Kost me zelf met sommige kaarten ook moeite om de landen te herkennen jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:13 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat is toch zijn complete achtertuin?
[..]
Ik verdwaal in die kleurenbrei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |