mooiquote:
quote:
Dat vraag ik me ook al af idd. Ik heb zo een bbq, maar het is vies, koud, grauw en druilerigquote:
Had op z'n minst wel een graadje of 20 verwacht, maar daar zit het nu nog steeds onder en de middag is al begonnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al af idd. Ik heb zo een bbq, maar het is vies, koud, grauw en druilerig
Het is hier ook amper 20 gradenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Had op z'n minst wel een graadje of 20 verwacht, maar daar zit het nu nog steeds onder en de middag is al begonnen.
Heb aan het einde van de middag een BBQquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:38 schreef KingRoland het volgende:
Je weet dat het weer vandaag kut is en dan alsnog BBQ organiserendan vraag je er gewoon om
Volgensmij is het veel te koud toch? Het is een aantal graden kouder dan voorspeld werd, dan zal die onweer ook wel mee gaan vallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:34 schreef DemonRage het volgende:
Estofex: "extremely severe thunderstorms"
Nou, dat belooft wat
Maar het kan wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:52 schreef marcel-o het volgende:
lijkt me veel te "koud" voor zulk extreem weer
Vanavond gaat het vooral om de windschering, maar zit op mijn werk geen tijd voor uitleg helaas.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:59 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgensmij is het veel te koud toch? Het is een aantal graden kouder dan voorspeld werd, dan zal die onweer ook wel mee gaan vallen.
Hoeft niet perse warm te zijn voor extreem weer hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:52 schreef marcel-o het volgende:
lijkt me veel te "koud" voor zulk extreem weer
En ook niet per se zomerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoeft niet perse warm te zijn voor extreem weer hoor.
Wachten duurt altijd langquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:20 schreef DemonRage het volgende:
Behalve wat gepruttel komt het nog niet echt los in Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |