Volgens Estofex welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we nog noodweer vanavond?
*kuchkuch* wat een stof.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:38 schreef DemonRage het volgende:
Leuk om weer eens in de gaten te houden:
https://www.lightningmaps.org/
Het is wel erg benauwd en ik heb ergens het gevoel dat er onweer in de lucht zit. Wat nog niet is kan nog komen, het kan zomaar vanuit het niets ontstaan. Ergens vorig jaar hadden we volgens mij ook zo'n situatie; begonnen ineens rooie pitten te groeien, best heftig ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:40 schreef Adrie072 het volgende:
Best wel vreemd dit, soort van spookweer.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:12 schreef Adrie072 het volgende:
Hoe warm ishet in noord-frankrijk/belgie?
Boodschappen gaan doen met je trui aan .. das pas stomquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef Nattekat het volgende:
BENAUWD!
Mijn raam open doen, stomste idee van de dag
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Boodschappen gaan doen met je trui aan .. das pas stom
hopelijk arriveert het pas als ik naar m´n bed ga .. lekker warm onder de dekens naar regen en onweer luisteren O~quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
hopelijk arriveert het pas als ik naar m´n bed ga .. lekker warm onder de dekens naar regen en onweer luisteren O~
Dit is idd genieten. In het comfort van je bed terwijl het buiten tekeer gaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
hopelijk arriveert het pas als ik naar m´n bed ga .. lekker warm onder de dekens naar regen en onweer luisteren O~
En weerlicht in de verte, wat steeds heftiger wordtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
En het bed voelen trillen bij een flinke boemquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dit is idd genieten. In het comfort van je bed terwijl het buiten tekeer gaat.
Luisterenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden stroboscoop onweer meegemaakt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was dat de disco avond, continu flits en amper boem?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:47 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden stroboscoop onweer meegemaakt.
Het was gewoon continu aan het lichten.
Ja inderdaad, en heel veel regen!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was dat de disco avond, continu flits en amper boem?
Ik heb geen idee welke datum dat precies was,quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet precies welke je bedoeld
25 mei 2009 uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet precies welke je bedoeld
doet me denken aan dit beruchte filmpje van Brisbanequote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:47 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden stroboscoop onweer meegemaakt.
Het was gewoon continu aan het lichten.
ding richting ZH is toch juist aan t groeien?quote:
Ik ben klamgeregend.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:55 schreef Rabieluh het volgende:
Even de Goden tarten door zonder jas een eind te gaan fietsen rond Oost-Souburg.
Alles gaat de noordzee op.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Lijn die er nu aankomt daar ging het om,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor die lijn uit konden ook buien ontstaan, maar dat was erg onzeker.
Wat een discoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:22 schreef aloa het volgende:
[..]
doet me denken aan dit beruchte filmpje van Brisbane![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |