Dit is idd genieten. In het comfort van je bed terwijl het buiten tekeer gaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
hopelijk arriveert het pas als ik naar m´n bed ga .. lekker warm onder de dekens naar regen en onweer luisteren O~
En weerlicht in de verte, wat steeds heftiger wordtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
hopelijk arriveert het pas als ik naar m´n bed ga .. lekker warm onder de dekens naar regen en onweer luisteren O~
En het bed voelen trillen bij een flinke boemquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dit is idd genieten. In het comfort van je bed terwijl het buiten tekeer gaat.
Luisterenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden stroboscoop onweer meegemaakt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was dat de disco avond, continu flits en amper boem?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:47 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden stroboscoop onweer meegemaakt.
Het was gewoon continu aan het lichten.
Ja inderdaad, en heel veel regen!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was dat de disco avond, continu flits en amper boem?
Ik heb geen idee welke datum dat precies was,quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet precies welke je bedoeld
25 mei 2009 uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet precies welke je bedoeld
doet me denken aan dit beruchte filmpje van Brisbanequote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:47 schreef Fred0w het volgende:
[..]
ding richting ZH is toch juist aan t groeien?quote:
Ik ben klamgeregend.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:55 schreef Rabieluh het volgende:
Even de Goden tarten door zonder jas een eind te gaan fietsen rond Oost-Souburg.
Alles gaat de noordzee op.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Lijn die er nu aankomt daar ging het om,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor die lijn uit konden ook buien ontstaan, maar dat was erg onzeker.
Wat een discoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:22 schreef aloa het volgende:
[..]
doet me denken aan dit beruchte filmpje van Brisbane![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:20 schreef Infection het volgende:
De Noordzee.
Vandaag zijn we allemaal een beetje Breda.
Die thunders die worden geregisteerd daar ben ik die aan het vloeken is wegens ontwijkende onweersbuien.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Breda ligt in de Thundervalley van Nederland
Nee, het duurt gewoon nog eventjes voor dit lijntje er isquote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die thunders die worden geregisteerd daar ben ik die aan het vloeken is wegens ontwijkende onweersbuien.
Dat vond ik toch zo bizar toen. Had wat onheilspellends zo volledig verlicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:47 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Die gaat rechtstreeks richting Breda zal wel niet veel worden dus.....quote:Op zondag 22 mei 2016 01:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Wil het niet lukken via de zee, dan maar via Parijs
[ afbeelding ]
Das waar ookquote:Op zondag 22 mei 2016 01:37 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Die gaat rechtstreeks richting Breda zal wel niet veel worden dus.....
Toen ik het las rilde ik even van genot!!!!quote:Op zondag 22 mei 2016 01:53 schreef DemonRage het volgende:
Denk dat het rustig wachten wordt op de dag dat de dauwpunten naar 25°C gaan en er onder elk koud biertje op tafel een plas water ligt. Dat tegen zonsondergang de lucht dichtgesmeert zit met de cirruscap van een groot onweerscomplex en naarmate het donkerder wordt de hoge bliksemactiviteit zichtbaar wordt terwijl in de verte een subtiel, maar constant gerommel te horen is tussen het geluid van krekels door. Terwijl in de klamme hitte het zweet van je gezicht gutst, kijk je hoe het onweer dichterbij komt en maakt plotseling de windstilte plaats voor zacht geritsel van de bladeren en een gevoel alsof iemand in je gezicht begint te hijgen. Het onweer is nu duidelijk te zien en te horen en elke keer als een bliksemflits de wolken verlicht krijg je de indruk dat er een enorme shelfcloud boven je hangt. Opeens trekt de wind aan en niet veel later voel je de eerste regendruppels tegen je aan waaien. De bliksem is inmiddels recht boven je te zien. Vervolgens ga je naar binnen, sluit je openstaande ramen en kijk je hoe de regen met bakken naar beneden komt. Da's genieten!
Merde, le bouclier de Parisquote:Op zondag 22 mei 2016 01:56 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Toen ik het las rilde ik even van genot!!!!
Bizar ook 1000 ontladingen rond het centrum van Parijs en maar 1 in de stad, soort van Breda. Ergens op een franse fok klagen een heleboel parijzenaren over het schild van Parijs.
ik hoorde net de eerste klapquote:Op zondag 22 mei 2016 06:46 schreef cherrycoke het volgende:
Amsterdam krijgt zo ook te maken met die rode pit, goedemorgen allemaal
Onweer van afgelopen nacht/ochtendquote:Op zondag 22 mei 2016 10:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
en wat stelt dit voor? Buien verwachting? onweer?
twitter:Paris twitterde op zondag 22-05-2016 om 09:52:09Magnifique photo de @ptrenard ? @LaTourEiffel touchée par la foudre hier soir.? https://t.co/SGNqWZgIC1 https://t.co/bVfrcRVsi5 reageer retweet
Ha ik moest meteen aan red alert 2 denken!! http://cnc.wikia.com/wiki/Paris_Towerquote:Op zondag 22 mei 2016 10:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Onweer van afgelopen nacht/ochtend
Parijs afgelopen nacht:
[ afbeelding ]twitter:Paris twitterde op zondag 22-05-2016 om 09:52:09Magnifique photo de @ptrenard ? @LaTourEiffel touchée par la foudre hier soir.? https://t.co/SGNqWZgIC1 https://t.co/bVfrcRVsi5 reageer retweet
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:05 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Ha ik moest meteen aan red alert 2 denken!! http://cnc.wikia.com/wiki/Paris_Tower
ik was al vroeg wakker en hoorde twee rommels in de verte, maar daar bleef het bij. Wel veel regen, zo eens kijken of het spul dat ik gisteren geplant heb in de moestuin er nog isquote:Op zondag 22 mei 2016 06:46 schreef cherrycoke het volgende:
Amsterdam krijgt zo ook te maken met die rode pit, goedemorgen allemaal
Aan de Duitse grens misschien. Vrijdag, Zaterdag en Zondag zijn waarschijnlijk de volgende kansen.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:52 schreef Infection het volgende:
Hele nacht stil geweest. Vandaag nog wat onweer?
Vind het in ieder geval voorlopig wel benauwd hier in het oostenquote:Op zondag 22 mei 2016 12:17 schreef pfaf het volgende:
Tot nu toe nog een heerlijk weekend. Al zal de regen zo ook Oost Nederland wel bereiken.
En daarmee de afkoeling; flinke temperatuursverschillen ook in Nederland:
[ afbeelding ]
Het trekt nu dicht ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vind het in ieder geval voorlopig wel benauwd hier in het oosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |