Dit is idd genieten. In het comfort van je bed terwijl het buiten tekeer gaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
hopelijk arriveert het pas als ik naar m´n bed ga .. lekker warm onder de dekens naar regen en onweer luisteren O~
En weerlicht in de verte, wat steeds heftiger wordtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
hopelijk arriveert het pas als ik naar m´n bed ga .. lekker warm onder de dekens naar regen en onweer luisteren O~
En het bed voelen trillen bij een flinke boemquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dit is idd genieten. In het comfort van je bed terwijl het buiten tekeer gaat.
Luisterenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden stroboscoop onweer meegemaakt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was dat de disco avond, continu flits en amper boem?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:47 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden stroboscoop onweer meegemaakt.
Het was gewoon continu aan het lichten.
Ja inderdaad, en heel veel regen!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was dat de disco avond, continu flits en amper boem?
Ik heb geen idee welke datum dat precies was,quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet precies welke je bedoeld
25 mei 2009 uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet precies welke je bedoeld
doet me denken aan dit beruchte filmpje van Brisbanequote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:47 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden stroboscoop onweer meegemaakt.
Het was gewoon continu aan het lichten.
ding richting ZH is toch juist aan t groeien?quote:
Ik ben klamgeregend.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:55 schreef Rabieluh het volgende:
Even de Goden tarten door zonder jas een eind te gaan fietsen rond Oost-Souburg.
Alles gaat de noordzee op.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Lijn die er nu aankomt daar ging het om,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor die lijn uit konden ook buien ontstaan, maar dat was erg onzeker.
Wat een discoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:22 schreef aloa het volgende:
[..]
doet me denken aan dit beruchte filmpje van Brisbane![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |